cariere

Cariere

Da Nu

Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.
Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.

Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.

Daca iti doresti sa faci parte din aceasta echipa, aplica pentru unul dintre posturile disponibile sau completeaza CV-ul tau aici. Il mai poti trimite si pe e-mail, la recrutare@rcs-rds.ro, mentionand in subiect, postul pentru care aplici.

Judet: Domeniu:

Inginer Functionalitati noi UMTS/LTE RAN- Bucuresti +

Responsabilitati:

  • Pilotarea de noi functii ale echipamentelor de acces, de noi parametrari, release-uri 3GPP pentru introducerea lor in operational;
  • Studierea tuturor functionalitatilor disponibile in versiunile de RAN actuale si viitoare, realizare planuri de testare sau obtinere rapoartelor de testare a lor de la vendor;
  • Selectarea functionalitatilor noi care pot fi utilizate in operarea curenta a retelei;
  • Realizarea de teste pentru noile functionalitati, evaluare avantaje si optimizare;

Cerinte:
Functionalitati noi:
• Absolvent al Facultatii de Telecomunicatii / Electronica;
• Experienta relevanta in domeniul UMTS/LTE RAN
• Capabil de a studia individual si de a aduce noutati tehnice in echipa;
• Flexibilitate si dorinta de dezvoltare permanenta;
• Gandire analitica;
• Cunostinte bune de limba engleza;

Aplica pentru acest post




Proiectant: Galati +

Responsabilitati:

  •  participarea la proiectarea, intretinerea si dezvoltarea retelei de fibra optica ;
  •  centralizarea informatiilor din teren privind zonele in care se proiecteaza si executa reteaua;
  •  urmarirea aplicatiilor de monitorizare interne aferente dep de infrastructura;
  •  actualizarea hartilor cu informatii privind extinderea retelei si orice modificari intervin;
  •  calcularea retelei de cablu FO, proiectarea traseelor cablurilor si echipamentelor necesare;
  •  realizarea diagramelor de jonctiune; actualizarea permanenta a acestora;

Cerinte:

  •  studiile superioare tehnice constituie un avantaj;
  •  cunostinte Mapinfo;
  •  cunostinte retea fibra optica;
  •  disponibilitate lucru atat in mediu de birou, cat si de teren;
  •  permis auto;
  •  buna cunoastere a infrastructurii si capacitatea de intelegere a notiunilor specifice;

Aplica pentru acest post




Contabil - Alexandria, Timisoara +

  • Absolvent studii superioare - Contabilitate si Informatica de gestiune;
  • Cunostinte foarte bune de contabilitate si legislatie specifica;
  • Experienta anterioara de minim 3 ani;
  • Abilitati analitice excelente, atentie catre detalii;
  • Disponibilitate pentru imbunatatirea permanenta a performantelor profesionale;
  • Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
  • Initiativa si proactivitate;
  • Cunostinte de MS OFFICE (Access, Excel, Word), programe integrate de contabilitate, baze de date;

RESPONSABILITATI / BENEFICII:

  • Operarea actelor contabile, cu capacitatea de a duce lucrarile contabile pana la inchiderea de balanta de verificare lunara;
  • Inregistrare facturi de servicii si de avans;
  • Urmarire parteneri interni si externi (intracomunitari si import);
  • Reevaluare solduri datorii in valuta;
  • Urmarire facturi utilitati;
  • Refacturare chirii si utilitati;
  • Evidenta cheltuielilor in avans ;
  • Verificare lunara a jurnalelor de cumparari;
  • Alte activităti specifice domeniului financiar-contabil;

