cariere

Cariere

Da Nu

Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.
Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.

Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.

Daca iti doresti sa faci parte din aceasta echipa, aplica pentru unul dintre posturile disponibile sau completeaza CV-ul tau aici. Il mai poti trimite si pe e-mail, la recrutare@rcs-rds.ro, mentionand in subiect, postul pentru care aplici.

Judet: Domeniu:

Recestionist cu atributii de secretariat - Baia Mare +

CANDIDATUL IDEAL:
  •  Absolvent studii medii/superioare
  •  Excelente abilitati de comunicare si relationare;
  •  Orientare catre client;
  •  Foarte bune abilitati organizatorice;
  •  Engleza nivel avansat;
  •  MS Office (Word, Excel), client de mail.
DESCRIEREA JOBULUI:
  • Activitati generale de secretariat si receptionist pentru sediul central;
  • Preia si redirectioneaza apelurile telefonice venite din partea clientilor si a partenerilor de afaceri;
  • Faciliteaza comunicarea telefonica intre conducerea societatii si terte persoane;
  • Primeste si distribuie corespondenta si tine registrul de intrare-iesire
  • Redacteaza si fotocopiaza documentele primite prin fax, mail, posta;
  • Asigura serviciul de protocol;
  • Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii.
  • Pastrarea legaturii cu toate departamentele
  • Activitati administrative: centralizari, diferite rapoarte, gestionare documente/acte ale angajatilor.

Aplica pentru acest post




Inspector SSM - Oradea +

Responsabilitati:
  • Organizezi si te asiguri de instruirea si informarea personalului in probleme de SSM, SU, PM;
  • Asiguri identificarea riscurilor de accidentare si imbolnavire la locul de munca, din zona de competenta si propui masurile de prevenire corespunzatoare;
  • Verifici respectarea masurilor ce se impun in vederea prevenirii accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale;
  • Participi si avizezi angajarea personalului in ceea ce priveste respectiv la modul in care acesta corespunde cerintelor de securitate si sanatate in munca.

Cerinte:
  • Deprinderea de a studia, intelege si interpreta legislatia, in vigoare, din domeniu;
  • Bune cunostinte de operare pc  (in mod special word si excel);
  • Bune abilitati de organizare si lucru cu documente;
  • Spirit de observatie si atentie acordata detaliilor;
  • Sa ai rezultate bune in activitatea pe care o realizezi;
  • Curs inspector ssm, curs cadru tehnic PSI;
  • Cunoasterea legilor si normativelor in domeniu.

Aplica pentru acest post




Trainer Call Center limba Spaniola - Bucuresti +

Responsabilitati:

  • Identifica nevoile de training la nivelul departamentului call center Spania;
  • Livrarea cursurilor de induction si a cursurilor pe baza nevoilor identificate pentru angajatii departamentului call center Spania;
  • Pregateste suportul de curs si materialele auxiliare necesare desfasurarii in conditii optime a procesului de instruire (manuale, role-play-uri, studii de caz, exercitii, prezentari Power Point, etc);
  • Evalueaza rezultatele participantilor la training si intocmeste raportul privind programul/activitatea de instruire;
  • Monitorizeaza performantele celor instruiti si defineste cerintele de instruire viitoare.
  • Este implicat in proiectele alocate de catre superiorul direct.

Cerinte:

  • Cunoasterea limbii spaniole scris si vorbit (a doua limba, italiana, constituie un avantaj)
  • Experienta in sustinerea activitatilor de training si coaching;
  • Buna intelegere a formarii profesionale in activitatea de Call Center (experienta pe un post similar reprezinta un avantaj);
  • Bune abilitati de comunicare, prezentare si relationare intr-un mediu de lucru tanar si dinamic;
  • Abilitati foarte bune de planificare si organizare;
  • Cunostinte operare PC - pachetul MS Office.;
  • Disponibilite pentru deplasari. 

Aplica pentru acest post




Inginer monitorizare retea voce (NOC VBU Engineer) - Bucuresti +

Responsabilitati:

  • Monitorizarea echipamentelor CORE din cadrul retelei de voce;
  • Monitorizarea alarmelor aparute la nivelul retelei de voce, identificarea problemelor si urmarirea rezolvarii acestora, escaladarea problemelor conform termenelor si listelor de escaladare;
  • Identificarea si tratarea proactiva a alarmelor pentru o cat mai eficienta si rapida rezolvare;
  • Efectuarea lucrarilor uzuale de mentenanta la nivelul retelei CORE de voce;

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice finalizate sau in curs de finalizare;
  • Bune cunostinte despre aplicatiile si echipamentele interne;
  • Bune abilitati de lucru cu sistemele de operare Windows/Linux
  • Atentie la detalii;
  • Rapiditate in lucru;
  • Dorinta de evolutie;
  • Disponibilitate pentru program in ture de zi/noapte.

Aplica pentru acest post




Reprezent vanzari business - Calarasi +

Candidatul ideal:
  • Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);
  • Experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarilor de servicii, de preferat catre clienti business (avantaj vanzarea de servicii de telecomunicatii);
  • Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;
  • Abilitati excelente de comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;
  • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);
  • Cunostinte limba engleza;
  • Permis de conducere - categoria B.
Descrierea jobului:
  • Analizeaza constant piata si identifica potentialii clienti din zona alocata;
  • Implementeaza strategia de vanzare agreata de companie, pentru clientii cu care intra in contact;
  • Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;
  • Urmareste derularea contractelor semnate.
  • Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.

Aplica pentru acest post




"Dezvoltator aplicatii mobile - Android" - Bucuresti +

Cunostinte si experienta:

  • Cunoasterea tehnicilor OOP si design patterns;
  • Experienta si cunostinte in utilizarea serviciilor web;
  • Cunostinte despre modalitatile de stocare si transportul datelor (XML, JSON);
  • Cunostinte de programare in limbajul Java;
  • Experienta de utilizare a Eclipse / Android Studio;
  • Intelegerea situatiilor specifice dezvoltarii aplicatiilor pentru 
  • dispozitive mobile (UI, stocare, workflow);
  • Cunostinte de integrare componente si biblioteci (JNI);
  • Experienta anterioara in domeniul dezvoltarii software minim 1 an;
  • Utilizarea sistemelor de control al versiunilor;
  • Intelegerea ciclului de viata al aplicatiilor.

Constituie avantaje:
  • Experienta in lucrul cu Android SDK;
  • Experienta cu alte tehnologii mobile (iOS, Windows Mobile);
  • Cunoasterea limbajelor de programare C++, C#

Aplica pentru acest post




Tehnician HVAC - Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Studii medii sau postliceale finalizate;
  • Permis auto cu experienta de condus de minim 3 ani
  • Experienta de lucru cu sisteme diverse de climatizare;
  • Persoana disponibila; comunicativa, flexibila;
  • Disponibilitate deplasari;
  • Atestat profesional;
Descrierea jobului:
  • Monitorizarea bunei functionari a tuturor instalatiilor de climatizare din Bucuresti si din tara
  • Raspunde de aprovizionarea corespunzatoare cu cerintele specifice pentru echipamentele de climatizare din Bucuresti si din tara.
  • Responsabil cu intretinerea tuturor echipamentelor de climatizare
  • Stabilirea si dezvoltarea de relatii foarte bune cu furnizorii companiei
  • Coordoneaza echipele regionale de climatizare, propune si urmareste cele mai bune solutii pentru intretinerea echipamentelor de climatizare"

Aplica pentru acest post




Inginer NOC Transmisiuni- Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Absolvent studii universitare - Electronica si Telecomunicatii sau an terminal;
  • Cunostinte privind retelele de transmisiuni PDH, SDH, DWDM si Microunde.
  • Limba straina: Engleza - scris/vorbit nivel avansat
  • Disponibilitate pentru program de lucru "on call" (fara deplasare pe teren) si activitati de mentenanta in afara orelor obisnuite de program
  • Capabil sa lucreze in conditii de stres.
  • Familiarizat cu suita Microsoft Office

    Reprezinta avantaj:
    • 1-2 ani experienta in domeniul transmisiunilor
    • Permis de conducere

    Descrierea jobului:
    • Executa activitati de monitorizare, intretinere si operare a retelei de transmisiuni a RCS-RDS.
    • Identifica si remediaza disfunctionalitatii ale elementelor din retea.
    • Monitorizeaza alarmele generate de elementele din reteaua de transmisiuni utilizand aplicatii specifice.
    • Investigheaza si rezolva incidentele din retea.
    • Escaladarea alarmelor cu impact in retea conform procedurilor.
    • Urmareste remedierea problemelor si alarmelor escaladate catre terti.
    • Efectueaza configurari pe elementele de retea in situatii de disfunctionalitate pentru a remedia defectiunea.
    • Investigheaza si rezolva reclamatiile de la clienti externi si interni.
    • Dispecerizeaza echipele de interventie in cazul in care este nevoie de interventie locala.
    • Efectueaza activitati de backup periodic pentru echipamentele si serviciile din retea.
    • Operatiuni de comisionare si configurare a serviciilor oferite catre clientii interni si externi de catre departamentul de transmisiuni.
    • Integrare/configurare/comisionare echipamente SDH/DWDM/PDH/MW

    Aplica pentru acest post




    Managed Integrated Services Engineer - Bucuresti +

    Sarcini si responsabilitati:
    • Asistenta tehnica pre-sales&post-sales(portofoliu de clienti business);
    • Project management&roll-out;
    • Planificarea implemantarii configuratiei produsului / lucrarilor de integrare;
    • Design solutii clienti VPN; 
    • Configurare, troubleshooting si mentenanta echipamente Cisco ISR, Juniper SRX, Fortinet, Ubiquiti (managed services);
    • Implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiecte.

