CALL FORWARD

    CF a


    Activarea serviciului de redirectionare inseamna mai putine apeluri pierdute. Digi Tel va ofera trei tipuri de redirectionare:

    Redirectionare neconditionata

    Orice apel va fi redirectionat catre un alt numar, ales in prealabil de abonat.

    Activarea serviciului: numar
    Exemplu:

    Verificarea serviciului: numar
    Exemplu:

    Dezactivarea serviciului:


    Redirectionare in caz de ocupat:

    In caz de ocupat, apelul va fi redirectionat catre un alt numar, specificat in prealabil de abonat.

    Activarea serviciului: numar
    Exemplu:

    Verificarea serviciului: numar
    Exemplu:

    Dezactivarea serviciului:


    Redirectionare in cazul in care nu se raspunde

    In cazul in care nu se raspunde la apel, acesta va fi redirectionat catre un alt numar, specificat in prealabil de abonat.

    Activarea serviciului: numar
    Exemplu:

    Verificarea serviciului: numar
    Exemplu:

    Dezactivarea serviciului:

    1.Activarea / dezactivarea serviciului “Redirectionare apeluri” se face din meniul telefonului. Pentru informatii suplimentare apelati departamentul Relatii cu Clientii sau contactati punctele de prezenta RCS-RDS.
    2. Costurile convorbirilor redirectionate sunt suportate de catre clientul care initiaza redirectionarea, in functie de planul tarifar al tipului de abonament avut si reteaua la care s-a facut redirectionarea. Apeurile primite cat timp este activa o redirectionare genereaza un apel taxabil catre numarul ales pentru redirectionare. Clientul va fi tarifat cu echivalentul costului apelului din reteaua RCS&DS catre reteaua din care face parte numarul spre care s-a facut redirectionarea. Aceste apeluri se scad din minutele incluse/nelimitate. Persoana care a initiat apelul va fi taxata normal.


    Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.