Aplica pentru acest post




Dimensionare si validare echipamente site- Bucuresti +

Responsabilitati:
  •  Analizeaza din punct de vedere tehnic toate elementele componente ale site-urilor si emite solutii de inlocuire;
  • Adaugare sau ajustare in scopul acomodarii traficului si serviciilor conform SLA-urilor stabilite;
  •  Concepe, dezvolta si implementeaza fluxurile, procedurile si standardele de lucru pentru modernizari, instalari si modificari la nivelul echipamentelor din site-uri;
  •  Realizeaza planuri detaliate cu privire la maniera in care pot fi atinse obiectivele specifice fiecarui proiect care are impact la echipamentele existente sau echipamente noi;
  •  Identifica resursele necesare, constrangerile de realizare sau erorile care ar putea sa apara pe parcursul punerii in aplicare a modificarilor propuse pe site-uri;
  •  Furnizeaza consultanta si suport tehnic echipelor Field in operarea tuturor echipamentelor de pe site-uri;
  •  Documenteaza in aplicatiile interne modificarile facute in retea;
  •  Participa alaturi de alte departamente la testarea echipamentelor ce urmeaza a fi instalate pe site-uri precum si a diferitelor scenarii de aplicabilitate ale lor;

Cerinte obligatorii:

  •  Absolvent al Facultatii de Electronica si Telecomunicatii- de preferat;
  •  Cunoasterea tehnologiilor si echipamentelor radio 3G si 4G
  •  Experienta in instalarea si intretinerea echipamentelor 3G/4G
  •  Cunostinte pachet Microsoft Office

Aplica pentru acest post




Project manager - Bucuresti +

Experienta:
  •  Experienta in livrarea proiectelor la timp, conform bugetului aprobat, dar si a caietului de sarcini - reprezinta un avantaj experienta in companii de renume;
  •  Experienta in managementul de proiecte, in mediu cross functional, implicand atat resurse interne cat si externe (ex.vendori de echipamente si servicii);
Descrierea jobului
  •  Cuprinde toate aspectele de Project Management, de la definirea scopului, project planning detaliat, managementul bugetului si al resurselor, stake holder management;
  •  Raportare periodica a progresului, risk management, raportarea si escalarea eficienta a problemelor aparute in cadrul derularii acestuia, propunand totodata masuri alternative eficiente;
  •  Cooptarea in cadrul proiectului si managementul a numeroase resurse interne dar si externe (ex vendori)

Calificari / cunostinte / abilitati:

  •     Project Management (certificarea este considerata un avantaj);
  •     Cunostinte de lucru :MS-Office, MS Projects
  •     Studii superioare;
  •     Engleza nivel mediu
  •     Abilitati bune de colaborare si comunicare;

Aplica pentru acest post




Sofer masina drive-test- Bucuresti si Brasov +

Descrierea postului
  •      Conducerea masinii dotata cu echipamente pentru masurarea in teren a performantei retelei radio UMTS/4G
  •     Colaborarea cu departamentul Planning Radio si Calitatea serviciilor Mobile;
Candidatul ideal
  •    Sofer categoria B cu minimum 2 ani experienta
  •    Disponibilitate pentru deplasari extensive in tara
  •    Dorinta de a-si dezvolta cunostinte tehnice in domeniul telefoniei mobile
  •   Capabil de a respecta termenele si de a putea gestiona un volum mare de munca
  •  Spirit de echipa
  •  Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj

Aplica pentru acest post




Drive-test Technician- Bucuresti, Brasov +

Descrierea postului
  •  Masurarea in teren a performantei retelei radio UMTS/4G si raportarea ei catre departamentul de planning radio;
  •  Colaborarea cu departamentul Planning Radio si Calitatea serviciilor Mobile;

Candidatul ideal

  •  Background tehnic, formatia de inginer electronist constituie un avantaj;
  •  Experienta in drive testing (experienta anterioara in utilizarea programelor NEMO sau TEMS si a echpamentelor de masura Anristu sau DTI) constituie un avantaj;
  •  Disponibilitate pentru deplasari extensive in tara;
  •  Capabil de a respecta termenele si de a putea gestiona un volum mare de munca;
  •  Spirit de echipa;
  •  Cunostinte de limba engleza;
  •  Permis categoria B (minim 2 ani experienta);