    Competente de baza:
    • Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    • Gandire stategica, analitica si foarte buna capacitate de organizare si coordonare a activitatii;
    • Capacitatea de a organiza si executa proiecte in mod consecvent;
    • Abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a gasi solutii viabile;
    • Orientare catre detalii;
    • Capacitatea de lucru in echipa.

    Cerinte minime:
    • Studii superioare absolvite in domeniul tehnic;
    • Minim 3 ani experienta in operarea retelelor de Telecomunicatii – transport date IP;
    • Cunoasterea protocoalelor de comunicatii (TCP/IP, DNS, DHCP, VOIP);
    • Limba engleza – nivel avansat;
    • Experienta tehnica in managementul si administrarea de Infrastructura IT (router, switch, firewall, VPN,);
    • Cunoasterea metodologiilor de Project Management;
    • Experienta anterioara in coordonarea de proiecte de Infrastructura IT folosind tehnologii de servere si retea, managementul de proiecte;
    • Bune cunostinte de MPLS, MPBGP, OSPF, RIP.
    • Bune cunostinte de operare a  routerelor / switch-urilor de preferinta, la nivel CCNP;
    • Candidatul trebuie sa fie in masura sa demonstreze o excelenta intelegere cat si experienta practica in implementarea si depanarea problemelor de securitate.

    Aplica pentru acest post




    Inginer Intranet - Bucuresti +

    Candidatul ideal:
    • Minime cunostinte administrare configurare Junos, Huawei;
    • Analiza loguri generate de solutiile firewall;
    • Cunostinte hardware ale sistemelor de calcul – PC, Servere, etc;
    • Cunostinte programare, scripting reprezinta un avantaj;
    • Limba engleza nivel mediu.

    Descrierea jobului:
    • Monitorizare, administrare si depanare retea interna – intranet, performance and security, fault management, documentare solutii;
    • Instalare si configurare echipamente Cisco (Router, Switch, Vpn, Acl, Wireless);
    • Administrare si configurare protocoale retea Layer2/Layer3 (Stp,Bgp,Ospf,Hsrp, Mpls);
    • Configurare si administrare servere si routere Linux (Radius, Dhcp, Dns, Ftp, Openvpn, Stateful firewall ipv4/ipv6, Syslog, Cacti);
    • Administrare si configurare Firewall – (Fortigate, Checkpoint, Palo Alto, Huawei, etc).

    Aplica pentru acest post




    Consultant Servicii Clienti - Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Craiova,Iasi +

    Candidatul ideal:

    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, dornici sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.
    • Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate?
    • Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere de convingere?
    • Vrei sa inveti lucruri noi, de ultima generatie despre serviciile de telecomunicatii si sa iti dezvolti abilitatile de comunicare?

    Descrierea jobului:

    Sa lucrezi la noi inseamna ca:

    Te vei alatura unei echipe cu colegi ambitiosi, proactivi si orientati catre rezolvarea situatiilor, satisfactia noastra principala provine din multumirea clientului pe care l-am ajutat sa isi rezolve situatia semnalata, deoarece:
    • Vei fi responsabil pentru preluarea si gestionarea apelurilor clienţilor RCS&RDS, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie.
    • Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
    • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

    Efortul tau il vom rasplati cu:
    • Oferta salariala atractiva si in plus oferim bonus pentru atingerea performantelor;
    • Program de training platit;
    • Un program de lucru flexibil;
    • Oportunitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;
    • Un mediu de lucru intr-o cladire moderna situata in zona centrala a orasului.

    Vrei sa fim colegi?

    Aplica pentru acest post




    Sofer profesionist B, C+E- Bucuresti, Arad, Oradea, Satu Mare, Timisoara, Braila +

    Responsabilitati:
    • Efectueaza deplasari in interesul RCS & RDS la solicitarea superiorului direct;
    • Aranjeaza si transporta marfa in conditii de siguranta;
    • Verifica marfa (calitativ si cantitativ) cand o ridica de la furnizori sau magazii RCS&RDS;
    • Informeaza superiorul direct de solicitarile venite de la terti, si actioneaza dupa directivele primite;
    • Poarta casca de protectie si echipament reflectorizant in timpul programului;
    • Asista la incarcarea / descarcarea  masinilor de transport;
    • Asigura depozitarea produselor primite conform procedurilor interne;
    • Pregateste produsele in vederea livrarii;
    • Participa la receptia calitativa si cantitativa a produselor.

    Cerinte:
    • Studii medii (liceu sau scoala profesionala);
    • Experienta de minim 2 ani pe un post similar (avantaj cunostinte de mecanica);
    • Cunostinte de utilizare a documentatiei tehnice;
    • Permis de conducere categoriile: B, C+E
    • Seriozitate, discponibilitate lucru in echipa, comunicare, punctualitate;
    • Disponibilitate delegatii 100% din programul de lucru.

    Aplica pentru acest post




    Supervizor constructii civile- Bucuresti +

    Responsabilitati:
    • Supervizarea activitatii si a echipelor de constructii civile;
    • Trasarea sarcinilor catre echipele din subordine in functie de proiectul alocat;
    • Monitorizarea lucrarilor si raporteza statusul acestora;
    • Raspunde de evaluarea activitatii echipelor din teren;
    • Completeaza zilnic rapoartele de activitate cu privire la statusul lucrarilor;
    • Analizeaza si centralizeaza solutiile tehnice propuse si necesarele de materiale;
    • Verifica solutiile tehnice propuse si necesarele de materiale inainte de a pleca echipa de constructii in teren;
    • Programeaza deplasarile si executarea lucrarilor constructiilor civile;
    • Intocmeste necesarele de materiale si documentatiile necesare implementarii lucrarilor alocate catre echipele de constructii civile.
    Cerinte:
    • Studii superioare in domeniul tehnic;
    • Cunostinte constructii civile;
    • Abilitati de comunicare, coordonare echipa, mediere conflicte, organizare;
    • Permis conducere ctg B;
    • Buna cunoastere a pachetului Office.

    Aplica pentru acest post




    Junior Network Administration Engineer- Bucuresti +

    Responsabilitati:
    • Monitorizarea si mentenanta periodica a aplicatiilor specifice vendorilor Nokia, Huawei, ZTE, Ericsson;
    • Efectuarea procedurilor de back-up si restore pentru aplicatiile OSS;
    • Administrarea sistemului de management si mentenanta a retelei mobile 3G/4G - NetAct, U2000, NetNumen;
    • Monitorizarea, analiza si administrarea performantelor bazelor de date Oracle, Sybase;
    • Analiza, din punct de vedere tehnic, a elementelor hardware si software si propune solutii de dimensionare a resurselor;
    Cerinte:
    • Studii superioare in domeniul tehnic;
    • Cunostinte teoretice si practice despre diverse baze de date;
    • Cunostinte teoretice si practice despre programare;
    • Buna cunoastere a aplicatiilor interne cu care intra in contact;
    • Cunostinte comunicatii mobile, retele si calculatoare;
    • Cunostinte solide Linux/Unix.

