cariere

Cariere

Da Nu

Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.
Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.

Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.

Daca iti doresti sa faci parte din aceasta echipa, aplica pentru unul dintre posturile disponibile sau completeaza CV-ul tau aici. Il mai poti trimite si pe e-mail, la recrutare@rcs-rds.ro, mentionand in subiect, postul pentru care aplici.

Judet: Domeniu:

Managed Integrated Services Engineer - Bucuresti +

Sarcini si responsabilitati:
  • Asistenta tehnica pre-sales&post-sales(portofoliu de clienti business);
  • Project management&roll-out;
  • Planificarea implemantarii configuratiei produsului / lucrarilor de integrare;
  • Design solutii clienti VPN; 
  • Configurare, troubleshooting si mentenanta echipamente Cisco ISR, Juniper SRX, Fortinet, Ubiquiti (managed services);
  • Implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiecte.

Competente de baza:
  • Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa;
  • Gandire stategica, analitica si foarte buna capacitate de organizare si coordonare a activitatii;
  • Capacitatea de a organiza si executa proiecte in mod consecvent;
  • Abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a gasi solutii viabile;
  • Orientare catre detalii;
  • Capacitatea de lucru in echipa.

Cerinte minime:
  • Studii superioare absolvite in domeniul tehnic;
  • Minim 3 ani experienta in operarea retelelor de Telecomunicatii – transport date IP;
  • Cunoasterea protocoalelor de comunicatii (TCP/IP, DNS, DHCP, VOIP);
  • Limba engleza – nivel avansat;
  • Experienta tehnica in managementul si administrarea de Infrastructura IT (router, switch, firewall, VPN,);
  • Cunoasterea metodologiilor de Project Management;
  • Experienta anterioara in coordonarea de proiecte de Infrastructura IT folosind tehnologii de servere si retea, managementul de proiecte;
  • Bune cunostinte de MPLS, MPBGP, OSPF, RIP.
  • Bune cunostinte de operare a  routerelor / switch-urilor de preferinta, la nivel CCNP;
  • Candidatul trebuie sa fie in masura sa demonstreze o excelenta intelegere cat si experienta practica in implementarea si depanarea problemelor de securitate.

Aplica pentru acest post




Functionar administrativ - acorduri, avize, autorizatii - Arad, Satu Mare +

Responsabilitatile postului:

  • Indeplinirea activitatilor legate de obtinere a certificatelor, avizelor si autorizatiilor necesare de la autoritatile locale; 
  • Analiza documentelor furnizate de catre celelalte departamente si oferirea de consultatii cu privire la subiectele expuse;
  • Informarea persoanelor interesate din organizatie asupra noilor modificari legislative cu implicatii in activitatea acestora;
  • Prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoane fizice in punctele de prezenta RCS&RDS;
  • Culegerea de informatii si date pentru intocmirea actelor necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de lucru;
  • Mentinerea legaturii cu institutiile statului pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de lucru;
  • Informeaza seful direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate;
  • Intocmeste rapoarte cu privire la activitatea sa ori de cate ori i se solicita acest lucru.

Cerintele postului:

  • Absolvent studii superioare;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare a problemelor;
  • Foarte bune cunostinte MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Cunostinte foarte bune de limba engleza;
  • Permis auto categoria B.


Aplica pentru acest post




Operator configurari IP - Constanta +

Candidatul ideal:
  • Absolvent de studii tehnice sau student in an terminal (reprezinta avantaj);
  • Certificari / cursuri (CCNA), cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP (reprezinta un avantaj);
  • Abilitati foarte bune de comunicare;
  • Spirit de echipa;
  • Disponibilitate pentru munca in ture.

Descrierea jobului:

Configurezi echipamentele de acces utilizate in reteaua RCS&RDS:
  • ONT-uri;
  • Switch-uri cu management;
  • Echipamente destinate serviciului IPTV;
  • Echipamente de voce si cpe-uri;
Oferi suport tehnic echipelor de teren:
  • Verifici parametrii de functionare ai echipamentelor de acces RCS&RDS;
  • Reconfigurezi echipamentele de acces conform cu realitatea din teren;
  • Escaladezi problemele catre departamentele in masura sa rezolve situatia aparuta.
Solutionezi situatiile tehnice pe baza procedurilor interne:
  • Configurarea clientilor noi, business si rezidentiali;
  • Rezolvarea sesizarilor postate in aplicatia interna de ticketing;
  • Restarea echipamentelor recuperate din teren.

Aplica pentru acest post




Inginer Intranet - Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Minime cunostinte administrare configurare Junos, Huawei;
  • Analiza loguri generate de solutiile firewall;
  • Cunostinte hardware ale sistemelor de calcul – PC, Servere, etc;
  • Cunostinte programare, scripting reprezinta un avantaj;
  • Limba engleza nivel mediu.

Descrierea jobului:
  • Monitorizare, administrare si depanare retea interna – intranet, performance and security, fault management, documentare solutii;
  • Instalare si configurare echipamente Cisco (Router, Switch, Vpn, Acl, Wireless);
  • Administrare si configurare protocoale retea Layer2/Layer3 (Stp,Bgp,Ospf,Hsrp, Mpls);
  • Configurare si administrare servere si routere Linux (Radius, Dhcp, Dns, Ftp, Openvpn, Stateful firewall ipv4/ipv6, Syslog, Cacti);
  • Administrare si configurare Firewall – (Fortigate, Checkpoint, Palo Alto, Huawei, etc).

Aplica pentru acest post




Consultant Servicii Clienti - Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Craiova,Iasi +

Candidatul ideal:

Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, dornici sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.
  • Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate?
  • Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere de convingere?
  • Vrei sa inveti lucruri noi, de ultima generatie despre serviciile de telecomunicatii si sa iti dezvolti abilitatile de comunicare?

Descrierea jobului:

Sa lucrezi la noi inseamna ca:

Te vei alatura unei echipe cu colegi ambitiosi, proactivi si orientati catre rezolvarea situatiilor, satisfactia noastra principala provine din multumirea clientului pe care l-am ajutat sa isi rezolve situatia semnalata, deoarece:
  • Vei fi responsabil pentru preluarea si gestionarea apelurilor clienţilor RCS&RDS, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie.
  • Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
  • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

Efortul tau il vom rasplati cu:
  • Oferta salariala atractiva si in plus oferim bonus pentru atingerea performantelor;
  • Program de training platit;
  • Un program de lucru flexibil;
  • Oportunitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;
  • Un mediu de lucru intr-o cladire moderna situata in zona centrala a orasului.

Vrei sa fim colegi?

Aplica pentru acest post




Sofer profesionist B, C+E- Bucuresti, Arad, Oradea, Satu Mare, Timisoara, Braila +

Responsabilitati:
  • Efectueaza deplasari in interesul RCS & RDS la solicitarea superiorului direct;
  • Aranjeaza si transporta marfa in conditii de siguranta;
  • Verifica marfa (calitativ si cantitativ) cand o ridica de la furnizori sau magazii RCS&RDS;
  • Informeaza superiorul direct de solicitarile venite de la terti, si actioneaza dupa directivele primite;
  • Poarta casca de protectie si echipament reflectorizant in timpul programului;
  • Asista la incarcarea / descarcarea  masinilor de transport;
  • Asigura depozitarea produselor primite conform procedurilor interne;
  • Pregateste produsele in vederea livrarii;
  • Participa la receptia calitativa si cantitativa a produselor.

Cerinte:
  • Studii medii (liceu sau scoala profesionala);
  • Experienta de minim 2 ani pe un post similar (avantaj cunostinte de mecanica);
  • Cunostinte de utilizare a documentatiei tehnice;
  • Permis de conducere categoriile: B, C+E
  • Seriozitate, discponibilitate lucru in echipa, comunicare, punctualitate;
  • Disponibilitate delegatii 100% din programul de lucru.

Aplica pentru acest post




Supervizor constructii civile- Bucuresti +

Responsabilitati:
  • Supervizarea activitatii si a echipelor de constructii civile;
  • Trasarea sarcinilor catre echipele din subordine in functie de proiectul alocat;
  • Monitorizarea lucrarilor si raporteza statusul acestora;
  • Raspunde de evaluarea activitatii echipelor din teren;
  • Completeaza zilnic rapoartele de activitate cu privire la statusul lucrarilor;
  • Analizeaza si centralizeaza solutiile tehnice propuse si necesarele de materiale;
  • Verifica solutiile tehnice propuse si necesarele de materiale inainte de a pleca echipa de constructii in teren;
  • Programeaza deplasarile si executarea lucrarilor constructiilor civile;
  • Intocmeste necesarele de materiale si documentatiile necesare implementarii lucrarilor alocate catre echipele de constructii civile.
Cerinte:
  • Studii superioare in domeniul tehnic;
  • Cunostinte constructii civile;
  • Abilitati de comunicare, coordonare echipa, mediere conflicte, organizare;
  • Permis conducere ctg B;
  • Buna cunoastere a pachetului Office.

Aplica pentru acest post




Junior Network Administration Engineer- Bucuresti +

Responsabilitati:
  • Monitorizarea si mentenanta periodica a aplicatiilor specifice vendorilor Nokia, Huawei, ZTE, Ericsson;
  • Efectuarea procedurilor de back-up si restore pentru aplicatiile OSS;
  • Administrarea sistemului de management si mentenanta a retelei mobile 3G/4G - NetAct, U2000, NetNumen;
  • Monitorizarea, analiza si administrarea performantelor bazelor de date Oracle, Sybase;
  • Analiza, din punct de vedere tehnic, a elementelor hardware si software si propune solutii de dimensionare a resurselor;
Cerinte:
  • Studii superioare in domeniul tehnic;
  • Cunostinte teoretice si practice despre diverse baze de date;
  • Cunostinte teoretice si practice despre programare;
  • Buna cunoastere a aplicatiilor interne cu care intra in contact;
  • Cunostinte comunicatii mobile, retele si calculatoare;
  • Cunostinte solide Linux/Unix.