Aplica pentru acest post




Inginer QoS- Bucuresti +


Candidatul ideal
  • Absolvent al Facultatii de Telecomunicatii / Electronica
  • Cunostinte teoretice si practice despre UMTS si LTE;
  • Cunostinte generale despre semnificatia si modul de calcul al KPI-ilor in telecomunicatii
  • Cunostinte de baza despre interfata radio in WCDMA, LTE si protocoale/algoritmi radio
  • Cunostinte minime de IPv4/6, TCP/UDP, RTP, SIP, HTTP and ATM & Ethernet Interfaces
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
 
 
Descrierea jobului

 
  • Elaboreaza saptamanal rapoarte si statistici de Performance Management, privind calitatea retelei;
  • Furnizeaza informatiile necesare in procesele de dezvoltare a retelei;
  • Analizeaza calitatea interfetei radio din contorii si indicatorii retelei;
  • Elaboreaza si analizeaza rapoarte in urma evenimentelor sau modificarilor aparute in retea;
  • Elaboreaza rapoarte de incarcare a retelei si forecast de trafic
  • Analizeaza si propune modificarea parametrilor pentru imbunatatirea QoS;
  • Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii disfunctionalitatilor din retea sau prevenirii acestora;
  • Colaborarea in mod special  cu departamentul RANDO si asigura support pentru analiza problemelor din retea ;
  • Raporteaza catre catre nivelul ierarhic superior.

Aplica pentru acest post




Responsabil gestionare stocuri- departament Sa&C 3G- Bucuresti +

Rol:
  • Asigura nivelul optim de stocuri, in concordanta cu necesitatile proiectelor de dezvoltare retea dar si cu indicatorii de performanta financiari

Responsabilitati:

  •     Defineste un proces de previziune a comenzilor si a livrarilor echipamente astfel incat proiectele sa se desfasoare in bune conditiuni iar valoarea stocurilor sa fie minima;
  •     Implementeaza un proces de revizuire si ajustare periodica al stocurilor in functie de valoare si varsta a acestora, cu scopul de asigura un rulaj eficient al acestora;
  •     Propune si implementeaza actiuni in sustinerea eficientizarii stocurilor si a costurilor de logistica;
  •     Pentru stocurile operationale, va determina nivele de min/max si va propune un proces de reumplere periodica;
  •     Asigura o arhitectura logica de stocuri per proiecte incat ele sa nu fie deturnate pe alte proiecte;
  •     Se asigura de incadrarea in indicatorii de performanta definiti pentru stocurile de echipamente (varsta, valoare, nivel)

Calificari si competente:

  •     Absolvent de studii superioare;
  •     Experienta in planificare stocuri si/sau logistica;
  •     Cunostinte tehnice in domeniul telecomunicatiilor- constituie un avantaj;
  •     Engleza scris, vorbit nivel mediu.

Aplica pentru acest post




Mobile Switching Engineer - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  •     Cunoasterea arhitecturii, protocoalelor si tehnologiilor de telefonie fixa si mobila;
  •     Cunoasterea protocoalelor de semnalizare SS7;
  •     Cunostinte IP, protocoalele si principiile de functionare ale acestora;
  •     Cunosterea tehnologiei IMS  constituie un avantaj;
  •     Buna cunoastere a limbii engleze.

Descrierea jobului:
  •     Vei fi responsabil de evaluarea si implementarea serviciilor de ultima generatie in telefonie fixa si mobila, de roaming sau interconectari.
  •     Vei lucra cu ingineri instruiti in domeniul telecomunicatiilor pentru implementari sau troubleeshooting, totul pentru a dezvolta cea mai buna experienta pentru clienti.