    Aplica pentru acest post




    Ran Back Office - Bucuresti, Oradea +

    Candidatul ideal:
    • Absolvent facultate profil tehnic;
    • Cunostinte protocoale de retea IP/ATM/SDH;
    • Cunostinte tehnologii UMTS/LTE;
    • Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
    • Rezistenta la stres; Spirit de echipa;
    • Cunostinte avansate de limba engleza; Permis categoria B;
    • CCNA reprezinta un avantaj;

    Descrierea jobului:
    • Asigura Level 2 si 3 suport catre Technical Front Office (NMC) si catre echipele de field maintenance;
    • Executa WO de reparentare/reconfigurare/parametrare/modificare de parametrii pentru elemente de retea (eNodeB, NodeB & RNC);
    • Integrare si configurare elemente de retea UTRAN (RNC, NodeB) si EUTRAN(eNodeB)
    • Analiza si implementare tehnologii noi;
    • Fault management si Troubleshooting elemente de retea de acces radio
    • Lucrari de upgrade software si hardware ale retelei de acces 3G&4G;
    • Pregatire si executare teste de echipament;

    Aplica pentru acest post




    Specialist dimensionare RNC- Bucuresti +

    Descrierea postului:
    • Verificare periodica privind incarcarea boardurilor si interfetelor de pe RNC
    • Analiza din punct de vedere tehnic a elementelor hardware si software, emitere de solutii privind dimensionarea tuturor resurselor;
    • Implicarea directa in implementarea si modificarea fluxurilor si instructiunilor de lucru;
    • Realizarea planurilor detaliate privind maniera in care pot fi atinse obiectivele specifice;
    • Participare alaturi de alte departamente la testarea echipamentelor Ip, Core, Vas.
    Cerinte:
    • Studii superioare in domeniu tehnic ( electronica, telecomunicatii)
    • Cunostinte teoretice si experienta practica in lucrul cu echipamentele specifice;
    • Capacitatea de a lucru pe proiect;
    • Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termene limita;
    • Bune abilitati de lucru pe calculator;

    Aplica pentru acest post




    Analist financiar - Bucuresti +

    Candidatul ideal:
    • Cunostinte superioare de contabilitate si analiza financiara;
    • Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica, spirit analitic;
    • Bune abilitati de comunicare si spirit de echipa;
    • Flexibilitate, bun organizator, bun observator;
    • Perseverenta si orientare catre rezultate;
    • Cunostinte avansate de Excel si de baza in ceea ce priveste restul pachetului MS-Office;
    • Constituie un avantaj cunostintele de SQL sau alte limbaje utilizate in lucrul cu baze de date;
    • Minim 3 ani experienta in domeniul financiar-contabil;

    Descrierea jobului:
    • Plecand de la baza contabila si operationala, analizeaza si unde este cazul corecteaza informatia contabila in vederea prezentarii corecte si fidele a acesteia in situatiile financiare.
    • Ajuta managementul in luare unor decizii, furnizand informatiile financiare necesare acestuia.

    Principalele responsabilitati:
    • Analizeaza, plecand de la informatia contabila, elementele componente ale situatiilor financiare ale diverselor companii din cadrul grupului RCS&RDS, din tara si/sau strainatate;
    • Analiza implica coroborarea informatiei contabile cu cea operationala si cu asteptarile proprii validand-o astfel pe cea dintai;
    • Ofera asistenta auditorilor in cadrul aditului extern,
    • Acorda suport colegilor din departamentul financiar,
    • Participa la activitatea de control financiar in cadrul grupului RCS&RDS , pe baze recurente sau la cerere, in directiile indicate de catre managementul societatii RCS&RDS;
    • Diverse raportari catre conducerea societatii;



    Aplica pentru acest post




    Tehnician electronisti - Bucuresti +

    Descrierea postului:
    • testeaza, disgnosticheaza si sorteaza echipamentele in functie de defect;
    • asigura depanarea surselor si a partilor mecanice ale echipamentelor;
    • inlocuieste sursele defecte;
    • actualizeaza functia software pentru echipamente;
    • asigura controlul tehnic de calitate pentru echipamentele receptionate;
    • ambaleaza echipamentele, asigurandu-se ca pachetul final are toate componentele necesare;

    Cerinte:
    • cunostinte de electronica;
    • experienta anterioara in depanare echipamente;
    • persoana responsabila, organizata, capabila sa respecte termenele de livrare;

    Activitatea se desfasoara in cadrul punctului nostrui de lucru de la km. 13 Autostrada Bucuresti-Pitesti, transportul fiind asigurat cu microbuz propriu de la statia de metrou Pacii.

    Aplica pentru acest post




    Auditor intern - Bucuresti +

    Descrierea postului:
    • Efectueaza, in cadrul societatii, misiuni de audit intern in conformitate cu Planul de audit intern;
    • Examineaza obiectiv activitatile societatii in ansamblul ei, in scopul furnizarii unei evaluari independente a proceselor de fundamentare a deciziei si, totodata, in  cel al planificarii, programarii, organizarii, coordonarii, urmaririi si controlului indeplinirii deciziilor;
    • Evalueaza aplicarea si eficacitatea tuturor procedurilor de lucru din cadrul societatii;
    • Verificarea eficacitatii sistemelor contabile, a legalitatii, regularitatii si conformitatii operatiunilor;
    • Identificarea erorilor, risipei, gestiunii defectuoase si fraudelor, respectiv a riscurilor associate;
    • Verifica functionarea si eficienta fluxurilor informationale intre sectoarele activitatii;
    • Analizeaza relevanta si integritatea datelor furnizate de sistemele informationale financiare si de gestiune, inclusiv sistemul informatic;
    • In urma identificarii problemelor, urmeaza sa propuna solutii, sa intocmeasca procedurii interne de lucru si, ulterior, sa verifice implementarea acestor proceduri;
    • Intocmeste rapoarte de audit in care se mentioneaza aspectele constatate;
    Cerinte:
    • Experienta anterioara in audit intern;
    • Constituie avantaj experienta anterioara in unul dintre domeniile juridic, financiar sau tehnic operational;
    • Cunoasterea legislatiei specifice si a metodologiei de audit intern;
    • Cunostinte bune de limba engleza;
    • Cunostinte avansate de Excel, Word;
    • Abilitati de organizare, planificare si coordonare;
    • Studii superioare de specialitate;
    • Disponibilitate pentru deplasari;

    Aplica pentru acest post




    Operator tehnician retele telefonie mobila: Bucuresti, Sibiu, Arad, Bacau, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea +

    • Respecta procedura vizitelor de mentenanta pentru site-urile de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist - fara acces pe pilon/structura metalica)
    • Verifica si regleaza tensiunile in cabluri pentru structurile ancorate
    • Remediaza partea de vegetatie in exces pentru site-urile ce necesita astfel de interventii
    • Efectueaza remedieri minore de functionalitate pe locatiile de telefonie mobila (fara acces pe pilon/structura metalica)
    • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului
    • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre seful de echipa

    Aplica pentru acest post




    Sef echipa (teren) – Alpinist Utilitar :Bucuresti, Sibiu, Arad, Bacau, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea +

    • Respecta procedura vizitelor de mentenanta pentru site-urile de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist - cu acces pe pilon/structura metalica)
    • Verifica si regleaza tensiunile in cabluri pentru structurile ancorate
    • Remediaza partea de vegetatie in exces pentru site-urile ce necesita astfel de interventii
    • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre inginerul de mentenanta zonal
    • Efectueaza remedieri minore de functionalitate pe locatiile de telefonie mobila (cu acces pe pilon/structura metalica)
    • Coordoneaza echipa de constructii responsabila de vizitele de mentenanta
    • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului
    • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre inginerul de mentenanta zonal

    Aplica pentru acest post




    Frigotehnist- Bucuresti, Arad, Bacau, Oradea, Sibiu, Timisoara +

    Candidatul ideal:
    • Respecta procedura de revizie a echipamentelor HVAC din reteaua de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist);
    • Intocmeste fisa de revizie pentru fiecare aparat conform procedura;
    • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre inginerul de mentenanta zonal;
    • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
    • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre inginerul de mentenanta zona;
    • Remediaza aparatele de aer conditionat cu materialele din stoc;
    • Montare / inlocuire unitati aer conditionat;
    Descrierea jobului:
    • Studii medii finalizate;
    • Curs specializare- constituie un avantaj;
    • Experienta de lucru in montarea si service-ul aparatelor de aer conditionat;
    • Cunostinte operare calculator;
    • Permis conducere categoria B, experienta de condus de minim 2 ani;
    • Disponibilitate pentru delegatii;

    Aplica pentru acest post




    Electrician- Bucuresti, Arad, Bacau, Oradea, Sibiu, Timisoara +

    Descrierea jobului:
    • Respecta procedura de revizie a echipamentelor HVAC din reteaua de telefonie mobila (efectuare poze/intocmire checklist);
    • Ajuta la Intocmirea fisei de revizie pentru fiecare aparat conform procedura;
    • Transmite datele din teren (poze/checklist) conform procedura catre frigotehnist;
    • Respecta normele interne de Securitate si Sanatate in Munca precum si cele de Protectia Mediului;
    • Comunica problemele critice (descoperite pe locatie conform procedurii) in regim de urgenta catre frigotehnist;
    • Ajuta la remedierea aparatelor de aer conditionat cu materialele din stoc;
    • Ajuta la Montarea / inlocuirea unitatilor de aer conditionat;
    • Verifica instalatia electrica de pe locatie;

    Candidatul ideal:
    • Studii medii finalizate;
    • Atestat electrician;
    • Permis de conducere cu experienta in condus de minim 2 ani;
    • Disponibilitate pentru delegatii;
    • Cunostinte operare calculator;

    Aplica pentru acest post




    Inginer Rando (RAN & TX Design & Optimization) - in cadrul departamentului Network Deployment & Mobile Services Quality- Bucuresti +

    Candidatul ideal:

    • Absolvent Facultate de Telecomunicatii / Electronica;
    • Experienta in activitati retele de acces GSM/ UMTS;
    • Experienta anterioara in radio planning
    • Experienta anterioara cu tools Planet-Ev, NetAct, Parcell, ICS(constitue un avantaj);
    • Disponibil pentru deplasari in tara;
    • Abilitatea de a lucra independent, in conditii dinamice cu un volum mare de lucru;
    • Orientare spre client, spirit de echipa;
    • Cunostinte bune limba engleza;
    • Permis categoria B.