Aplica pentru acest post




Ran Back Office - Bucuresti, Oradea +

Candidatul ideal:
  • Absolvent facultate profil tehnic;
  • Cunostinte protocoale de retea IP/ATM/SDH;
  • Cunostinte tehnologii UMTS/LTE;
  • Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
  • Rezistenta la stres; Spirit de echipa;
  • Cunostinte avansate de limba engleza; Permis categoria B;
  • CCNA reprezinta un avantaj;

Descrierea jobului:
  • Asigura Level 2 si 3 suport catre Technical Front Office (NMC) si catre echipele de field maintenance;
  • Executa WO de reparentare/reconfigurare/parametrare/modificare de parametrii pentru elemente de retea (eNodeB, NodeB & RNC);
  • Integrare si configurare elemente de retea UTRAN (RNC, NodeB) si EUTRAN(eNodeB)
  • Analiza si implementare tehnologii noi;
  • Fault management si Troubleshooting elemente de retea de acces radio
  • Lucrari de upgrade software si hardware ale retelei de acces 3G&4G;
  • Pregatire si executare teste de echipament;

Aplica pentru acest post




Specialist dimensionare RNC- Bucuresti +

Descrierea postului:
  • Verificare periodica privind incarcarea boardurilor si interfetelor de pe RNC
  • Analiza din punct de vedere tehnic a elementelor hardware si software, emitere de solutii privind dimensionarea tuturor resurselor;
  • Implicarea directa in implementarea si modificarea fluxurilor si instructiunilor de lucru;
  • Realizarea planurilor detaliate privind maniera in care pot fi atinse obiectivele specifice;
  • Participare alaturi de alte departamente la testarea echipamentelor Ip, Core, Vas.
Cerinte:
  • Studii superioare in domeniu tehnic ( electronica, telecomunicatii)
  • Cunostinte teoretice si experienta practica in lucrul cu echipamentele specifice;
  • Capacitatea de a lucru pe proiect;
  • Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termene limita;
  • Bune abilitati de lucru pe calculator;

Aplica pentru acest post




Team Leader Acceptanta & Mentenanta in cadrul Network Deployment & Mobile Services Quality- Bucuresti +

Experienta:
  • Experienta relevanta de team leader – 2 ani
  • Experienta in domeniul constructiilor industrial / telecomunicatii – 3 ani
  • Experienta in proiecte de mentenanta infrastructura – 2 ani

Calificari/cunostinte/abilitati:
  • Diploma in domeniul tehnic, de preferinta constructii
  • Project management
  • Abilitati foarte bune de operare calculator (Excel si Powerpoint)
  • Flexibilitate si dorinta de a se dezvoltare permanenta
  • Gandire analitica, strategica, orientata catre necesitatile clientului (extern/intern)
  • Foarte bune abilitati de comunicare si colaborare

Descrierea rolului:

Obiectivele acestui rol sunt:
  • Verificarea si urmarirea procesului de acceptare al lucrarilor de constructie si modernizare  pentru statiile de telefonie mobila.
  • Gestionarea si asigurarea unui proces de mentenanta preventiva cat si corectiva pe parte de infrastructura si HVAC a retelei de telefonie mobila.
Responsabilitati cheie:
  • Coordonarea eficienta a echipelor de acceptanta si mentenanta in vederea atingerii obiectivelor agreate
  • Implementarea proiectelor de mentenanta a retelei la timp, in buget si conform specificatiilor
  • Asigurarea urmaririi in timp si intretinerea infrastructurii de constructii, electrice si aer conditionat din reteaua de acces.
  • Dezvoltarea de solutii constructive eficiente din punct de vedere functional si costuri.
  • Imbunatatirea permanenta a proceselor de lucru in vederea cresterii performantei si eficientei
  • Asistarea echipei in asimilarea permanenta de cunostinte noi care sa o ajute sa indeplineasca toate responsabilitatile
  • Gestionare conflictelor de resurse aparute intre diferitele proiecte
  • Identificarea si gestionarea impreuna cu echipa riscurile proiectelor si identifica metode de evitare sau atenuare a impactului acestora
  • Prioritizareaa, cand este cazul, de comun acord cu managementul, intre diferitele proiecte, in functie de importanta lor
  • Coordonarea si urmarirea proiectului de arhivare a cartilor de cosntructii precum si a proeictelor tehnice pentru toate statiile de telefonie mobila
  • Verificare si gestionare reclamatii sosite de la clienti pe parte de infrastructura si hidroziolatii.

Aplica pentru acest post




Analist financiar - Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Cunostinte superioare de contabilitate si analiza financiara;
  • Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica, spirit analitic;
  • Bune abilitati de comunicare si spirit de echipa;
  • Flexibilitate, bun organizator, bun observator;
  • Perseverenta si orientare catre rezultate;
  • Cunostinte avansate de Excel si de baza in ceea ce priveste restul pachetului MS-Office;
  • Constituie un avantaj cunostintele de SQL sau alte limbaje utilizate in lucrul cu baze de date;
  • Minim 3 ani experienta in domeniul financiar-contabil;

Descrierea jobului:
  • Plecand de la baza contabila si operationala, analizeaza si unde este cazul corecteaza informatia contabila in vederea prezentarii corecte si fidele a acesteia in situatiile financiare.
  • Ajuta managementul in luare unor decizii, furnizand informatiile financiare necesare acestuia.

Principalele responsabilitati:
  • Analizeaza, plecand de la informatia contabila, elementele componente ale situatiilor financiare ale diverselor companii din cadrul grupului RCS&RDS, din tara si/sau strainatate;
  • Analiza implica coroborarea informatiei contabile cu cea operationala si cu asteptarile proprii validand-o astfel pe cea dintai;
  • Ofera asistenta auditorilor in cadrul aditului extern,
  • Acorda suport colegilor din departamentul financiar,
  • Participa la activitatea de control financiar in cadrul grupului RCS&RDS , pe baze recurente sau la cerere, in directiile indicate de catre managementul societatii RCS&RDS;
  • Diverse raportari catre conducerea societatii;



Aplica pentru acest post




Tehnician electronisti - Bucuresti +

Descrierea postului:
  • testeaza, disgnosticheaza si sorteaza echipamentele in functie de defect;
  • asigura depanarea surselor si a partilor mecanice ale echipamentelor;
  • inlocuieste sursele defecte;
  • actualizeaza functia software pentru echipamente;
  • asigura controlul tehnic de calitate pentru echipamentele receptionate;
  • ambaleaza echipamentele, asigurandu-se ca pachetul final are toate componentele necesare;

Cerinte:
  • cunostinte de electronica;
  • experienta anterioara in depanare echipamente;
  • persoana responsabila, organizata, capabila sa respecte termenele de livrare;

Activitatea se desfasoara in cadrul punctului nostrui de lucru de la km. 13 Autostrada Bucuresti-Pitesti, transportul fiind asigurat cu microbuz propriu de la statia de metrou Pacii.

Aplica pentru acest post




Auditor intern - Bucuresti +

Descrierea postului:
  • Efectueaza, in cadrul societatii, misiuni de audit intern in conformitate cu Planul de audit intern;
  • Examineaza obiectiv activitatile societatii in ansamblul ei, in scopul furnizarii unei evaluari independente a proceselor de fundamentare a deciziei si, totodata, in  cel al planificarii, programarii, organizarii, coordonarii, urmaririi si controlului indeplinirii deciziilor;
  • Evalueaza aplicarea si eficacitatea tuturor procedurilor de lucru din cadrul societatii;
  • Verificarea eficacitatii sistemelor contabile, a legalitatii, regularitatii si conformitatii operatiunilor;
  • Identificarea erorilor, risipei, gestiunii defectuoase si fraudelor, respectiv a riscurilor associate;
  • Verifica functionarea si eficienta fluxurilor informationale intre sectoarele activitatii;
  • Analizeaza relevanta si integritatea datelor furnizate de sistemele informationale financiare si de gestiune, inclusiv sistemul informatic;
  • In urma identificarii problemelor, urmeaza sa propuna solutii, sa intocmeasca procedurii interne de lucru si, ulterior, sa verifice implementarea acestor proceduri;
  • Intocmeste rapoarte de audit in care se mentioneaza aspectele constatate;
Cerinte:
  • Experienta anterioara in audit intern;
  • Constituie avantaj experienta anterioara in unul dintre domeniile juridic, financiar sau tehnic operational;
  • Cunoasterea legislatiei specifice si a metodologiei de audit intern;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Cunostinte avansate de Excel, Word;
  • Abilitati de organizare, planificare si coordonare;
  • Studii superioare de specialitate;
  • Disponibilitate pentru deplasari;

Aplica pentru acest post




Operator tehnician retele telefonie mobila: Bucuresti, Sibiu, Arad, Bacau, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea +

  • Respecta procedura vizitelor de mentenanta pentru site-urile de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist - fara acces pe pilon/structura metalica)
  • Verifica si regleaza tensiunile in cabluri pentru structurile ancorate
  • Remediaza partea de vegetatie in exces pentru site-urile ce necesita astfel de interventii
  • Efectueaza remedieri minore de functionalitate pe locatiile de telefonie mobila (fara acces pe pilon/structura metalica)
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre seful de echipa