Aplica pentru acest post




Packet Switched Engineer- Bucuresti +

Candidatul ideal:

  •     Studii superioare finalizate sau in an terminal ( Facultatea de Electronica, Informatica, etc);
  •     Experienta in administrarea, monitorizarea si securitatea sistemelor de operare Unix (Linux, HP-UX, Solaris, FreeBSD, etc)
  •     Foarte bune notiuni despre administrarea serverelor de servicii ( mail, web, fisiere: Samba/CIFS, NFS, S/FTP, SSHD, VPN : pptp, vnc, ssl, SNMP, RADIUS, DHCP; )
  •     Experienta sau cel putin cunostinte despre automatizarea sarcinilor de sistem ;
  •     Notiuni scripting: Perl, Bash, Python, Ulang, Expect,etc;
  •     Cunostinte TCP/IP si administrare retele IP;
  •     Experienta sau cel putin cunostinte despre administrare baze de date;

Descrierea jobului:


  •     Efectuarea lucrarilor de intretinere si upgrade pentru elementele retelei de VAS;
  •     Integrare echipamente noi;
  •     Evaluarea si implementarea de noi servicii;
  •     Implementarea acordurilor de GPRS Roaming si rezolvarea problemelor asociate acestora;
  •     Investigarea si rezolvarea problemelor aparute in functionarea nodurilor de retea ale departamentului VAS si a serviciilor pe care acestea le furnizeaza (SGSN, GGSN, Firewall, VPN, Core Routers, Access Switches, Voice&Video Mail, SMSC, OCS, CDR Collectors);

Aplica pentru acest post




Operator colectare debite - Bucuresti +

Descrierea postului:

  •  Contactarea debitorilor si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
  •  Recuperarea sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
  •  Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
  •  Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
  •  Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
  •  Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;

Cerinte:

  •  Abilitati dovedite de negociere;
  •  Putere de convingere;
  •  Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala;
  •  Atentie la detalii;
  •  Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
  •  Orientare catre rezultate;
  •  Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj;
  •  Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel;
  •  Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;

Aplica pentru acest post




Budget Planning Reporting in cadrul Network Deployment & Mobile Services Quality- Bucuresti +

Experienta:
  • Experienta relevanta in domeniul planificari, urmaririi si previziunii executiei bugetare, atat in zona de investitii cat si in cea a cheltuielilor operationale si raportare periodica specifica

Calificari/cunostinte/abilitati:
  • Absolvent de invatamant superior tehnic sau economic
  • Abilitati excelente de operare calculator (MS Office)
  • Flexibilitate si dorinta de a se dezvoltare permanenta
  • Gandire analitica
  • Excelente abilitati de comunicare si colaborare

Descrierea rolului:
  • Obiectivul acestui rol este acelea de a se asigura ca bugetele de investitii si cheltuieli operationale se executa conform aprobarii managementului superior iar nivelul stocurilor de echipamente este corect si eficient dimensionate si mentinut.

Responsabilitati cheie:

  • Coordoneaza alcatuirea bugetelor de investitii si al celor de cheltuieli operationale in cadrul departamentului (bottom-up)
  • Revizuieste impreuna cu stake-holderii bugetele incat acestea sa se incadreze in limitele stabilite de management (top-down)
  • Monitorizeaza permanent executia bugetelor versus aprobarile primite
  • Raporteaza periodic statusul executiei bugetare si propune actiuni corective de incadrare in tintele stabilite
  • Coordoneaza procesul de ajustare a bugetelor pe parcursul anului conform tintelor revizuite primite de la management
  • Emite rapoarte customizate legate de executia bugetare, conform cerintelor stake-holderilor
  • Urmareste nivelul stocurilor de echipamente si propune actiuni de eficientizare a acestora
  • Mentine o permanenta legatura cu departamentul financiar dar si cu cele operationale pe care il deserveste, in vederea alinierii permanente a obiectivelor specific cat si a actiunilor de intreprins in vederea indeplinirii acestora.

Aplica pentru acest post




Operator scanare echipamente - Bucuresti +

Candidatul ideal:

  • Absolvent studii medii; experienta anterioara in logistica
  • Bune cunostinte operare pachet Office;
  • Abilitati de comunicare;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  • Spirit de echipa;


Descrierea jobului:

  • Scanarea elementelor de identificare a echipamentelor;
  • Manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului;
  • Introducerea elementelor de identificare in bazele de date interne; extragerea si prelucrarea informatiilor din baza de date;
  • Participa la inventare;

Activitatea se desfasoara in cadrul depozitului situat la kilometrul 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti; asiguram transportul de la statia de metrou Pacii.