    Descrierea jobului:

    • Proiectarea RF si MW a site-urilor UMTS,
    • Proiectarea modificarilor RF pe site-uri existente pentru ajustarea la conditiile de trafic
    • Pregatire parametrii initiali ai site-ului pentru declarare si punere in functiune
    • Simulari planuri nominale; validare in teren a planurilor nominale, 
    • Intocmire fise documentatie site, SIR, SAR, TSS
    • Evaluare/validare candidati si participare directa la site surveys;
    • Proiectarea radio a retelelor de acoperire indoor.

    Aplica pentru acest post




    Casier incasator in Zalau (activitate de teren) +

    Descrierea postului:

    • Incaseaza corect si cu acuratete, la domiciliul abonatilor din zona alocata, sumele reprezentand contravaloarea serviciilor furnizate de S.C. RCS&RDS S.A. clientilor sai si elibereaza documentele justificative;
    • Distribuie facturi catre clientii din zona rurala alocata;
    • Incheie contracte in numele RCS&RDS pentru serviciile pe care compania le presteaza in zona alocata.

    Oferta:

    • Se ofera training pentru insusirea modului de lucru;
    • Salariul fix si posibilitate de castig suplimentar;
    • Program part time.

    Aplica pentru acest post




    Responsabil Avize si Autorizatii - Alexandria, Cluj Napoca, Targu Jiu, Arad, Satu-Mare, Constanta, Buzau, Targoviste, Salaj, Bistrita Brasov Timisoara Craiova Tulcea Slobozia Galati Braila Iasi Bacau Vaslui Botosani Giurgiu Ploiesti Sibiu Tg Mures Pitesti +

    Candidatul ideal:

    • Absolvent studii superioare;
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;
    • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare a problemelor;
    • Foarte bune cunostinte MS Office (Word, Excel, Outlook);
    • Cunostinte foarte bune de limba engleza;
    • Permis auto categoria B.

    Descrierea jobului:

    • Culegerea de informatii si date pentru intocmirea actelor necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de lucru;
    • Mentinerea legaturii cu institutiile statului pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de lucru;
    • Informeaza seful direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate;
    • Intocmeste rapoarte cu privire la activitatea sa ori de cate ori i se solicita acest lucru.

    Aplica pentru acest post




    Electrician - Brasov, Galati, Timisoara +

    Descrierea postului:

    • Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate;
    • Conceperea si interpretarea schemelor electrice simple;
    • Echiparea si executarea de instalatii electrice simple;
    • Executarea de lucrari de mentenanta la UPS-uri, surse 48Vcc, generatoare;
    • Verificarea instalatiilor electrice;
    • Completarea raportului zilnic de mentenanta intr-un program specializat;
    • Executarea de manevre in posturi de transformare de medie tensiune.


    Cerinte:

    • Absolvent studii medii tehnice, studiile superioare, constituie avantaj;
    • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime;
    • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
    • Autorizare ANRE de joasa/medie tensiune;
    • Bune abilitati de comunicare si organizatorice;
    • Rezistenta la stres si spirit de echipa;
    • Permis de conducere categoria B;
    • Disponibilitate pentru deplasari;
    • Atestat de electrician.

    Aplica pentru acest post




    Arhivar - Arad, Braila +


    Candidatul ideal:
    • Atinge obiectivele de performanta stabilite de catre superiorul direct - termen de prelucrare documente/ nivel acuratete informatii introduse in bazele de date, volumul de informatii prelucrat;
    • Respectarea regulilor din departament si din companie;
    • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

    Descrierea job-ului:
    • Urmeaza procesul de scanare /OCR prin toate etapele sale conform instructiunilor de lucru aplicabile departamentului de procesare sectiunea de scanare;
    • Preia si verifica corectitudinea completarii documentelor;
    • Sorteaza pe categorii documentele si le pregateste pentru introducerea in sistemul de arhivare electronica;
    • Urmeaza pasii prezentati in procedurile/instructiunile de lucru specifice departamentului;
    • Este responsabil de buna gestionare si pastrare a documentelor cu care lucreaza.

    Aplica pentru acest post




    Inginer Zona- Divizia Operatiuni - Bucuresti +

    Descrierea postului:

    • Coordonarea din punct de vedere tehnic a echipelor de teren (dezvoltare retele si service);
    • Verificarea si urmarirea modului in care se executa lucrarile de reconfigurare;
    • Realizarea hartilor exacte cu zonele alocate si actualizarea permanenta a acestora;
    • Realizarea planurilor detaliate de interventie;
    • Realizarea comenzilor pentru echipamente de lucru in vederea fluidizarii lucrarilor;
    • Asigurarea functionalitatii in parametrii tehnici a retelei de telecomunicatii;
    • Proiectarea, verificarea, urmarirea si alimentarea componentelor active ale retelei hibride exterioare (fibra optica & cablu coaxial).

    Cerinte:

    • Studii superioare, de preferat de nivel tehnic;
    • Abilitati de comunicare, interrelationare, coordonare a echipei;
    • Experienta anterioara a unei echipe constituie un avantaj;
    • Cunosterea cel putin la nivel mediu a limbii engleze;
    • Cunostinte de lucru pe calculator la nivel avansat ( word, excel, Mapinfo, Autocad)
    • Permis de conducere si experienta in condus de minim 3 ani.

    Aplica pentru acest post




    Inginer proiectare retele telecomunicatii - Oradea +

    Candidatul ideal:

    • Absolvent studii tehnice;
    • Experienta de minim 2 ani in domeniul proiectarii constructiilor pentru retele telecomunicatii constituie un avantaj;
    • Cunostinte avansate de Autocad si Mapinfo;
    • Cunostinte cel putin la nivel mediu al limbii engleze;
    • Detinere permis de conducere categoria B;
    • Disponibilitate lucur birou si teren;
    • Buna cunoastere a infrastructurii si capacitatea de intelegere a notiunilor specifice.

    Descrierea jobului:

    • Participarea la proiectarea, intretinerea si dezvoltarea retelei de fibra optica;
    • Centralizarea informatiilor din teren privind zonele in care se proiecteaza si executa reteaua;
    • Urmarirea aplicatiilor de monitorizare interne aferente dep de infrastructura;
    • Actualizarea hartilor cu informatii privind extinderea retelei si orice modificari intervin;
    • Calcularea retelei de cablu FO, proiectarea traseelor cablurilor si echipamentelor necesare;
    • Realizarea diagramelor de jonctiune; actualizarea permanenta a acestora;

    Aplica pentru acest post




    Operator Call Center – Oradea limba romana si maghiara +

    Candidatul ideal:

    • Sa aiba cunostinte de limba maghiara, orice nivel (prezinta avantaj);
    • Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
    • Atitudine proactiva si orientare catre client;
    • Rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitare;
    • Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
    • Rezistenta in situatii dificile.

    Descrierea jobului:

    • Preluarea apelurilor venite de la clienti / potentiali clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora;
    • Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniere profesionista;
    • Respectarea regulilor din departament si din companie;
    • Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

    Aplica pentru acest post




    Social Media Manager - Bucuresti +

    Candidatul ideal:

    • Versatilitate in abordarea subiectelor pentru elaborarea unui continut original;
    • Minim 2 ani experienta in Social Media (conturi de Facebook, Instagram, Twitter etc. - pe langa cele personale);
    • Cunsotinte de facebook Ads si google Ads, SEO, Analytics;
    • Foarte bune abilitati de organizare si orientare spre gasirea solutiilor;
    • Activitatea presupune luarea unor decizii independente.