Aplica pentru acest post




Sef echipa (teren) – Alpinist Utilitar :Bucuresti, Sibiu, Arad, Bacau, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea +

  • Respecta procedura vizitelor de mentenanta pentru site-urile de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist - cu acces pe pilon/structura metalica)
  • Verifica si regleaza tensiunile in cabluri pentru structurile ancorate
  • Remediaza partea de vegetatie in exces pentru site-urile ce necesita astfel de interventii
  • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre inginerul de mentenanta zonal
  • Efectueaza remedieri minore de functionalitate pe locatiile de telefonie mobila (cu acces pe pilon/structura metalica)
  • Coordoneaza echipa de constructii responsabila de vizitele de mentenanta
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre inginerul de mentenanta zonal

Aplica pentru acest post




Frigotehnist- Bucuresti, Arad, Bacau, Oradea, Sibiu, Timisoara +

Candidatul ideal:
  • Respecta procedura de revizie a echipamentelor HVAC din reteaua de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist);
  • Intocmeste fisa de revizie pentru fiecare aparat conform procedura;
  • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre inginerul de mentenanta zonal;
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre inginerul de mentenanta zona;
  • Remediaza aparatele de aer conditionat cu materialele din stoc;
  • Montare / inlocuire unitati aer conditionat;
Descrierea jobului:
  • Studii medii finalizate;
  • Curs specializare- constituie un avantaj;
  • Experienta de lucru in montarea si service-ul aparatelor de aer conditionat;
  • Cunostinte operare calculator;
  • Permis conducere categoria B, experienta de condus de minim 2 ani;
  • Disponibilitate pentru delegatii;

Aplica pentru acest post




Electrician- Bucuresti, Arad, Bacau, Oradea, Sibiu, Timisoara +

Descrierea jobului:
  • Respecta procedura de revizie a echipamentelor HVAC din reteaua de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist);
  • Ajuta la Intocmirea fisei de revizie pentru fiecare aparat conform procedura;
  • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre frigotehnist;
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre frigotehnist;
  • Ajuta la remedierea aparatelor de aer conditionat cu materialele din stoc;
  • Ajuta la Montarea / inlocuirea unitatilor de aer conditionat;
  • Verifica instalatia electrica de pe locatie;

Candidatul ideal:
  • Studii medii finalizate;
  • Atestat electrician;
  • Permis de conducere cu experienta in condus de minim 2 ani;
  • Disponibilitate pentru delegatii;
  • Cunostinte operare calculator;

Aplica pentru acest post




Alpinist Utilitar- Bucuresti, Sibiu, Arad, Bacau, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea +

Candidatul ideal:
  • Absolvent studii medii cu profil tehnic (liceu sau scoala profesionala)
  • Curs autorizat de alpinist utiliar absolvit
  • Detinere permis auto cat.B.
  • Experienta cel putin 2 ani in constructii telecomunicatii mobile constituie un avantaj;
  • Aptitudini si experienta in lucrul la inaltime;
  • Disponibilitate pentru deplasari 100% din programul de lucru.

Descrierea jobului:
  • Instalare cabluri antene de la locatia echipamentelor la antenele de pe structura;
  • Instalare dispozitive mecanice, electric si/sau electronice pe un site de telecomunicatii;
  • Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
  • Pozitionare buloane ancoraj, cofrare fundatie pentru stalpi de telecomunicatii.
  • Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
  • Generare asamblare si ridicare (construire) structurilor din otel galvanizat pe terasamentele cladirilor si a turnurilor din otel galvanizat pe teren utilizand macarale si alte mecanisme de ridicare;
  • Instalare conectori, montare etichete, impamantari/feederi;

Aplica pentru acest post




Inginer Rando (RAN & TX Design & Optimization) - in cadrul departamentului Network Deployment & Mobile Services Quality- Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Absolvent Facultate de Telecomunicatii / Electronica;
  • Experienta in activitati retele de acces GSM/ UMTS;
  • Experienta anterioara in radio planning
  • Experienta anterioara cu tools Planet-Ev, NetAct, Parcell, ICS(constitue un avantaj);
  • Disponibil pentru deplasari in tara;
  • Abilitatea de a lucra independent, in conditii dinamice cu un volum mare de lucru;
  • Orientare spre client, spirit de echipa;
  • Cunostinte bune limba engleza;
  • Permis categoria B.

Descrierea jobului:

  • Proiectarea RF si MW a site-urilor UMTS,
  • Proiectarea modificarilor RF pe site-uri existente pentru ajustarea la conditiile de trafic
  • Pregatire parametrii initiali ai site-ului pentru declarare si punere in functiune
  • Simulari planuri nominale; validare in teren a planurilor nominale, 
  • Intocmire fise documentatie site, SIR, SAR, TSS
  • Evaluare/validare candidati si participare directa la site surveys;
  • Proiectarea radio a retelelor de acoperire indoor.

Aplica pentru acest post




Fochist - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Studii medii finalizate;
  • Autorizatie in vigoare pentru specializea: „fochist cazane de abur si apa fierbinte, cazane de apa calda si cazane de abur de joasa presiune precum si cazane conduse de calculator”
  • Experienta de lucru in domeniu de minim 2 ani;
  • Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii.

Descrierea jobului:

  • Intretine si actioneaza diferitele tipuri de masini cu abur, cazane, turbine si echipamente auxiliare care furnizeaza servicii utilitare;
  • Verifica inainte de pornirea utilajului parametrii de baza ai centralei termice;
  • Operatii de preincalzire a utilajului, coordonate cu verificarea functionarii corecte a sistemelor de ardere a gazelor;
  • Operatii de purjare a vasului de acumulare, a cazanului, a distribuitorului de abur;
  • Verifica corectitudinea parametrilor de aburi pe toata durata zilei;
  • Verifica zilnic gradul de etansare a garniturilor din traseul de conducte din centrala termica, anunta seful ierarhic eventualele defectiuni si participa la inlaturarea defectelor;

Aplica pentru acest post




Casier incasator in Zalau (activitate de teren) +

Descrierea postului:

  • Incaseaza corect si cu acuratete, la domiciliul abonatilor din zona alocata, sumele reprezentand contravaloarea serviciilor furnizate de S.C. RCS&RDS S.A. clientilor sai si elibereaza documentele justificative;
  • Distribuie facturi catre clientii din zona rurala alocata;
  • Incheie contracte in numele RCS&RDS pentru serviciile pe care compania le presteaza in zona alocata.

Oferta:

  • Se ofera training pentru insusirea modului de lucru;
  • Salariul fix si posibilitate de castig suplimentar;
  • Program part time.

Aplica pentru acest post




Inginer OSS- Bucuresti +

Responsabilitati:

  • Monitorizarea si mentenanta periodica a aplicatiilor de care este responsabil;
  • Efectuarea procedurilor de back-up si restore pentru aplicatiile OSS;
  • Administrarea sistemului de management si mentenanta a retelei mobile 3G/4G - NetAct, U2000, NetNumen;
  • Monitorizarea, analiza si administrarea performantelor bazelor de date Oracle, Sybase;
  • Analiza, din punct de vedere tehnic, a elementelor hardware si software si propune solutii de dimensionare a resurselor;

Cerinte:

  • Studii superioare in domeniul tehnic;
  • Cunostinte teoretice si practice despre diverse baze de date;
  • Cunostinte teoretice si practice despre programare;
  • Buna cunoastere a aplicatiilor interne cu care intra in contact;
  • Cunostinte comunicatii mobile, retele si calculatoare;
  • Cunostinte solide Linux/Unix.

Aplica pentru acest post




Manager Site Acquisition & Construction- Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Diploma in domeniul tehnic, de preferinta constructii;
  • Project management;
  • Cunostinte de bugetare (alcatuire bugete si urmarire executie);
  • Abilitati foarte bune de operare calculator (Excel si Powerpoint);
  • Flexibilitate si dorinta de a se dezvoltare permanenta;
  • Gandire analitica, strategica, orientata catre necesitatile clientului (extern/intern);
  • Foarte bune abilitati de comunicare si colaborare;

Experienta:

  • Experienta relevanta de management – 3 ani;
  • Experienta in domeniul telecomunicatiilor – 3 ani;
  • Experienta in implementarea proiectelor – 5 ani;

Descrierea jobului:

  • Implementarea proiectelor de dezvoltare a retelei la timp, in buget si conform specificatiilor;
  • Asigurarea urmaririi in timp si intretinerea infrastructurii retelei de acces (constructii, electrice si aer conditionat)Responsabilitati cheie;
  • Achizitia de locatii tehnice (inchiriere sau cumparare) in vederea dezvoltarii retelei de acces;
  • Urmarirea in timp si mentenanta contractelor de inchiriere (prelungire contracte, renegociere, implementare de clause noi, etc.);
  • Asigurarea comunicarii permanente cu proprietarii locatiilor inchiriate in vederea rezolvarii problemelor ce apar in timp in legatura cu contractul sau locatia;
  • Asigurarea unui flux de primire facturi, plati, urmarire bugetara si comunicarea regulata cu departamentul financiar cu privire la sitiuatii financiare legate de chirii;
  • Dezvoltarea de programe de eficientizare (renegocieri, relocari, etc.) financiare cu privire la costurile de inchiriere;
  • Implementarea proiectelor de dezvoltare a retelei la timp, in buget si conform specificatiilor;
  • Asigurarea urmaririi in timp si intretinerea infrastructurii de constructii, electrice si aer conditionat din reteaua de acces;
  • Dezvoltarea de solutii constructive eficiente din punct de vedere functional si costuri;
  • Coordonarea eficienta a echipei in vederea atingerii obiectivelor agreate;
  • Imbunatatirea permanenta a proceselor de lucru in vederea cresterii performantei si eficientei;
  • Asistarea echipei in asimilarea permanenta de cunostinte noi care sa o ajute sa indeplineasca toate responsabilitatile;
  • Gestionare conflictelor de resurse aparute intre diferitele proiecte;
  • Identificarea si gestionarea impreuna cu echipa riscurile proiectelor si identifica metode de evitare sau atenuare a impactului acestora;
  • Prioritizarea, cand este cazul, de comun acord cu managementul, intre diferitele proiecte, in functie de importanta lor;
  • Planificarea pe termen lung initiativele de investitii si le alinierea lor cu strategia companiei;
  • Implementarea si mentinerea un sistem de urmarire si previziune a executiei bugetare a fiecarui proiect in parte, colaboreaza in acest sens cu echipa Budgeting Planning and Reporting.