Aplica pentru acest post




Analist financiar - Bucuresti +

Candidatul ideal
  • Cunostinte superioare de contabilitate si analiza financiara;
  • Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica, spirit analitic;
  • Bune abilitati de comunicare si spirit de echipa;
  • Flexibilitate, bun organizator, bun observator;
  • Perseverenta si orientare catre rezultate;
  • Cunostinte avansate de Excel si de baza in ceea ce priveste restul pachetului MS-Office;
  •  Constituie un avantaj cunostintele de SQL sau alte limbaje utilizate in lucrul cu baze de date;
  •  Minim 3 ani experienta in domeniul financiar-contabil;
Descrierea jobului

  • Plecand de la baza contabila si operationala, analizeaza si unde este cazul corecteaza informatia contabila in vederea prezentarii corecte si fidele a acesteia in situatiile financiare.
  • Ajuta managementul in luare unor decizii, furnizand informatiile financiare necesare acestuia.
  • Principalele responsabilitati:
  •  Analizeaza, plecand de la informatia contabila, elementele componente ale situatiilor financiare ale diverselor companii din cadrul grupului RCS&RDS, din tara si/sau strainatate;
  •  Analiza implica coroborarea informatiei contabile cu cea operationala si cu asteptarile proprii validand-o astfel pe cea dintai;
  •  Ofera asistenta auditorilor in cadrul aditului extern,
  •  Acorda suport colegilor din departamentul financiar,
  •  Participa la activitatea de control financiar in cadrul grupului RCS&RDS , pe baze recurente sau la cerere, in directiile indicate de catre managementul societatii RCS&RDS;
  •  Diverse raportari catre conducerea societatii;

Aplica pentru acest post




Alpinist utilitar - Timisoara, Hunedoara, Caras Severin, Alba, Targu Mures, Sibiu, Brasov, Covasna, Harghita, Focsani, Galati, Buzau, Braila, Targul jiu, Craiova, Slatina, Constanta, Tulcea,Ialomita, Calarasi +

Responsabilitati:

  • Instalare cabluri antene de la locatia echipamentelor la antenele de pe structura;
  • Instalare dispozitive mecanice, electric si/sau electronice pe un site de telecomunicatii;
  • Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
  • Pozitionare buloane ancoraj, cofrare fundatie pentru stalpi de telecomunicatii;
  • Instalare antene panou pe suporti existenti, azimutare, etc;
  • Generare asamblare si ridicare (construire) structurilor din otel galvanizat pe terasamentele cladirilor si a turnurilor din otel galvanizat pe teren utilizand macarale si alte mecanisme de ridicare;
  • Instalare conectori, montare etichete, impamantari/feederi;

Cerinte:

  • Absolvent studii medii cu profil tehnic (liceu sau scoala profesionala);
  • Curs autorizat de alpinist utiliar absolvit;
  • Detinere permis auto cat.B;
  • Experienta cel putin 2 ani in constructii telecomunicatii mobile constituie un avantaj;
  • Aptitudini si experienta in lucrul la inaltime;
  • Disponibilitate pentru deplasari 75% din programul de lucru;
  • Persoana serioasa, proactiva, orientata spre rezultate;
  • Capabil de a respecta termenele si de a putea gestiona un volum mare de munca;

Aplica pentru acest post




Inginer acceptanta - Timisoara, Hunedoara, Caras Severin, Alba, Targu Mures, Sibiu, Brasov, Covasna, Harghita, Focsani, Galati, Buzau, Braila, Targul jiu, Craiova, Slatina, Constanta, Tulcea,Ialomita, Calarasi +

Responsabilitati:

  • Efectuarea verificarilor  de mentenanta preventiva;
  • Intocmirea raportului si necesarului de materiale pentru remedierile aferente fiecarui site, conform procedurilor departamentului;
  • Urmarirea curenta a constructiilor in exploatare;
  • Supravegherea aplicarii programelor si a proiectelor intocmite pentru urmarirea speciala a constructiilor in exploatare;
  • Inginerul are obligatia sa ofere si solutia tehnica de remediere in urma mentenantei preventive;
  • Participarea la verificarile in fazele determinante si intocmirea proceselor verbale in conformitate cu precizarile din proiecte si calitatea lucrarii;
  • Efectuarea verificarilor tuturor lucrarilor si intocmirea raportului de acceptanta;

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate ( de preferat Facultatea de Constructii);
  • Bune abilitati practice in lucrul pe calculator, in special Excel;
  • Cunostinte teoretice si practice de Autocad; desen tehnic
  • Abilitati de citire a planurilor tehnice;
  • Disponibilitate pentru deplasari 75% din programul de lucru;
  • Permis auto, cu experienta de condus de minim 1 an;
  • Persoana serioasa, proactiva, orientata spre rezultate;
  • Capabil de a respecta termenele si de a putea gestiona un volum mare de munca;

Aplica pentru acest post




Inginer Noc IP- Iasi, Timisoara +

Descrierea activitatii:
  • asigura disponibilitatea si provizionarea serviciilor pentru clientii RCS&RDS ;
  • interactioneaza cu departamentele de suport tehnic si escaladeaza catre departamentele tehnice abilitate, motiv pentru care sunt importante abilitatile de comunicare scrisa si verbala;
  • troubleshooting pentru situatiile aparute in reteaua IP/MPLS a RCS&RDS ;
  • administrare servere Linux ;
  • mentenanta infrastructura.

Cerintele postului:
  • cunostinte esentiale de retele incluzand protocoale si tehnologii LAN (VLAN, STP, 802.11q, 802.11x, PPPoE), TCP/IP (adresare, subneting), protocoale de rutare dinamica (OSPF, BGP) ;
  • cunostinte de administrare servicii incluzand DNS, DHCP, NAT, NTP, SNMP, HTTP ;
  • cunostinte de administrare servere Linux incluzand shell scripting ;
  • disponibilitate pentru program de lucru in ture ;
  • cunostinte bune de limba engleza.

Aplica pentru acest post




Inginer Design si Optimizare Radio si Transmisiuni - Bucuresti +

 In cadrul echipei RAN& TX Design & Optimisation

Experienta:

  • Experienta relevanta in domeniu Radio & Tx Planning si Optimizare in companii de renume din domeniul telecomunicatiilor
Calificari/cunostinte/abilitati:

  • Diploma de Inginer electronist
  • Abilitati de operare calculator
  • Carnet de conducere categoria B
  • Flexibilitate si dorinta de a se dezvoltare permanenta
  • Gandire analitica
  • Orientare catre satisfacerea cerintelor clientilor, interni sau externi

Descrierea rolului:

Obiectivul acestui rol este acela de a imbunatati permanent parametrii de functionare a retelei de acces radio si transmisiuni prin activitati de: Proiectare, Dimensionare, Monitorizare, Implementare de parametrii si functionalitati noi si Optimizarea acestora. Se urmareste atat cresterea acoperirii retelei dar si a calitatii serviciilor furnizate de aceasta (voce si date) intr-un mediu multitehnologic (3G, 4G, 5G, WLAN, etc.).

Responsabilitati cheie:

  • Designul retelei de acces si transmisiuni aferenta acesteia, intr-un mod in care se mentine un nivel crescut al robustetii, fiabilitatii functionale si al calitatii serviciului oferit de aceasta
  • Proiectarea sistemelor de acoperire indoor cat si outdoor: stabilirea pozitiei de amplasare, a configuratiei si a parametrilor de functionare (setari, functionalitati, features)
  • Producerea ordinelor de lucru si fisierelor pentru integrarea elementelor de retea de acces
  • Monitorizarea permanenta a echipamentelor din aria sa de responsabilitate in ce priveste perfomanta functionarii acestora si aplicarea de corectii pentru cresterea calitatii serviciului oferit catre clienti, cel putin la nivelul agreat de management
  • Identificarea periodica a necesitatilor de crestere de capacitate si se implementarea acestora la timp,prin propriile forte sau resurse interne/externe, dupa caz.
  • Asimilarea permanenta de cunostinte noi care sa il ajute sa indeplineasca toate responsabilitatile de mai sus atat pentru tehnologiile si echipamentele actuale cat si pentru cele viitoare ce vor fi implementate in retea