    Descrierea jobului:

    • Planificare si strategie in Social Media;
    • Dezvoltarea canalelor de comunicare in Social Media;
    • Managementul profilelor si canalelor Social Media;
    • Dezvoltarea continutului pentru platformele sociale;
    • Cresterea unei comunitati virtuale;
    • Masurare ROI.

    Aplica pentru acest post




    Operator colectare debite - Bucuresti +

    Descrierea postului:

    • Contactarea debitorilor si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
    • Recuperarea sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
    • Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
    • Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
    • Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
    • Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor.

    Cerinte:

    • Abilitati dovedite de negociere;
    • Putere de convingere;
    • Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala;
    • Atentie la detalii;
    • Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
    • Orientare catre rezultate;
    • Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj;
    • Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel;
    • Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.

    Aplica pentru acest post




    Inginer NMC - Bucuresti +

    Candidatul ideal:

    • Cunostinte OSI layers (Ethernet II, ARP, MPLS Label, VLAN Tagging, IP, ICMP, SNMP);
    • Cunostinte temeinice despre echipamentele folosite in reteaua telecom (CISCO, JUNIPER, HUAWEI, ETC);
    • Cunostinte bune ale sistemelor de operare si arhitectura retelelor de calculatoare;
    • Cunostinte teoretice despre SDH si DWDM;
    • Cerificarile Cisco/Juniper reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte bune de limba engleza;
    • Disponibilitate pentru program in ture;
    • Spirit de echipa.

    Descrierea jobului:

    • Monitorizeaza alarmele primite de la echipamentele din retelele Backbone IP, CBU si 3G;
    • Monitorizeaza locatiile clientilor strategici precum si intocmire de rapoarte lunare de SLA;
    • Aplica procedurile de escaladare conform regulilor interne;
    • Identifica incidentele din retelele monitorizate si notifica persoanele responsabile de nodul de retea unde a fost determinata avaria;
    • Inregistreaza si solutioneaza tichetele in bazele de date interne;
    • Coopereaza cu departamentele Suport, NOC-IP, NOC-CBU, Backbone si Infrastructura pentru rezolvarea avariilor din retea;
    • Notifica transportatorii parteneri nationali si internationali in cazul aparitiei avariilor pe liniile inchiriate;
    • Genereaza rapoarte pentru downtime-urile echipamentelor monitorizate.

    Aplica pentru acest post




    Administrator Software Billing - Bucuresti +

    Candidatul ideal:

    • Absolvent studii superioare tehnice;
    • Cunoștințe solide in lucrul cu Microsoft SQL Server, SSRS, SSAS;
    • Experiența in JAVA (EE, Servlet, Axis), Net Framework, Perl, PHP, C, C++,C# constituie un avantaj;
    • Cunoștințe de baza in administrarea sistemelor de operare Windows Server, Linux(bash scripting);
    • Cunoștințe de limba engleza.

    Descrierea jobului:

    • Dezvoltarea si integrarea de module noi in aplicațiile existente de facturare servicii voce retail si wholesales;
    • Dezvoltarea si integrarea de module noi in aplicațiile existente de antifrauda;
    • Dezvoltarea si integrarea de module noi in aplicațiile existente de data exchange pentru roaming (TAP, NRT, HUR);
    • Design rapoarte si data mining/data warehouse/olap pe SSRS 2008/2012 respectiv SSAS 2008/2012;
    • Optimizarea performantelor aplicațiilor de facturare, optimizare proceduri TSQL;
    • Rezolvarea problemelor operaționale apărute in modulele de facturare, data exchange, raportare, antifraudă.

    Aplica pentru acest post




    Alpinist utilitar - Bucuresti, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca, Bacau, Arad, Timisoara +

    Candidatul ideal
    Absolvent studii medii cu profil tehnic (liceu sau scoala profesionala)
    Curs autorizat de alpinist utiliar absolvit

    Detinere permis auto cat.B.
    Experienta cel putin 2 ani in constructii telecomunicatii mobile constituie un avantaj;
    Aptitudini si experienta in lucrul la inaltime;
    Disponibilitate pentru deplasari 100% din programul de lucru.

    Descrierea jobului

    Instalare cabluri antene de la locatia echipamentelor la antenele de pe structura;
    Instalare dispozitive mecanice, electric si/sau electronice pe un site de telecomunicatii;
    Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
    Pozitionare buloane ancoraj, cofrare fundatie pentru stalpi de telecomunicatii.
    Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
    Generare asamblare si ridicare (construire) structurilor din otel galvanizat pe terasamentele cladirilor si a turnurilor din otel galvanizat pe teren utilizand macarale si alte mecanisme de ridicare;
    Instalare conectori, montare etichete, impamantari/feederi;

    Aplica pentru acest post




    Tehnician motoare termice - Oradea +

    Candidatul ideal
    • Studii profil tehnic finalizate;
    • Foarte buna capacitate de a rezolva probleme tehnice concrete;
    • Experienta pe un post similar cel putin 1 an;
    • Cunostinte operare calculator;
    • Permis conducere categoria min. B
    • Bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva;
    • Persoana dinamica, punctuala, meticuloasa, perseverenta, organizata, orientata spre rezultate, auto-motivata.
    • Disponibilitate la deplasari 
    Descrierea jobului
    • Asigura suport service (intretinere si reparatii generatoare curent electric cu motor termic);
    • Ofera suport tehnic departamentului achizitii, atat in vederea ofertarii celei mai potrivite solutii tehnice, cat si pentru intocmirea contractelor de service;
    • Realizeaza rapoartele de service si pastreaza evidenta lucrarilor de service/intretinere efectuate la instalatii, actualizand permanent baza de date in ceea ce priveste activitatea de service.
    • Respectă fluxul de operațiuni din service; 
    • Utilizează corect și profesional sculele și echipamentele din dotare.

    Aplica pentru acest post




    Coordonator instalari - Drobeta Turnu Severin +


    Cerintele postului: 

    • Studii medii/superioare - domeniu tehnic (domeniul retele de telecomunicatii reprezinta un avantaj);
    •  Capacitate de lucru individual si in echipa;
    •  Capacitate de efort prelungit si concentrare in situatii de stres;
    •  Capacitate de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor;
    •  Atentie la detalii si termene; capacitate de concentrare in situatii de stres;
    •  Atitudine pozitiva indiferent de situatie si orientare catre client;
    •  Bune cunostinte de operare PC, Ms Office;
    •  Carnet de conducere categoria B (vechime ma imare de un an).


    Descrierea activitatii:

    •   Organizeaza si coordoneaza activitatea departamentului instalari;
    •   Montorizeaza activitatea echipelor, respectarea normelor de activitate;
    •   Verifica calitatea lucrarilor executate si termenele de executie;
    •   Verifica situatiile de lucrari si consumul de materiale;
    •   Intocmeste documentele de comisionare;
    •   Intocmeste necesarele de materiale si le propune spre aprobare;
    •   Instruieste personalul si verifica respectarea procedurilor de lucru; evalueaza personalul;
    •   Analizeaza rapoartele periodice ale personalului si propune optimizari ale activitatii departamentului. 

    Aplica pentru acest post




    Operator configurari echipamente acces - Bacau +

    Candidatul ideal

    • Student sau absolvent studii tehnice;
    • Cunostintele teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP prezinta un avantaj;
    • Cunostinte de baza in instalare/administrare Linux ;
    • Cunostinte despre retele (nivele OSI, organizarea DNS, RIPE);
    • Abilitati foarte bune de comunicare;
    • Spirit de echipa;
    • Disponibilitate pentru munca in ture.

    Descrierea jobului

    • Configurarea echipamentelor de acces utilizate in reteaua RCS&RDS;
    • Verifica parametrii de functionare a echipamentelor de acces RCS&RDS;
    • Solutinare problemelor tehnice pe baza procedurilor interne;
    • Escaladarea problemelor care nu tin de competenta lor. "

    Aplica pentru acest post




    Referent contabil/responsabil stocuri si inventar - Arad +

    Responsabilitatile postului:

    • Vei superviza contabilitatea de gestiune si contabilitatea financiara pentru punctul de lucru Arad;
    • Vei coordona activitatea lunara  de contabilizare stocuri si mijloace fixe;
    • Vei urmari aplicarea si respectarea procedurilor companiei pentru fluxurile de miscari de stocuri si mijloace fixe;
    • Vei coordona inregistrarea corecta, completa si la timp a intregului flux de stocuri si mijloace fixe;
    • Vei raspunde de transferul si reconcilierea lunara a informatiilor relevante pentru fluxul de stocuri si mijloace fixe din sistemul de facturare in sistemul contabil integrat ;
    • Vei raspunde de coordonarea inchiderii contabile lunare;

    Cerintele postului:

    • Ai minimum 2 ani experienta in cadrul unui departament de contabilitate, preferabil cu responsabilitati de urmarire flux de stocuri?
    • Esti absolvent(a) de studii superioare economice?
    • Ai cunostinte foarte bune de contabilitate si legislatie specifica?
    • Ai capacitate de identificare si rezolvare probleme?
    • Ai abilitati analitice excelente si atentie la  detalii?
    • Ai capacitate de identificare si rezolvare probleme?
    • Ai cunostinte de MS OFFICE (Excel, Word, Access), programe integrate de contabilitate?