Aplica pentru acest post




Responsabil Avize si Autorizatii - Alexandria, Cluj Napoca, Targu Jiu +

Candidatul ideal:

  • Absolvent studii superioare;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare a problemelor;
  • Foarte bune cunostinte MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Cunostinte foarte bune de limba engleza;
  • Permis auto categoria B.

Descrierea jobului:

  • Culegerea de informatii si date pentru intocmirea actelor necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de lucru;
  • Mentinerea legaturii cu institutiile statului pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de lucru;
  • Informeaza seful direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate;
  • Intocmeste rapoarte cu privire la activitatea sa ori de cate ori i se solicita acest lucru.

Aplica pentru acest post




Electrician - Galati, Bucuresti +

Descrierea postului:

  • Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate;
  • Conceperea si interpretarea schemelor electrice simple;
  • Echiparea si executarea de instalatii electrice simple;
  • Executarea de lucrari de mentenanta la UPS-uri, surse 48Vcc, generatoare;
  • Verificarea instalatiilor electrice;
  • Completarea raportului zilnic de mentenanta intr-un program specializat;
  • Executarea de manevre in posturi de transformare de medie tensiune.


Cerinte:

  • Absolvent studii medii tehnice, studiile superioare, constituie avantaj;
  • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime;
  • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
  • Autorizare ANRE de joasa/medie tensiune;
  • Bune abilitati de comunicare si organizatorice;
  • Rezistenta la stres si spirit de echipa;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari;
  • Atestat de electrician.

Aplica pentru acest post




Arhivar - Timisoara, Arad +


Candidatul ideal:
  • Atinge obiectivele de performanta stabilite de catre superiorul direct - termen de prelucrare documente/ nivel acuratete informatii introduse in bazele de date, volumul de informatii prelucrat;
  • Respectarea regulilor din departament si din companie;
  • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

Descrierea job-ului:
  • Urmeaza procesul de scanare /OCR prin toate etapele sale conform instructiunilor de lucru aplicabile departamentului de procesare sectiunea de scanare;
  • Preia si verifica corectitudinea completarii documentelor;
  • Sorteaza pe categorii documentele si le pregateste pentru introducerea in sistemul de arhivare electronica;
  • Urmeaza pasii prezentati in procedurile/instructiunile de lucru specifice departamentului;
  • Este responsabil de buna gestionare si pastrare a documentelor cu care lucreaza.

Aplica pentru acest post




Inginer Zona- Divizia Operatiuni - Bucuresti +

Descrierea postului:

  • Coordonarea din punct de vedere tehnic a echipelor de teren (dezvoltare retele si service);
  • Verificarea si urmarirea modului in care se executa lucrarile de reconfigurare;
  • Realizarea hartilor exacte cu zonele alocate si actualizarea permanenta a acestora;
  • Realizarea planurilor detaliate de interventie;
  • Realizarea comenzilor pentru echipamente de lucru in vederea fluidizarii lucrarilor;
  • Asigurarea functionalitatii in parametrii tehnici a retelei de telecomunicatii;
  • Proiectarea, verificarea, urmarirea si alimentarea componentelor active ale retelei hibride exterioare (fibra optica & cablu coaxial).

Cerinte:

  • Studii superioare, de preferat de nivel tehnic;
  • Abilitati de comunicare, interrelationare, coordonare a echipei;
  • Experienta anterioara a unei echipe constituie un avantaj;
  • Cunosterea cel putin la nivel mediu a limbii engleze;
  • Cunostinte de lucru pe calculator la nivel avansat ( word, excel, Mapinfo, Autocad)
  • Permis de conducere si experienta in condus de minim 3 ani.

Aplica pentru acest post




Inginer proiectare retele telecomunicatii - Oradea +

Candidatul ideal:

  • Absolvent studii tehnice;
  • Experienta de minim 2 ani in domeniul proiectarii constructiilor pentru retele telecomunicatii constituie un avantaj;
  • Cunostinte avansate de Autocad si Mapinfo;
  • Cunostinte cel putin la nivel mediu al limbii engleze;
  • Detinere permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate lucur birou si teren;
  • Buna cunoastere a infrastructurii si capacitatea de intelegere a notiunilor specifice.

Descrierea jobului:

  • Participarea la proiectarea, intretinerea si dezvoltarea retelei de fibra optica;
  • Centralizarea informatiilor din teren privind zonele in care se proiecteaza si executa reteaua;
  • Urmarirea aplicatiilor de monitorizare interne aferente dep de infrastructura;
  • Actualizarea hartilor cu informatii privind extinderea retelei si orice modificari intervin;
  • Calcularea retelei de cablu FO, proiectarea traseelor cablurilor si echipamentelor necesare;
  • Realizarea diagramelor de jonctiune; actualizarea permanenta a acestora;

Aplica pentru acest post




Operator Call Center – Oradea limba romana si maghiara +

Candidatul ideal:

  • Sa aiba cunostinte de limba maghiara, orice nivel (prezinta avantaj);
  • Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
  • Atitudine proactiva si orientare catre client;
  • Rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitare;
  • Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
  • Rezistenta in situatii dificile.

Descrierea jobului:

  • Preluarea apelurilor venite de la clienti / potentiali clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora;
  • Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniere profesionista;
  • Respectarea regulilor din departament si din companie;
  • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

Aplica pentru acest post




Social Media Manager - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Versatilitate in abordarea subiectelor pentru elaborarea unui continut original;
  • Minim 2 ani experienta in Social Media (conturi de Facebook, Instagram, Twitter etc. - pe langa cele personale);
  • Cunsotinte de facebook Ads si google Ads, SEO, Analytics;
  • Foarte bune abilitati de organizare si orientare spre gasirea solutiilor;
  • Activitatea presupune luarea unor decizii independente.

Descrierea jobului:

  • Planificare si strategie in Social Media;
  • Dezvoltarea canalelor de comunicare in Social Media;
  • Managementul profilelor si canalelor Social Media;
  • Dezvoltarea continutului pentru platformele sociale;
  • Cresterea unei comunitati virtuale;
  • Masurare ROI.

Aplica pentru acest post




Operator colectare debite - Bucuresti +

Descrierea postului:

  • Contactarea debitorilor si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
  • Recuperarea sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
  • Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
  • Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
  • Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
  • Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor.

Cerinte:

  • Abilitati dovedite de negociere;
  • Putere de convingere;
  • Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala;
  • Atentie la detalii;
  • Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
  • Orientare catre rezultate;
  • Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj;
  • Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel;
  • Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.

Aplica pentru acest post




Inginer NMC - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Cunostinte OSI layers (Ethernet II, ARP, MPLS Label, VLAN Tagging, IP, ICMP, SNMP);
  • Cunostinte temeinice despre echipamentele folosite in reteaua telecom (CISCO, JUNIPER, HUAWEI, ETC);
  • Cunostinte bune ale sistemelor de operare si arhitectura retelelor de calculatoare;
  • Cunostinte teoretice despre SDH si DWDM;
  • Cerificarile Cisco/Juniper reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Disponibilitate pentru program in ture;
  • Spirit de echipa.

Descrierea jobului:

  • Monitorizeaza alarmele primite de la echipamentele din retelele Backbone IP, CBU si 3G;
  • Monitorizeaza locatiile clientilor strategici precum si intocmire de rapoarte lunare de SLA;
  • Aplica procedurile de escaladare conform regulilor interne;
  • Identifica incidentele din retelele monitorizate si notifica persoanele responsabile de nodul de retea unde a fost determinata avaria;
  • Inregistreaza si solutioneaza tichetele in bazele de date interne;
  • Coopereaza cu departamentele Suport, NOC-IP, NOC-CBU, Backbone si Infrastructura pentru rezolvarea avariilor din retea;
  • Notifica transportatorii parteneri nationali si internationali in cazul aparitiei avariilor pe liniile inchiriate;
  • Genereaza rapoarte pentru downtime-urile echipamentelor monitorizate.

Aplica pentru acest post




Administrator Software Billing - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Absolvent studii superioare tehnice;
  • Cunoștințe solide in lucrul cu Microsoft SQL Server, SSRS, SSAS;
  • Experiența in JAVA (EE, Servlet, Axis), Net Framework, Perl, PHP, C, C++,C# constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de baza in administrarea sistemelor de operare Windows Server, Linux(bash scripting);
  • Cunoștințe de limba engleza.

