Servicii optionale




Verificare credit (controlul costurilor)

Cu serviciul Controlul Costurilor poti afla oricand cat ai vorbit de pe cartela ta prepaid si ce credit ti-a mai ramas. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi serviciul USSD apeland *110# si sa alegi meniul “Credit si Consum”, optiunea “Verifica Credit”.

Astfel vei putea afla valoarea estimata, fara TVA, a convorbirilor efectuate de pe numarul tau de telefon.

Mesagerie vocala

Activarea casutei vocale - pentru activarea casutei vocale formeaza numarul 760 de pe telefonul mobil si activeaza din meniul telefonului, optiunea “Redirectare apel” catre numarul +40 770 000 760. Dupa activarea serviciului, vei primi SMS gratuit de fiecare data cand ai un mesaj vocal inregistrat.

Pentru securitatea casutei vocale, recomandam schimbarea codului PIN, in momentul primei accesari a acestui serviciu. PIN-ul initial este “0000”.


Accesarea casutei vocale - apeleaza 760 de pe telefonul tau Digi Mobil, pentru a accesa direct casuta ta vocala. Casuta vocala preia mesajele de la apelantii tai si le inregistreaza daca:

  • nu poti raspunde la telefonul tau Digi Mobil;
  • telefonul este inchis sau se afla in afara ariei de acoperire Digi Mobil;
  • alegi sa iti redirectionezi toate apelurile sau doar pe cele la care nu poti raspunde, pentru ca deja te afli intr-o convorbire telefonica.

Notificarea mesajelor vocale noi se face printr-un SMS care va aparea pe ecranul telefonului tau mobil. Poti primi pana la 40 de mesaje, fiecare cu o durata maxima de 60 de secunde. Mesajele noi sunt pastrate timp de 10 zile. Pentru personalizarea casutei vocale suna la numarul 760 si urmeaza instructiunile. Accesarea casutei vocale de pe un alt telefon, pentru ascultarea mesajelor sau personalizarea casutei, atunci cand acest lucru nu este posibil de pe telefonul tau, se face formand propriul numar de telefon, cu conditia ca acesta sa fie redirectionat catre casuta vocala “0770 000 760” (exemplu: cand esti ocupat/ nu te afli in aria de acoperire etc.). In acest moment apelul va fi redirectionat catre casuta vocala si vei auzi propriul mesaj de intampinare. Acum apasa tasta “#”. In acest moment casuta vocala te va introduce int-un meniu de autentificare unde va trebui sa introduci cod-ul PIN. In acest moment poti asculta/ sterge mesajele sau poti personaliza casuta vocala.


NOTA: Schimbarea codului PIN initial “0000” este obligatorie pentru a accesa (ascultare, stergere mesaje si personalizare) casuta ta vocala de la un alt telefon, atunci cand nu este posibil de la telefonul propriu.

Acces internet mobil

Cartela Digi iti ofera flexibilitate in navigarea pe internet, indiferent de locul in care te afli. Vei beneficia de conectare imediata, mobilitate completa si viteza de acces pe tehnologie HSDPA de pana la 21,6 Mbps. Serviciul de internet mobil este disponibil doar prin alegerea si activarea unei optiuni din grila comerciala, pentru utilizarea acestuia in acoperirea Digi Mobil. Verifica harta de acoperire a retelei Digi Mobil 3G pe www.rcs-rds.ro Conectarea la serviciul de internet mobil se va face utilizand APN-ul «prepaid». Dupa consumarea cotei de roaming national, serviciul de internet mobil poate fi utilizat doar in reteaua DigiMobil, in limita traficului ramas disponibil din cel inclus in optiunea aleasa. Dupa consumarea intregului trafic alocat prin optiunea aleasa, serviciul de internet mobil se restrictioneaza. Serviciul poate fi utilizat din nou prin activarea unei noi optiuni sau la reactivarea ultimei optiuni alese.

Mesaje scrise (SMS)

Cartela Digi iti ofera posibilitatea de a transmite mesaje scrise (SMS), cu ajutorul telefonului mobil.
Tarifarea SMSurilor se va face pentru fiecare segment de 160 de caractere. Vei putea transmite mesaje in:

  • reteaua Digi Mobil
  • retelele nationale si internationale de telefonie mobila, care permit receptionarea mesajelor scrise de la clientii altor operatori.

Redirectionare apeluri

Daca nu esti in aria de acoperire sau ai nevoie sa preiei apelurile pe un alt numar de telefon, poti utiliza functia de redirectionare a apelurilor. Nu este disponibila redirectionarea neconditionata a apelurilor.