    CV-urile pot fi trimise  la adresa de e-mail recrutare@rcs-rds.ro 

    Aplica pentru acest post




    Agent incheiere contracte ste-uri telefonie mobila - Vaslui, Suceava, Sibiu, Alexandria +

    Candidatul ideal:
    • Minim studii medii;
    • Foarte bune abilitati de comunicare/ negociere;
    • Experienta in vanzari/achizitie - prezinta un avantaj;
    • Persoana flexibila, adaptabila, rezistenta la stres si lucrul cu termene limita;
    • Seriozitate, responsabilitate, proactivitate, orientare catre client;
    • Disponibilitate de lucru la inaltime ( terase de bloc);
    • Disponibilitate la deplasari- mai mult de 80% din timpul de lucru;
    • Cunostinte operare Ms Office (Word, Excel) - minim nivel mediu;
    • Permis de conducere categoria B, experienta de minim 2 ani;

    Descrierea jobului:
    • Identificarea posibilelor amplasamente pentru statiie de telecomunicatii mobile;
    • Poarta negocieri cu proprietarii amplasamentelor in vederea inchirierii/cumpararii acestora;
    • Mentine relatia cu proprietarii amplasamentelor din zona desemnata;
    • Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu viitorii proprietari;
    • Intocmeste periodic rapoarte, statistici.

    Aplica pentru acest post




    Inginer Constructii - Arad +

    Responsabilitatile postului:

    • Organizeaza lucrarile de santier;

    • Verifica planurile de executie si studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrari;

    • Urmareste executia lucrarilor pe santier, cat si respectarea termenelor de executie pentru echipele proprii si subcontractori;

    • Intocmeste si/sau verifica situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic;

    Cerintele postului:

    • Studii superioare in domeniul ingineriei – constructii civile;

    • Experienta in lucrari subterane (prezinta avantaj);

    • Autorizatie de diriginte santier (prezinta avantaj);

    • Bune cunostinte a legislatiei in domeniul constructiilor;

    • Atitudine si comportament profesional;

    • Orientare catre rezultate si capacitate de finalizare a sarcinilor in termen;

    Aplica pentru acest post




    Gestionar - Arad, Cluj Napoca, Galati +

    Responsabilitatile postului:
    •  Opereaza in programul de gestiune si contabilitate bonurile de consum aferente materialelor gestionate;
    •  Opereaza bonurile de transfer pentru mijloacele fixe si obiectele de inventar folosite;
    •  Opereaza in programul de gestiune toate intrarile si iesirile;
    •  Raspunde de gestiune in cadrul magaziei;
    •  Intocmeste fise de magazie, tine evidenta reperelor din gestiune;
    •  Propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa;
    •  Organizeza si ajuta la operatiunile de incarcare-descarcare;
    •  Este responabil de manipularea reperelor cu care lucreaza atat in interiorul depozitului cat si in exteriorul acestuia;

    Cerintele postului:
    •  Absolvent studii medii;
    •  Experienta pe un post similar;
    •  Abilitati excelente de comunicare;
    •  Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;
    •  Rezistenta la stress;
    •  Spirit de echipa;
    •  MS Office (Word, Excel, Outlook)
    •  Experienta anterioara in operarea in programe de gestiune / contabilitate;

    Aplica pentru acest post




    Supervizor echipe vanzari teren - Sibiu, Alba Iulia, Tg Mures, Cluj, Ploiesti, Deva, Bacau, Piatra Neamt, Iasi +

    Responsabilitati:

    • Coordonarea, urmarirea si evaluarea echipei de vanzari directe pentru persoane fizice;
    • Trasarea planurilor pentru activitatile viitoare de vanzari, tinand cont de rezultatele obtinute;
    • Asigurarea unui numar optim de agenti vanzari pentru activitatea de teren;
    • Organizarea activitatii echipei prin stabilirea zonelor care vor fi vizitate;
    • Supraveghearea activitatii pe teren a agentilor pentru eficientizarea procesului de vanzare si a relatiei cu clientul;

    Cerinte:

    • Absolvent studii medii/superioare;
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
    • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
    • Permis de conducere, categoria B;
    • Disponibilitate la deplasari;
    • Avantaj ar constitui experienta in vanzari si in coordonare/supervizare echipe de vanzari;

    Aplica pentru acest post




    Dimensionare si validare echipamente site- Bucuresti +

    Responsabilitati:
    •  Analizeaza din punct de vedere tehnic toate elementele componente ale site-urilor si emite solutii de inlocuire;
    • Adaugare sau ajustare in scopul acomodarii traficului si serviciilor conform SLA-urilor stabilite;
    •  Concepe, dezvolta si implementeaza fluxurile, procedurile si standardele de lucru pentru modernizari, instalari si modificari la nivelul echipamentelor din site-uri;
    •  Realizeaza planuri detaliate cu privire la maniera in care pot fi atinse obiectivele specifice fiecarui proiect care are impact la echipamentele existente sau echipamente noi;
    •  Identifica resursele necesare, constrangerile de realizare sau erorile care ar putea sa apara pe parcursul punerii in aplicare a modificarilor propuse pe site-uri;
    •  Furnizeaza consultanta si suport tehnic echipelor Field in operarea tuturor echipamentelor de pe site-uri;
    •  Documenteaza in aplicatiile interne modificarile facute in retea;
    •  Participa alaturi de alte departamente la testarea echipamentelor ce urmeaza a fi instalate pe site-uri precum si a diferitelor scenarii de aplicabilitate ale lor;

    Cerinte obligatorii:

    •  Absolvent al Facultatii de Electronica si Telecomunicatii- de preferat;
    •  Cunoasterea tehnologiilor si echipamentelor radio 3G si 4G
    •  Experienta in instalarea si intretinerea echipamentelor 3G/4G
    •  Cunostinte pachet Microsoft Office

    Aplica pentru acest post




    Mobile Switching Engineer - Bucuresti +

    Candidatul ideal:

    •     Cunoasterea arhitecturii, protocoalelor si tehnologiilor de telefonie fixa si mobila;
    •     Cunoasterea protocoalelor de semnalizare SS7;
    •     Cunostinte IP, protocoalele si principiile de functionare ale acestora;
    •     Cunosterea tehnologiei IMS  constituie un avantaj;
    •     Buna cunoastere a limbii engleze.

    Descrierea jobului:
    •     Vei fi responsabil de evaluarea si implementarea serviciilor de ultima generatie in telefonie fixa si mobila, de roaming sau interconectari.
    •     Vei lucra cu ingineri instruiti in domeniul telecomunicatiilor pentru implementari sau troubleeshooting, totul pentru a dezvolta cea mai buna experienta pentru clienti.

    Aplica pentru acest post




    Packet Switched Engineer- Bucuresti +

    Candidatul ideal:

    •     Studii superioare finalizate sau in an terminal ( Facultatea de Electronica, Informatica, etc);
    •     Experienta in administrarea, monitorizarea si securitatea sistemelor de operare Unix (Linux, HP-UX, Solaris, FreeBSD, etc)
    •     Foarte bune notiuni despre administrarea serverelor de servicii ( mail, web, fisiere: Samba/CIFS, NFS, S/FTP, SSHD, VPN : pptp, vnc, ssl, SNMP, RADIUS, DHCP; )
    •     Experienta sau cel putin cunostinte despre automatizarea sarcinilor de sistem ;
    •     Notiuni scripting: Perl, Bash, Python, Ulang, Expect,etc;
    •     Cunostinte TCP/IP si administrare retele IP;
    •     Experienta sau cel putin cunostinte despre administrare baze de date;

    Descrierea jobului:


    •     Efectuarea lucrarilor de intretinere si upgrade pentru elementele retelei de VAS;
    •     Integrare echipamente noi;
    •     Evaluarea si implementarea de noi servicii;
    •     Implementarea acordurilor de GPRS Roaming si rezolvarea problemelor asociate acestora;
    •     Investigarea si rezolvarea problemelor aparute in functionarea nodurilor de retea ale departamentului VAS si a serviciilor pe care acestea le furnizeaza (SGSN, GGSN, Firewall, VPN, Core Routers, Access Switches, Voice&Video Mail, SMSC, OCS, CDR Collectors);

    Aplica pentru acest post




    Casier - Videle, Ramnicu-Valcea, Sibiu, Tg Mures , Oradea, Arad, Satu Mare, Jibou, Craiova, Pitesti, Ploiesti, Bistrita, Cluj-Napoca, Gaesti, Buzau +

    Responsabilitatile postului:
    • interactiunea directa cu clientii, in punctul de lucru RCS&RDS;
    • incasarea contravalorii tuturor serviciilor oferite de companie si solutionarea problemelor privind platile realizate de abonati;
    • intocmirea documentelor fiscale corespunzatoarea (chitante, facturi) necesare incasarii contravalorii serviciilor;
    • respectarea standardelor de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni) 

     
    Cerintele postului:
    • abilitati dezvoltate de comunicare interpersonala;
    • experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii;
    • experienta anterioara in lucrul cu bani;
    • foarte bune cunostinte de utilizare PC (MS Office, baze de date);
    • rezistenta la stres si capacitate de reactie si gestionare a situatiilor de criza.