Descrierea jobului:

  • Dezvoltarea si integrarea de module noi in aplicațiile existente de facturare servicii voce retail si wholesales;
  • Dezvoltarea si integrarea de module noi in aplicațiile existente de antifrauda;
  • Dezvoltarea si integrarea de module noi in aplicațiile existente de data exchange pentru roaming (TAP, NRT, HUR);
  • Design rapoarte si data mining/data warehouse/olap pe SSRS 2008/2012 respectiv SSAS 2008/2012;
  • Optimizarea performantelor aplicațiilor de facturare, optimizare proceduri TSQL;
  • Rezolvarea problemelor operaționale apărute in modulele de facturare, data exchange, raportare, antifraudă.

Aplica pentru acest post




Inginer proiectant-Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Absolvent Facultate Constructii Civile, Industriale;
  • Experienta relevanta in domeniul telecomunicatiilor;
  • Cunostinte avansate de aplicatii CAD (lucru curent in AUTOCad);
  • Cunostinte de rezistenta materialelor si de calcul structural;
  • Experienta avansata de detaliere executie este obligatorie;
  • Dinamism si rezistenta la stres;
  • Bune cunostinte de limba engleza.

Descrierea jobului:

  • Participarea la site visit si efectuarea masuratorilor, pozelor si a schitelor preliminare;
  • Stabilirea pozitiei turnurilor,fundatiilor de echipamente si a imprejurimilor in zona conform schitelor topo, a suporturilor de antene si de echipamente indoor sau outdoor;
  • Stabilirea pozitiei suporturilor de antene si de echipamente indoor sau outdoor;
  • Realizarea proiectului de detaliu in conformitate cu solutia propusa de ingnerul de structuri;
  • Asigura consultanta departamentului de achizitii si de operatiuni pe toata durata realizarii aprovizionarii si instalarilor;
  • Intocmirea documentatiei pentru As Built aferenta receptiei finale in conformitate cu cele constatate la site visit-ul de receptie finala.

Aplica pentru acest post




Desenator tehnic-Bucuresti +

Candidatul ideal

  • Absolvent al unei facultati tehnice (de preferat constructii);
  • Cunostinte solide de Autocad;
  • Bune abilitati de lucru pe calculator (Word, Excel);
  • Permis categoria B (experienta minim 1 an);
  • Disponibilitate deplasari;

Descrierea jobului

  • Participarea la site visit, efectuarea masuratorilor, realizarea releveelor, a pozelor si schitelor preliminare;
  • Introducerea datelor din teren in Autocad;
  • Intocmirea necesarelor de material.

Aplica pentru acest post




Sef echipa (teren) - Alpinist Utilitar - Bucuresti, Sibiu, Oradea, Cluj, Bacau +


Descrierea postului:
  • Respecta procedura vizitelor de mentenanta pentru site-urile de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist - cu acces pe pilon/structura metalica);
  • Verifica si regleaza tensiunile in cabluri pentru structurile ancorate;
  • Remediaza partea de vegetatie in exces pentru site-urile ce necesita astfel de interventii;
  • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre inginerul de mentenanta zonal;
  • Efectueaza remedieri minore de functionalitate pe locatiile de telefonie mobila (cu acces pe pilon/structura metalica);
  • Coordoneaza echipa de constructii responsabila de vizitele de mentenanta;
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre inginerul de mentenanta zonal.

Cerinte:
  • Absolvent studii medii cu profil tehnic (liceu sau scoala profesionala);
  • Curs autorizat de alpinist utiliar absolvit;
  • Experienta de lucru ca sef echipa- prezinta un avantaj;
  • Detinere permis auto cat.B;
  • Experienta cel putin 2 ani in constructii telecomunicatii mobile constituie un avantaj;
  • Aptitudini si experienta in lucrul la inaltime;
  • Disponibilitate pentru deplasari 100% din programul de lucru.

Aplica pentru acest post




Alpinist utilitar - Bucuresti, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca, Bacau, Arad, Timisoara +

Candidatul ideal
Absolvent studii medii cu profil tehnic (liceu sau scoala profesionala)
Curs autorizat de alpinist utiliar absolvit

Detinere permis auto cat.B.
Experienta cel putin 2 ani in constructii telecomunicatii mobile constituie un avantaj;
Aptitudini si experienta in lucrul la inaltime;
Disponibilitate pentru deplasari 100% din programul de lucru.

Descrierea jobului

Instalare cabluri antene de la locatia echipamentelor la antenele de pe structura;
Instalare dispozitive mecanice, electric si/sau electronice pe un site de telecomunicatii;
Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
Pozitionare buloane ancoraj, cofrare fundatie pentru stalpi de telecomunicatii.
Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
Generare asamblare si ridicare (construire) structurilor din otel galvanizat pe terasamentele cladirilor si a turnurilor din otel galvanizat pe teren utilizand macarale si alte mecanisme de ridicare;
Instalare conectori, montare etichete, impamantari/feederi;

Aplica pentru acest post




Tehnician motoare termice - Oradea +

Candidatul ideal
  • Studii profil tehnic finalizate;
  • Foarte buna capacitate de a rezolva probleme tehnice concrete;
  • Experienta pe un post similar cel putin 1 an;
  • Cunostinte operare calculator;
  • Permis conducere categoria min. B
  • Bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva;
  • Persoana dinamica, punctuala, meticuloasa, perseverenta, organizata, orientata spre rezultate, auto-motivata.
  • Disponibilitate la deplasari 
Descrierea jobului
  • Asigura suport service (intretinere si reparatii generatoare curent electric cu motor termic);
  • Ofera suport tehnic departamentului achizitii, atat in vederea ofertarii celei mai potrivite solutii tehnice, cat si pentru intocmirea contractelor de service;
  • Realizeaza rapoartele de service si pastreaza evidenta lucrarilor de service/intretinere efectuate la instalatii, actualizand permanent baza de date in ceea ce priveste activitatea de service.
  • Respectă fluxul de operațiuni din service; 
  • Utilizează corect și profesional sculele și echipamentele din dotare.

Aplica pentru acest post




Coordonator instalari - Drobeta Turnu Severin, Timisoara +


Cerintele postului: 

  • Studii medii/superioare - domeniu tehnic (domeniul retele de telecomunicatii reprezinta un avantaj);
  •  Capacitate de lucru individual si in echipa;
  •  Capacitate de efort prelungit si concentrare in situatii de stres;
  •  Capacitate de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor;
  •  Atentie la detalii si termene; capacitate de concentrare in situatii de stres;
  •  Atitudine pozitiva indiferent de situatie si orientare catre client;
  •  Bune cunostinte de operare PC, Ms Office;
  •  Carnet de conducere categoria B (vechime ma imare de un an).


Descrierea activitatii:

  •   Organizeaza si coordoneaza activitatea departamentului instalari;
  •   Montorizeaza activitatea echipelor, respectarea normelor de activitate;
  •   Verifica calitatea lucrarilor executate si termenele de executie;
  •   Verifica situatiile de lucrari si consumul de materiale;
  •   Intocmeste documentele de comisionare;
  •   Intocmeste necesarele de materiale si le propune spre aprobare;
  •   Instruieste personalul si verifica respectarea procedurilor de lucru; evalueaza personalul;
  •   Analizeaza rapoartele periodice ale personalului si propune optimizari ale activitatii departamentului. 

Aplica pentru acest post




Operator configurari echipamente acces - Bacau +

Candidatul ideal

• Student sau absolvent studii tehnice;
• Cunostintele teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP prezinta un avantaj;
• Cunostinte de baza in instalare/administrare Linux ;
• Cunostinte despre retele (nivele OSI, organizarea DNS, RIPE);
• Abilitati foarte bune de comunicare;
• Spirit de echipa;
• Disponibilitate pentru munca in ture.

Descrierea jobului

• Configurarea echipamentelor de acces utilizate in reteaua RCS&RDS;
• Verifica parametrii de functionare a echipamentelor de acces RCS&RDS;
• Solutinare problemelor tehnice pe baza procedurilor interne;
• Escaladarea problemelor care nu tin de competenta lor. "

Aplica pentru acest post




Referent contabil/responsabil stocuri si inventar - Arad +

Responsabilitatile postului:

  • Vei superviza contabilitatea de gestiune si contabilitatea financiara pentru punctul de lucru Arad;
  • Vei coordona activitatea lunara  de contabilizare stocuri si mijloace fixe;
  • Vei urmari aplicarea si respectarea procedurilor companiei pentru fluxurile de miscari de stocuri si mijloace fixe;
  • Vei coordona inregistrarea corecta, completa si la timp a intregului flux de stocuri si mijloace fixe;
  • Vei raspunde de transferul si reconcilierea lunara a informatiilor relevante pentru fluxul de stocuri si mijloace fixe din sistemul de facturare in sistemul contabil integrat ;
  • Vei raspunde de coordonarea inchiderii contabile lunare;

Cerintele postului:

  • Ai minimum 2 ani experienta in cadrul unui departament de contabilitate, preferabil cu responsabilitati de urmarire flux de stocuri?
  • Esti absolvent(a) de studii superioare economice?
  • Ai cunostinte foarte bune de contabilitate si legislatie specifica?
  • Ai capacitate de identificare si rezolvare probleme?
  • Ai abilitati analitice excelente si atentie la  detalii?
  • Ai capacitate de identificare si rezolvare probleme?
  • Ai cunostinte de MS OFFICE (Excel, Word, Access), programe integrate de contabilitate?

