Call Forward

Cu serviciul de Redirectionare apeluri (Call Forward), ai mai putine apeluri pierdute.
Cand nu poti primi apeluri pe telefonul tau si vrei sa le primesti pe un alt telefon sau cand te afli intr-o zona fara acoperire, poti redirecta apelurile* catre numarul de telefon ales de tine. Poti redirecta apelurile catre orice numar, pe teritoriul Romaniei**.


Pentru redirectarea apelurilor, urmareste setarile telefonului tau mobil***.


* Costurile convorbirilor redirectionate sunt suportate de catre clientul care initiaza redirectionarea, in functie de planul tarifar al tipului de abonament avut si reteaua la care s-a facut redirectionarea. Apeurile primite cat timp este activa o redirectionare genereaza un apel taxabil catre numarul ales pentru redirectionare. Clientul va fi tarifat cu echivalentul costului apelului din reteaua RCS & RDS catre reteaua din care face parte numarul spre care s-a facut redirectionarea. Aceste apeluri se scad din minutele incluse/nelimitate. Persoana care a initiat apelul va fi taxata normal.

** Functia Redirectare apel (Call Forward) este disponibila doar pe teritoriul Romaniei.

*** Activarea / dezactivarea serviciului "Redirectionare apeluri" se face din meniul telefonului. Pentru informatii suplimentare apelati departamentul Relatii cu Clientii sau contactati punctele de prezenta RCS & RDS si magazinele Digi.


Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.