    Aplica pentru acest post




    Agent telesales- Bucuresti, Brasov, Cluj Napoca +

    Candidatul ideal

    •  Experienta de minim 1 an in vanzari sau activitati ce presupun interactiune cu clientii;
    •  Persoana dinamica, orientata catre client cu bune abilitati decomunicare, negociere si vanzare;
    •  Persoana orientata spre rezultate si atingerea targhetului lunar stabilit de superiorul ierarhic;
    •  Student sau absolvent studii superioare;
    •  Capacitate de a lucra cu diferite categorii de clienti, inclusiv clienti dificili;
    •  Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
    •  Rezistenta la lucru in conditii de stres (presiunea atingerii targhetului);
    •  Experienta pe o pozitie similara poate constitui un avantaj;
    •  Cunostintele generale din domeniul telecomunicatiilor constituie avantaj;
    •  Participarea la cursurile de vanzari constituie avantaj;

    Descrierea jobului

    •  Interactiunea telefonica cu potentialii clienti business cu scopul promovarii serviciilor pe care compania le ofera;
    •  Vanzarea prin telefon a serviciilor Rcs-Rds catre clientii potentiali;
    •  Stabileste si dezvolta relatii foarte bune cu clientii business ai companiei;
    •  Furnizarea informatiilor solicitate de catre clienti, referitor la serviciile si produsele specifice comercializate;
    • Obtinerea de informatii suplimentare/relevante de la clienti in scopul furnizarii informatiilor adecvate solicitate de catre acestia si obtinerea satisfactiei depline a clientilor;
    •  Informarea sefului direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate.


    Aplica pentru acest post




    Agent comercial Puncte de Prezenta - Videle, Ramnicu Valcea, Bucuresti, Timisoara, Craiova, Sinaia, Pitesti, Barlad, Galati, Fetesti, Ploiesti, Targoviste, Drobeta Turnu Severin, Gaesti +

    Descrierea postului:
    • promovarea serviciilor companiei in punctele de prezenta RCS&RDS;
    • incheierea contractelor cu clientii, in functie de cerintele acestora;
    • identificarea nevoilor clientilor si cresterea valorii per client prin prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii care sa raspunda nevoilor clientilor;
    • preluarea si inregistrarea reclamatiilor venite din partea clientilor ;
    • interactiunea directa cu clientii, in punctul de lucru RCS&RDS;
    • indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative, lunare si
    • trimestriale
    • adoptarea unei atitudini proactive si orientate catre client. 

    Cerinte:
    • experienta anterioara in interactiunea cu clientii;
    • experienta anterioara in vanzari servicii prezinta avantaj;
    • diplomatie, foarte bune abilitati de comunicare si persuasiune;
    • abilitati de vanzare si negociere;
    • rezistenta la stres;
    • organizare si atentie la detalii

    Aplica pentru acest post




    Tehnician/ Inginer field 3G/4G - Constanta, Deva, Hunedoara, Caransebes, Baia Mare, Bucuresti, Arad, Targu Mures, Craiova +

    Candidatul ideal

    •  Absolvent studii medii tehnice, studiile superioare (Telecomunicatii/ Electronica) constituie un avantaj;
    •  Experienta in activitati telecom/IT/transmisiuni radio ( experienta anterioara in GSM/UMTS constituie avantaj);
    •  Disponibilitate pentru deplasari in tara;
    •  Disponibilitate pentru a lucra la inaltime;
    •  Disponibilitate program on-call;
    •  Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
    •  Rezistenta la stres;
    •  Spirit de echipa;
    •  Cunostinte avansate de limba engleza;
    •  Permis categoria B, vechime minim 1 an;
    Descrierea jobului

    •  Interventie site Node B si echipamente transmisiuni PDH/SDH, analizare si rezolvare probleme informate de catre departamentul de monitorizare;
    •  Rezolvare Work Ordere trimise spre executie de catre departamentele Planning, Drive Test, Transmisiuni;
    •  Executare mentenanta preventiva si corectiva asupra site-urilor 3G;
    •  Maintenanta si operare echipamente din retea 3G;
    •  Comisionare, integrare si acceptanta echipamente 3G: setari ATM (VCI, VPI), setari IP, crosconect;
    •  Cunostinte retele electrice AC/DC;
    •  Raportari activitate catre nivelul superior;

    Aplica pentru acest post




    Agent vanzari (persoane fizice) - Toate localitatile +

    Descrierea postului:


    • prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice ;
    • prospectarea pietei si identificarea de noi clienti - persoane fizice;
    • negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice;
    • preponderent activitate de teren.

    Cerinte:

    • experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;
    • cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);
    • abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune;
    • traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);
    • diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
    • foarte bune abilitati de comunicare;
    • cunoasterea unei limbi de circulatie internationala.

    Oferta (bonusuri, beneficii):

    • contract de munca;
    • bonusuri in functie de performanta;
    • posibilitate de evolutie profesionala.


    Aplica pentru acest post




    Agent de paza / Receptionist - Bucuresti +

    Responsabilitati:

    • Asigura paza cladirii si a spatiilor aferente acesteia;
    • Atunci cand i se solicita: monitorizeaza accesul vizitatorilor si al angajatilor in cladire si in parcare; supravegheaza parcarea si permite accesul autoturismelor autorizate in parcare;
    • Interactioneaza cu clientii intr-o maniera profesionala si politicoasa;
    • Interactioneaza cu alte departamente ale companiei conform cu cerintele de lucru;
    • Preia si redirectioneaza vizitatorii RCS & RDS (clienti, furnizori, parteneri de afaceri, etc);


    Cerinte
    •     Experienta privind paza si securitate, constituie un avantaj;
    •     Atestat profesional de agent securitate, constituie un avantaj
    •     Capacitatea de mentinere a unor relatii de munca eficace;
    •     Respectarea riguroasa a regulilor si instructiunilor;
    •     Atentie concentrata si distributiva;
    •     Capacitate de memorare buna;
    •     Studii medii.




    Studii medii;
    • Atestat profesional de agent Securitate- constituie un avantaj

    Aplica pentru acest post




    Ingrijitor cladiri - Bucuresti, Timisoara, Arad, Cluj Napoca +

    Responsabilitati:
    • Asigura curatenia in conditii corespunzatoare a spatiilor repartizate,
    • Curata si dezinfecteaza zilnic grupurile sanitare cu materiale si ustensile specifice;
    • Verifica functionalitatea instalatiilor sanitare si semnaleaza personalului de intretinere - reparaţii eventualele defecţiuni, asigură aprovizionarea grupurilor sanitare cu materialele necesare;
    • Colecteaza sacii cu gunoi menajer si ii depoziteaza in locuri special amenajate.

     Cerinte:
    • Studii medii;
    • Prezinta un avantaj experienta in domeniu;

    Aplica pentru acest post




    CURIER - Targu Jiu, Craiova +

    Descrierea postului:

    • preluare, transport si livrare documente;
    • incaseaza corect si cu acuratete, la domiciliul abonatilor din zona alocata, sumele reprezentand contravaloarea serviciilor furnizate de S.C. RCS&RDS S.A. clientilor sai si elibereaza documentele justificative;
    • incheie contracte in numele RCS&RDS pentru serviciile pe care compania le presteaza in zona alocata;
    • activitate de teren

       Cerinte:
    • Mimin studii medii;
    • experienta de cel putin 1 an in domeniul curieratului;
    • Experienta anterioara in lucrul cu banii (constrituie avantaj);
    • Disponibilitate pentru activitate de teren (activitatea se desfasoara in zonele invecinate oraselor precizate in anunt);
    • Persoana organizata si atenta la detalii;
    • Permis de conducere (constrituie avantaj);
    • Experienta anterioara intr-o activitate similara.
    • Disponibil la program flexibil;
    • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;

    Aplica pentru acest post




    Manipulant Marfuri - Bucuresti, Timisoara +


    Candidatul ideal:

    • Absolvent studii medii;
    • Experienta pe o pozitie similara;
    • Abilitati de comunicare;
    • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
    • Spirit de echipa;
    • Disponibil la program flexibil.