CV-urile pot fi trimise  la adresa de e-mail recrutare@rcs-rds.ro 

Aplica pentru acest post




Electrician- Oradea, Cluj Napoca, Sibiu, Arad, Timisoara +


Candidatul ideal
  • Respecta procedura de revizie a echipamentelor HVAC din reteaua de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist);
  • Ajuta la Intocmirea fisei de revizie pentru fiecare aparat conform procedura;
  • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre frigotehnist;
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre frigotehnist;
  • Ajuta la remedierea aparatelor de aer conditionat cu materialele din stoc;
  • Ajuta la Montarea / inlocuirea unitatilor de aer conditionat;
  • Verifica instalatia electrica de pe locatie;
Descrierea jobului
  • Studii medii finalizate;
  • Atestat electrician;
  • Permis de conducere cu experienta in condus de minim 2 ani;
  • Disponibilitate pentru delegatii;
  • Cunostinte operare calculator;

Aplica pentru acest post




Frigotehnist - Cluj Napoca, Oradea, Sibiu, Arad, Timisoara +

Candidatul ideal
  • Respecta procedura de revizie a echipamentelor HVAC din reteaua de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist);
  • Intocmeste fisa de revizie pentru fiecare aparat conform procedura;
  • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre inginerul de mentenanta zonal;
  • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
  • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre inginerul de mentenanta zona;
  • Remediaza aparatele de aer conditionat cu materialele din stoc;
  • Montare / inlocuire unitati aer conditionat;
Descrierea jobului
  • Studii medii finalizate;
  • Curs specializare- constituie un avantaj;
  • Experienta de lucru in montarea si service-ul aparatelor de aer conditionat;
  • Cunostinte operare calculator;
  • Permis conducere categoria B, experienta de condus de minim 2 ani;
  • Disponibilitate pentru delegatii;

Aplica pentru acest post




Agent incheiere contracte ste-uri telefonie mobila - Vaslui, Suceava, Sibiu, Alexandria +

Candidatul ideal:
  • Minim studii medii;
  • Foarte bune abilitati de comunicare/ negociere;
  • Experienta in vanzari/achizitie - prezinta un avantaj;
  • Persoana flexibila, adaptabila, rezistenta la stres si lucrul cu termene limita;
  • Seriozitate, responsabilitate, proactivitate, orientare catre client;
  • Disponibilitate de lucru la inaltime ( terase de bloc);
  • Disponibilitate la deplasari- mai mult de 80% din timpul de lucru;
  • Cunostinte operare Ms Office (Word, Excel) - minim nivel mediu;
  • Permis de conducere categoria B, experienta de minim 2 ani;

Descrierea jobului:
  • Identificarea posibilelor amplasamente pentru statiie de telecomunicatii mobile;
  • Poarta negocieri cu proprietarii amplasamentelor in vederea inchirierii/cumpararii acestora;
  • Mentine relatia cu proprietarii amplasamentelor din zona desemnata;
  • Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu viitorii proprietari;
  • Intocmeste periodic rapoarte, statistici.

Aplica pentru acest post




Inginer Constructii - Arad +

Responsabilitatile postului:

  • Organizeaza lucrarile de santier;

  • Verifica planurile de executie si studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrari;

  • Urmareste executia lucrarilor pe santier, cat si respectarea termenelor de executie pentru echipele proprii si subcontractori;

  • Intocmeste si/sau verifica situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic;

Cerintele postului:

  • Studii superioare in domeniul ingineriei – constructii civile;

  • Experienta in lucrari subterane (prezinta avantaj);

  • Autorizatie de diriginte santier (prezinta avantaj);

  • Bune cunostinte a legislatiei in domeniul constructiilor;

  • Atitudine si comportament profesional;

  • Orientare catre rezultate si capacitate de finalizare a sarcinilor in termen;

Aplica pentru acest post




Gestionar - Arad, Cluj Napoca +

Responsabilitatile postului:
  •  Opereaza in programul de gestiune si contabilitate bonurile de consum aferente materialelor gestionate;
  •  Opereaza bonurile de transfer pentru mijloacele fixe si obiectele de inventar folosite;
  •  Opereaza in programul de gestiune toate intrarile si iesirile;
  •  Raspunde de gestiune in cadrul magaziei;
  •  Intocmeste fise de magazie, tine evidenta reperelor din gestiune;
  •  Propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa;
  •  Organizeza si ajuta la operatiunile de incarcare-descarcare;
  •  Este responabil de manipularea reperelor cu care lucreaza atat in interiorul depozitului cat si in exteriorul acestuia;

Cerintele postului:
  •  Absolvent studii medii;
  •  Experienta pe un post similar;
  •  Abilitati excelente de comunicare;
  •  Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;
  •  Rezistenta la stress;
  •  Spirit de echipa;
  •  MS Office (Word, Excel, Outlook)
  •  Experienta anterioara in operarea in programe de gestiune / contabilitate;

Aplica pentru acest post




Coordonator echipe vanzari teren - Sibiu, Alba Iulia, Tg Mures, Cluj, Ploiesti +

Responsabilitati:

  • Coordonarea, urmarirea si evaluarea echipei de vanzari directe pentru persoane fizice;
  • Trasarea planurilor pentru activitatile viitoare de vanzari, tinand cont de rezultatele obtinute;
  • Asigurarea unui numar optim de agenti vanzari pentru activitatea de teren;
  • Organizarea activitatii echipei prin stabilirea zonelor care vor fi vizitate;
  • Supraveghearea activitatii pe teren a agentilor pentru eficientizarea procesului de vanzare si a relatiei cu clientul;

Cerinte:

  • Absolvent studii medii/superioare;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  • Permis de conducere, categoria B;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Avantaj ar constitui experienta in vanzari si in coordonare/supervizare echipe de vanzari;

Aplica pentru acest post




Dimensionare si validare echipamente site- Bucuresti +

Responsabilitati:
  •  Analizeaza din punct de vedere tehnic toate elementele componente ale site-urilor si emite solutii de inlocuire;
  • Adaugare sau ajustare in scopul acomodarii traficului si serviciilor conform SLA-urilor stabilite;
  •  Concepe, dezvolta si implementeaza fluxurile, procedurile si standardele de lucru pentru modernizari, instalari si modificari la nivelul echipamentelor din site-uri;
  •  Realizeaza planuri detaliate cu privire la maniera in care pot fi atinse obiectivele specifice fiecarui proiect care are impact la echipamentele existente sau echipamente noi;
  •  Identifica resursele necesare, constrangerile de realizare sau erorile care ar putea sa apara pe parcursul punerii in aplicare a modificarilor propuse pe site-uri;
  •  Furnizeaza consultanta si suport tehnic echipelor Field in operarea tuturor echipamentelor de pe site-uri;
  •  Documenteaza in aplicatiile interne modificarile facute in retea;
  •  Participa alaturi de alte departamente la testarea echipamentelor ce urmeaza a fi instalate pe site-uri precum si a diferitelor scenarii de aplicabilitate ale lor;

Cerinte obligatorii:

  •  Absolvent al Facultatii de Electronica si Telecomunicatii- de preferat;
  •  Cunoasterea tehnologiilor si echipamentelor radio 3G si 4G
  •  Experienta in instalarea si intretinerea echipamentelor 3G/4G
  •  Cunostinte pachet Microsoft Office

Aplica pentru acest post




Mobile Switching Engineer - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  •     Cunoasterea arhitecturii, protocoalelor si tehnologiilor de telefonie fixa si mobila;
  •     Cunoasterea protocoalelor de semnalizare SS7;
  •     Cunostinte IP, protocoalele si principiile de functionare ale acestora;
  •     Cunosterea tehnologiei IMS  constituie un avantaj;
  •     Buna cunoastere a limbii engleze.

Descrierea jobului:
  •     Vei fi responsabil de evaluarea si implementarea serviciilor de ultima generatie in telefonie fixa si mobila, de roaming sau interconectari.
  •     Vei lucra cu ingineri instruiti in domeniul telecomunicatiilor pentru implementari sau troubleeshooting, totul pentru a dezvolta cea mai buna experienta pentru clienti.

Aplica pentru acest post




Packet Switched Engineer- Bucuresti +

Candidatul ideal:

  •     Studii superioare finalizate sau in an terminal ( Facultatea de Electronica, Informatica, etc);
  •     Experienta in administrarea, monitorizarea si securitatea sistemelor de operare Unix (Linux, HP-UX, Solaris, FreeBSD, etc)
  •     Foarte bune notiuni despre administrarea serverelor de servicii ( mail, web, fisiere: Samba/CIFS, NFS, S/FTP, SSHD, VPN : pptp, vnc, ssl, SNMP, RADIUS, DHCP; )
  •     Experienta sau cel putin cunostinte despre automatizarea sarcinilor de sistem ;
  •     Notiuni scripting: Perl, Bash, Python, Ulang, Expect,etc;
  •     Cunostinte TCP/IP si administrare retele IP;
  •     Experienta sau cel putin cunostinte despre administrare baze de date;

Descrierea jobului:


  •     Efectuarea lucrarilor de intretinere si upgrade pentru elementele retelei de VAS;
  •     Integrare echipamente noi;
  •     Evaluarea si implementarea de noi servicii;
  •     Implementarea acordurilor de GPRS Roaming si rezolvarea problemelor asociate acestora;
  •     Investigarea si rezolvarea problemelor aparute in functionarea nodurilor de retea ale departamentului VAS si a serviciilor pe care acestea le furnizeaza (SGSN, GGSN, Firewall, VPN, Core Routers, Access Switches, Voice&Video Mail, SMSC, OCS, CDR Collectors);

Aplica pentru acest post




Inginer Noc IP- Iasi, Timisoara, Piatrea Neamt +

Descrierea activitatii:
  • asigura disponibilitatea si provizionarea serviciilor pentru clientii RCS&RDS ;
  • interactioneaza cu departamentele de suport tehnic si escaladeaza catre departamentele tehnice abilitate, motiv pentru care sunt importante abilitatile de comunicare scrisa si verbala;
  • troubleshooting pentru situatiile aparute in reteaua IP/MPLS a RCS&RDS ;
  • administrare servere Linux ;
  • mentenanta infrastructura.

Cerintele postului:
  • cunostinte esentiale de retele incluzand protocoale si tehnologii LAN (VLAN, STP, 802.11q, 802.11x, PPPoE), TCP/IP (adresare, subneting), protocoale de rutare dinamica (OSPF, BGP) ;
  • cunostinte de administrare servicii incluzand DNS, DHCP, NAT, NTP, SNMP, HTTP ;
  • cunostinte de administrare servere Linux incluzand shell scripting ;
  • disponibilitate pentru program de lucru in ture ;
  • cunostinte bune de limba engleza.

Aplica pentru acest post




Casier - Sibiu, Tg Mures , Oradea, Arad, Satu Mare, Jibou, Craiova, Pitesti, Ploiesti, Bistrita, Cluj-Napoca, Gaesti +

Responsabilitatile postului:
  • interactiunea directa cu clientii, in punctul de lucru RCS&RDS;
  • incasarea contravalorii tuturor serviciilor oferite de companie si solutionarea problemelor privind platile realizate de abonati;
  • intocmirea documentelor fiscale corespunzatoarea (chitante, facturi) necesare incasarii contravalorii serviciilor;
  • respectarea standardelor de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni) 

 
Cerintele postului:
  • abilitati dezvoltate de comunicare interpersonala;
  • experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii;
  • experienta anterioara in lucrul cu bani;
  • foarte bune cunostinte de utilizare PC (MS Office, baze de date);
  • rezistenta la stres si capacitate de reactie si gestionare a situatiilor de criza.

Aplica pentru acest post




Agent telesales- Bucuresti, Brasov, Cluj Napoca +

Candidatul ideal

  •  Experienta de minim 1 an in vanzari sau activitati ce presupun interactiune cu clientii;
  •  Persoana dinamica, orientata catre client cu bune abilitati decomunicare, negociere si vanzare;
  •  Persoana orientata spre rezultate si atingerea targhetului lunar stabilit de superiorul ierarhic;
  •  Student sau absolvent studii superioare;
  •  Capacitate de a lucra cu diferite categorii de clienti, inclusiv clienti dificili;
  •  Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  •  Rezistenta la lucru in conditii de stres (presiunea atingerii targhetului);
  •  Experienta pe o pozitie similara poate constitui un avantaj;
  •  Cunostintele generale din domeniul telecomunicatiilor constituie avantaj;
  •  Participarea la cursurile de vanzari constituie avantaj;

Descrierea jobului

  •  Interactiunea telefonica cu potentialii clienti business cu scopul promovarii serviciilor pe care compania le ofera;
  •  Vanzarea prin telefon a serviciilor Rcs-Rds catre clientii potentiali;
  •  Stabileste si dezvolta relatii foarte bune cu clientii business ai companiei;
  •  Furnizarea informatiilor solicitate de catre clienti, referitor la serviciile si produsele specifice comercializate;
  • Obtinerea de informatii suplimentare/relevante de la clienti in scopul furnizarii informatiilor adecvate solicitate de catre acestia si obtinerea satisfactiei depline a clientilor;
  •  Informarea sefului direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate.


Aplica pentru acest post




Agent comercial Puncte de Prezenta - Bucuresti, Brasov, Timisoara, Craiova, Sinaia, Pitesti, Targul Jiu, Barlad, Galati, Fetesti, Ploiesti, Targoviste, Drobeta Turnu Severin, Ramnicu-Valcea, Gaesti +

Descrierea postului:
  • promovarea serviciilor companiei in punctele de prezenta RCS&RDS;
  • incheierea contractelor cu clientii, in functie de cerintele acestora;
  • identificarea nevoilor clientilor si cresterea valorii per client prin prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii care sa raspunda nevoilor clientilor;
  • preluarea si inregistrarea reclamatiilor venite din partea clientilor ;
  • interactiunea directa cu clientii, in punctul de lucru RCS&RDS;
  • indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative, lunare si
  • trimestriale
  • adoptarea unei atitudini proactive si orientate catre client. 

Cerinte:
  • experienta anterioara in interactiunea cu clientii;
  • experienta anterioara in vanzari servicii prezinta avantaj;
  • diplomatie, foarte bune abilitati de comunicare si persuasiune;
  • abilitati de vanzare si negociere;
  • rezistenta la stres;
  • organizare si atentie la detalii

Aplica pentru acest post




Inginer field 3G - Resita, Caransebes, Baia Mare, Bucuresti, Ploiesti, Arad, Targu Mures, Craiova +

Candidatul ideal

  •  Absolvent studii medii tehnice, studiile superioare (Telecomunicatii/ Electronica) constituie un avantaj;
  •  Experienta in activitati telecom/IT/transmisiuni radio ( experienta anterioara in GSM/UMTS constituie avantaj);
  •  Disponibilitate pentru deplasari in tara;
  •  Disponibilitate pentru a lucra la inaltime;
  •  Disponibilitate program on-call;
  •  Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
  •  Rezistenta la stres;
  •  Spirit de echipa;
  •  Cunostinte avansate de limba engleza;
  •  Permis categoria B, vechime minim 1 an;
Descrierea jobului

  •  Interventie site Node B si echipamente transmisiuni PDH/SDH, analizare si rezolvare probleme informate de catre departamentul de monitorizare;
  •  Rezolvare Work Ordere trimise spre executie de catre departamentele Planning, Drive Test, Transmisiuni;
  •  Executare mentenanta preventiva si corectiva asupra site-urilor 3G;
  •  Maintenanta si operare echipamente din retea 3G;
  •  Comisionare, integrare si acceptanta echipamente 3G: setari ATM (VCI, VPI), setari IP, crosconect;
  •  Cunostinte retele electrice AC/DC;
  •  Raportari activitate catre nivelul superior;

Aplica pentru acest post




Inginer NOC 3G&4G - Bucuresti +

Cerinte:
  • Absolvent facultate profil tehnic; Cunostinte protocoale de retea IP/ATM/SDH;
  • Cunostinte tehnologii UMTS/LTE;
  • Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
  • Rezistenta la stres;
  • Spirit de echipa;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Permis categoria B. CCNA reprezinta un avantaj;

Responsabilitati :
  • Asigura Level 2 si 3 suport catre Technical Front Office (NMC) si catre echipele de field maintenance;
  • Executa WO de reparentare/reconfigurare/parametrare/modificare de parametrii pentru elemente de retea (eNodeB, NodeB & RNC);
  •  Integrare si configurare elemente de retea UTRAN (RNC, NodeB) si EUTRAN(eNodeB);
  • Analiza si implementare tehnologii noi;
  • Fault management si Troubleshooting elemente de retea de acces radio;
  • Lucrari de upgrade software si hardware ale retelei de acces 3G&4G;
  • Pregatire si executare teste de echipament;

Aplica pentru acest post




Agent vanzari (persoane fizice) - Toate localitatile +

Descrierea postului:


  • prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice ;
  • prospectarea pietei si identificarea de noi clienti - persoane fizice;
  • negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice;
  • preponderent activitate de teren.

Cerinte:

  • experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;
  • cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);
  • abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune;
  • traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);
  • diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • foarte bune abilitati de comunicare;
  • cunoasterea unei limbi de circulatie internationala.

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • contract de munca;
  • bonusuri in functie de performanta;
  • posibilitate de evolutie profesionala.


Aplica pentru acest post




Agent de paza / Receptionist - Bucuresti +

Responsabilitati:

  • Asigura paza cladirii si a spatiilor aferente acesteia;
  • Atunci cand i se solicita: monitorizeaza accesul vizitatorilor si al angajatilor in cladire si in parcare; supravegheaza parcarea si permite accesul autoturismelor autorizate in parcare;
  • Interactioneaza cu clientii intr-o maniera profesionala si politicoasa;
  • Interactioneaza cu alte departamente ale companiei conform cu cerintele de lucru;
  • Preia si redirectioneaza vizitatorii RCS & RDS (clienti, furnizori, parteneri de afaceri, etc);


Cerinte
  •     Experienta privind paza si securitate, constituie un avantaj;
  •     Atestat profesional de agent securitate, constituie un avantaj
  •     Capacitatea de mentinere a unor relatii de munca eficace;
  •     Respectarea riguroasa a regulilor si instructiunilor;
  •     Atentie concentrata si distributiva;
  •     Capacitate de memorare buna;
  •     Studii medii.




Studii medii;
  • Atestat profesional de agent Securitate- constituie un avantaj

Aplica pentru acest post




Ingrijitor cladiri - Brasov, Bucuresti, Timisoara, Arad, Cluj Napoca +

Responsabilitati:
  • Asigura curatenia in conditii corespunzatoare a spatiilor repartizate,
  • Curata si dezinfecteaza zilnic grupurile sanitare cu materiale si ustensile specifice;
  • Verifica functionalitatea instalatiilor sanitare si semnaleaza personalului de intretinere - reparaţii eventualele defecţiuni, asigură aprovizionarea grupurilor sanitare cu materialele necesare;
  • Colecteaza sacii cu gunoi menajer si ii depoziteaza in locuri special amenajate.