    Descrierea jobului:

    • Incarcarea si descarcarea a marfii;
    • Manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului;
    • Pegateste comenzile in vederea livrarii;
    • Participa la inventare;
    • Mentinerea curateniei la locul de munca.

    Aplica pentru acest post




    Suport tehnic - Arad, Pitesti, Baia Mare, Deva, Timisoara, Mures, Sibiu, Constanta +

    Responsabilitatile postului:
    • Preluarea/rezolvarea telefonica a problemelor tehnice intampinate de clienti;
    • Monitorizare (mrtg/rrdtool);
    • Routare statica, subnetare;
    • Configurare minimala Windows (configurare retea, email, depanare ping/traceroute).;
    • Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului tehnic.
    Cerinte:

    • Absolvent studii tehnice (student in an terminal);
    • Certificari / cursuri (CCNA) reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP, PPPoE; 
    • Cunostinte despre retele (nivele OSI, organizarea DNS, RIPE);
    • Cunoscator linux (configurare, administrare/server);
    • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
    • Abilitati foarte bune de comunicare;
    • Atitudine proactiva si orientata catre client;
    • Limba engleza fluent: scris si vorbit.
    • Disponibilitatea de a lucra in schimburi.

    Aplica pentru acest post




    Reprezentant Vanzari business - Cluj, Suceava, Oradea, Arad, Bucuresti, Sibiu, Iasi, Craiova, Timisoara, Braila, Piatra Neamt +

    Candidatul ideal:
    • Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);
    • Experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarilor de servicii, de preferat catre clienti business (avantaj vanzarea de servicii de telecomunicatii);
    • Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;
    • Abilitati excelente de comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;
    • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
    • Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);
    • Cunostinte limba engleza;
    • Permis de conducere - categoria B.

    Descrierea jobului:
    • Analizeaza constant piata si identifica potentialii clienti din zona alocata;
    • Implementeaza strategia de vanzare agreata de companie, pentru clientii cu care intra in contact;
    • Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;
    • Urmareste derularea contractelor semnate.
    • Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.

    Aplica pentru acest post




    Tehnician Instalari - Constanta, Timisoara, Resita, Bacau, Vaslui, Cluj, Alba Iulia, Galati, Hunedoara, Deva, Bucuresti, Iasi, Baia Mare, Dej, Gherla, Busteni, Craiova, Pitesti, Alexandria, Ploiesti, Tulcea, Slatina, Drobeta Turnu Severin +

    Candidatul ideal:
    • Studii medii - domeniu tehnic;
    • Obligatoriu permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma)
    • Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;
    • Spirit de lucru in echipa;
    • Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres.
    • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
    • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime;
    Responsabilitati:
    • Instaleaza echipamentele de telecomunicatii.
    • Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
    • Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate.
    • Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;

    Aplica pentru acest post




    Java Web Developer - Bucuresti +

    Descriere
    • Develop new applications or integrate old ones in the existing environment;
    • Troubleshoot and fix problems in the existing applications;
    • Run profiling on running applications;
    • Offer support, if needed, related to applications usage.

    Cerinte
    • Java programming skills;
    • Experience with MS SQL Server and MySQL;
    • Experience working with Servlet technology -J2EE,Tomcat, JDBC, JavaScript;
    • Experience working with IDE: Netbeans, Eclipse;
    • Experience designing and building web APIs (SOAP, XML, HTTP);
    • Minimal knowledge of Linux system, networking;
    • Strong communication skills;

    Aplica pentru acest post




    PHP Web Developer -Bucuresti +

    Cerinte:
    • Experienta de minim 2 ani in dezvoltarea de aplicatii si/sau site-uri web;
    • Cunostinte solide de PHP, SQL (MySQL), HTML, JavaScript, CSS;
    • Experienta in programarea orientata pe obiecte (OOP);
    • Cunostinte despre protocoale de comunicatii (HTTP);
    • Limba engleza (nivel avansat);
    Constituie un avantaj:
    • Framework-uri (php, javascript, css)'
    • Lucrul cu sisteme de versionare (SVN, GIT);
    • HTML 5 (canvas, video, audio, localStorage, webWorkers, webSockets);
    • CSS 3 (transformations, gradients, animations);
    • Baze de date non-relationale (MongoDB);
    • Cunostinte web services (SOAP / REST);
    • portofoliu de proiecte

    RESPONSABILITATI / BENEFICII:
    Descrierea postului:
    • Crearea de site-uri si aplicatii in scopul imbunatatirii functionalitatilor existente sau al dezvoltarii unora noi;
    • Administrarea site-urilor si a aplicatiilor existente;
    • Colaborarea cu alte departamente in functie de cerintele proiectelor;

    Aplica pentru acest post




    Operator Call center - limba spaniola sau italiana - Bucuresti, Brasov +

    Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate? 
    Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere de convingere? 
    Vrei sa inveti lucruri noi despre serviciile de telecomunicatii?
    Atunci te asteptam in echipa noastra.

    Vei fi responsabil de:
    • preluarea apelurilor venite de la clienti / potentialii clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora in limba  limba spaniola/italiana;
    • oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
    • respectarea regulilor din departament si din companie; 
    • atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.
    Cerinte:
    • cunostinte de limba spaniola sau italiana, orice nivel ;
    • foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
    • atitudine proactiva si orientare catre client;
    • rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate;
    • foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
    • rezistenta in situatii dificile.

    Aplica pentru acest post




    Tehnician FO/Jonctor - Bucuresti, Arad, Constanta, Bacau, Satu Mare, Brasov, Suceava, Cluj-Napoca, Timisoara, Sibiu, Targu Mures, Craiova, Galati, Ploiesti, Braila +


    Responsabilitatile postului
    :

    • Executarea lucrarilor de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
    • Comunica catre superiori direct starea lucrarii dar si problemele identificate;
    • Intocmirea de rapoarte de activitate;

    Cerintele postului:
    • Experienta in construirea de retele fibra optica, mentenanta si dezvoltarea  retelei de fibra optica;
    • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime; 
    • Lucrari pe reteua de fibra optica;
    • Suduri , instalari enclosure , cutii de jonctiune , odf;
    • Experienta in lucru cu fibra optica SM,MM;
    • Atestat sudor FO - reprezinta un avantaj;
    •  Cunostinte solide cablare structurata;
    • Permis de conducere categoria B;
    • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
    • Studii tehnice medii;
    • Atestat de electrician reprezinta un avantaj;

    Aplica pentru acest post




    Promoter (postul este disponibil la nivel national) +

    Descrierea postului:
    • prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoane fizice in punctele de prezenta RCS&RDS;
    • incheierea contractelor pentru serviciile RCS&RDS in punctele de prezenta RCS&RDS;
    • identificarea nevoilor clientilor si prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii care sa raspunda nevoilor clientilor;
    • respectarea standardelor de calitate in oferirea serviciilor catre clienti;
    • adoptarea unei atitudini proactive si orientate catre client;
    Cerinte:
    • diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
    • experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantaj;
    • cel putin studii medii (liceu);
    • persoana dornica sa invete lucruri noi;
    • persoana pozitiva, increzatoare in fortele proprii.
    Oferta (bonusuri, beneficii):
    • contract munca,
    • bonusuri in functie de performanta;
    • posibilitate de evolutie profesionala.

    Aplica pentru acest post




    Tehnician Service - Bucuresti, Pitesti, Mioveni, Tulcea, Ploiesti, Busteni, Slatina, Alexandria, Breaza, Campina, Brebu, Comarnic, Rupea, Craiova +

    Descrierea postului:
    • Preluarea, identificarea si remedierea defectiunilor aparute la locatia abonatului;
    • Comunica catre Dispecerat punerea in functiune a serviciilor;
    • Intocmirea de rapoarte lunare si orice alte sarcini stabilite de catre superiorul direct.
    Cerinte:
    • Absolvent studii medii tehnice ;
    • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
    • Rezistenta la stres;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Disponibilitate la program flexibil;
    • Atitudine proactiva si orientata catre client;
    • Permis de conducere categoria B.

    Aplica pentru acest post




    Jobul urmarit *
    Incarca CV sau Completeaza formularul

    Website-ul foloseste cookies. Continuarea navigarii pe website reprezinta acordul tau privind prevederile aplicabile disponibile aici.