 Cerinte:
  • Studii medii;
  • Prezinta un avantaj experienta in domeniu;

Aplica pentru acest post




CURIER - Targu Jiu, Craiova, Constanta +

Descrierea postului:

  • preluare, transport si livrare documente;
  • incaseaza corect si cu acuratete, la domiciliul abonatilor din zona alocata, sumele reprezentand contravaloarea serviciilor furnizate de S.C. RCS&RDS S.A. clientilor sai si elibereaza documentele justificative;
  • incheie contracte in numele RCS&RDS pentru serviciile pe care compania le presteaza in zona alocata;
  • activitate de teren

   Cerinte:
  • Mimin studii medii;
  • experienta de cel putin 1 an in domeniul curieratului;
  • Experienta anterioara in lucrul cu banii (constrituie avantaj);
  • Disponibilitate pentru activitate de teren (activitatea se desfasoara in zonele invecinate oraselor precizate in anunt);
  • Persoana organizata si atenta la detalii;
  • Permis de conducere (constrituie avantaj);
  • Experienta anterioara intr-o activitate similara.
  • Disponibil la program flexibil;
  • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;

Aplica pentru acest post




Manipulant Marfuri - Bucuresti, Timisoara +


Candidatul ideal:

  • Absolvent studii medii;
  • Experienta pe o pozitie similara;
  • Abilitati de comunicare;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  • Spirit de echipa;
  • Disponibil la program flexibil.

Descrierea jobului:

  • Incarcarea si descarcarea a marfii;
  • Manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului;
  • Pegateste comenzile in vederea livrarii;
  • Participa la inventare;
  • Mentinerea curateniei la locul de munca.

Aplica pentru acest post




Suport tehnic - Constanta, Arad, Pitesti, Baia Mare +

Responsabilitatile postului:
  • Preluarea/rezolvarea telefonica a problemelor tehnice intampinate de clienti;
  • Monitorizare (mrtg/rrdtool);
  • Routare statica, subnetare;
  • Configurare minimala Windows (configurare retea, email, depanare ping/traceroute).;
  • Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului tehnic.
Cerinte:

  • Absolvent studii tehnice (student in an terminal);
  • Certificari / cursuri (CCNA) reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP, PPPoE; 
  • Cunostinte despre retele (nivele OSI, organizarea DNS, RIPE);
  • Cunoscator linux (configurare, administrare/server);
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  • Abilitati foarte bune de comunicare;
  • Atitudine proactiva si orientata catre client;
  • Limba engleza fluent: scris si vorbit.
  • Disponibilitatea de a lucra in schimburi.

Aplica pentru acest post




Reprezentant Vanzari business - Cluj, Suceava, Oradea, Arad, Constanta, Bucuresti, Sibiu, Iasi, Craiova, Timisoara, Braila, Piatra Neamt +

Candidatul ideal:
  • Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);
  • Experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarilor de servicii, de preferat catre clienti business (avantaj vanzarea de servicii de telecomunicatii);
  • Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;
  • Abilitati excelente de comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;
  • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);
  • Cunostinte limba engleza;
  • Permis de conducere - categoria B.

Descrierea jobului:
  • Analizeaza constant piata si identifica potentialii clienti din zona alocata;
  • Implementeaza strategia de vanzare agreata de companie, pentru clientii cu care intra in contact;
  • Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;
  • Urmareste derularea contractelor semnate.
  • Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.

Aplica pentru acest post




Tehnician Instalari - Constanta, Timisoara, Resita, Bacau, Vaslui, Cluj, Alba Iulia, Galati, Hunedoara, Deva, Bucuresti, Iasi, Baia Mare, Dej, Gherla, Busteni, Craiova, Pitesti, Alexandria, Ploiesti, Tulcea, Slatina, Drobeta Turnu Severin +

Candidatul ideal:
  • Studii medii - domeniu tehnic;
  • Obligatoriu permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma)
  • Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;
  • Spirit de lucru in echipa;
  • Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres.
  • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
  • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime;
Responsabilitati:
  • Instaleaza echipamentele de telecomunicatii.
  • Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
  • Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate.
  • Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;

Aplica pentru acest post




Java Web Developer - Bucuresti +

Descriere
  • Develop new applications or integrate old ones in the existing environment;
  • Troubleshoot and fix problems in the existing applications;
  • Run profiling on running applications;
  • Offer support, if needed, related to applications usage.

Cerinte
  • Java programming skills;
  • Experience with MS SQL Server and MySQL;
  • Experience working with Servlet technology -J2EE,Tomcat, JDBC, JavaScript;
  • Experience working with IDE: Netbeans, Eclipse;
  • Experience designing and building web APIs (SOAP, XML, HTTP);
  • Minimal knowledge of Linux system, networking;
  • Strong communication skills;

Aplica pentru acest post




PHP Web Developer -Bucuresti +

Cerinte:
  • Experienta de minim 2 ani in dezvoltarea de aplicatii si/sau site-uri web;
  • Cunostinte solide de PHP, SQL (MySQL), HTML, JavaScript, CSS;
  • Experienta in programarea orientata pe obiecte (OOP);
  • Cunostinte despre protocoale de comunicatii (HTTP);
  • Limba engleza (nivel avansat);
Constituie un avantaj:
  • Framework-uri (php, javascript, css)'
  • Lucrul cu sisteme de versionare (SVN, GIT);
  • HTML 5 (canvas, video, audio, localStorage, webWorkers, webSockets);
  • CSS 3 (transformations, gradients, animations);
  • Baze de date non-relationale (MongoDB);
  • Cunostinte web services (SOAP / REST);
  • portofoliu de proiecte

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Descrierea postului:
  • Crearea de site-uri si aplicatii in scopul imbunatatirii functionalitatilor existente sau al dezvoltarii unora noi;
  • Administrarea site-urilor si a aplicatiilor existente;
  • Colaborarea cu alte departamente in functie de cerintele proiectelor;

Aplica pentru acest post




Operator Call center - limba spaniola sau italiana - Bucuresti, Brasov +

Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate? 
Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere de convingere? 
Vrei sa inveti lucruri noi despre serviciile de telecomunicatii?
Atunci te asteptam in echipa noastra.

Vei fi responsabil de:
  • preluarea apelurilor venite de la clienti / potentialii clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora in limba  limba spaniola/italiana;
  • oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
  • respectarea regulilor din departament si din companie; 
  • atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.
Cerinte:
  • cunostinte de limba spaniola sau italiana, orice nivel ;
  • foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
  • atitudine proactiva si orientare catre client;
  • rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate;
  • foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
  • rezistenta in situatii dificile.

Aplica pentru acest post




Tehnician FO/Jonctor - Bucuresti, Arad, Constanta, Bacau, Satu Mare, Brasov, Suceava, Cluj-Napoca, Timisoara, Sibiu, Targu Mures, Craiova, Galati +


Responsabilitatile postului
:

  • Executarea lucrarilor de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
  • Comunica catre superiori direct starea lucrarii dar si problemele identificate;
  • Intocmirea de rapoarte de activitate;

Cerintele postului:
  • Experienta in construirea de retele fibra optica, mentenanta si dezvoltarea  retelei de fibra optica;
  • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime; 
  • Lucrari pe reteua de fibra optica;
  • Suduri , instalari enclosure , cutii de jonctiune , odf;
  • Experienta in lucru cu fibra optica SM,MM;
  • Atestat sudor FO - reprezinta un avantaj;
  •  Cunostinte solide cablare structurata;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
  • Studii tehnice medii;
  • Atestat de electrician reprezinta un avantaj;

Aplica pentru acest post




Promoter (postul este disponibil la nivel national) +

Descrierea postului:
  • prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoane fizice in punctele de prezenta RCS&RDS;
  • incheierea contractelor pentru serviciile RCS&RDS in punctele de prezenta RCS&RDS;
  • identificarea nevoilor clientilor si prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii care sa raspunda nevoilor clientilor;
  • respectarea standardelor de calitate in oferirea serviciilor catre clienti;
  • adoptarea unei atitudini proactive si orientate catre client;
Cerinte:
  • diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantaj;
  • cel putin studii medii (liceu);
  • persoana dornica sa invete lucruri noi;
  • persoana pozitiva, increzatoare in fortele proprii.
Oferta (bonusuri, beneficii):
  • contract munca,
  • bonusuri in functie de performanta;
  • posibilitate de evolutie profesionala.

Aplica pentru acest post




Tehnician Service - Bucuresti, Pitesti, Mioveni, Tulcea, Ploiesti, Busteni, Slatina, Alexandria, Breaza, Campina, Brebu, Comarnic, Rupea +

Descrierea postului:
  • Preluarea, identificarea si remedierea defectiunilor aparute la locatia abonatului;
  • Comunica catre Dispecerat punerea in functiune a serviciilor;
  • Intocmirea de rapoarte lunare si orice alte sarcini stabilite de catre superiorul direct.
Cerinte:
  • Absolvent studii medii tehnice ;
  • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
  • Rezistenta la stres;
  • Bune abilitati de comunicare;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Atitudine proactiva si orientata catre client;
  • Permis de conducere categoria B.

Aplica pentru acest post




Jobul urmarit *
Incarca CV sau Completeaza formularul

Website-ul foloseste cookies. Continuarea navigarii pe website reprezinta acordul tau privind prevederile aplicabile disponibile aici.