Aplica pentru acest post




Consultant Servicii Clienti - DIGI mobil Italia - Brasov +



Candidatul ideal
  •  Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?
  •  Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?
  •  Daca raspunsul la intrebarile de mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!
Descrierea jobului

  • Vei face parte din departamentul Relatii Clienti DIGI mobil Spania si vei fi responsabil de:
  • Preluarea apelurilor telefonice in limba italiana si oferirea tuturor informatiilor privind serviciile companiei
  • Identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor intampinate de acestia
  • Atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de companie/departament
Ce beneficii ai?
  • Training continuu de metode si tehnici Relatii Clienti
  • Un venit lunar motivant
  • Lucrezi in cadrul uneia dintre cele mai mari companii de telecomunicatii din Romania
  • Posibilitatea de a te dezvolta si a avansa in cadrul companiei

Aplica pentru acest post




Consultant Servicii Clienti - DIGI mobil Spania - Brasov +



Candidatul ideal
  • Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?
  • Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?
  • Daca raspunsul la intrebarile de mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!
Descrierea jobului

  • Vei face parte din departamentul Relatii Clienti DIGI mobil Spania si vei fi responsabil de:
  • Preluarea apelurilor telefonice in limba romana si oferirea tuturor informatiilor privind serviciile companiei
  • Identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor intampinate de acestia
  • Atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de companie/departament
Ce beneficii ai?
  •  Training continuu de metode si tehnici Relatii Clienti
  • Un venit lunar motivant
  • Lucrezi in cadrul uneia dintre cele mai mari companii de telecomunicatii din Romania
  • Posibilitatea de a te dezvolta si a avansa in cadrul companiei

Aplica pentru acest post




Casier +

Responsabilitatile postului:
  • interactiunea directa cu clientii, in punctul de lucru RCS&RDS;
  • incasarea contravalorii tuturor serviciilor oferite de companie si solutionarea problemelor privind platile realizate de abonati;
  • intocmirea documentelor fiscale corespunzatoarea (chitante, facturi) necesare incasarii contravalorii serviciilor;
  • respectarea standardelor de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni) 

 
Cerintele postului:
  • abilitati dezvoltate de comunicare interpersonala;
  • experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii;
  • experienta anterioara in lucrul cu bani;
  • foarte bune cunostinte de utilizare PC (MS Office, baze de date);
  • rezistenta la stres si capacitate de reactie si gestionare a situatiilor de criza.

Aplica pentru acest post




Agent telesales- Bucuresti, Brasov, Cluj Napoca +

Candidatul ideal

  •  Experienta de minim 1 an in vanzari sau activitati ce presupun interactiune cu clientii;
  •  Persoana dinamica, orientata catre client cu bune abilitati decomunicare, negociere si vanzare;
  •  Persoana orientata spre rezultate si atingerea targhetului lunar stabilit de superiorul ierarhic;
  •  Student sau absolvent studii superioare;
  •  Capacitate de a lucra cu diferite categorii de clienti, inclusiv clienti dificili;
  •  Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  •  Rezistenta la lucru in conditii de stres (presiunea atingerii targhetului);
  •  Experienta pe o pozitie similara poate constitui un avantaj;
  •  Cunostintele generale din domeniul telecomunicatiilor constituie avantaj;
  •  Participarea la cursurile de vanzari constituie avantaj;

Descrierea jobului

  •  Interactiunea telefonica cu potentialii clienti business cu scopul promovarii serviciilor pe care compania le ofera;
  •  Vanzarea prin telefon a serviciilor Rcs-Rds catre clientii potentiali;
  •  Stabileste si dezvolta relatii foarte bune cu clientii business ai companiei;
  •  Furnizarea informatiilor solicitate de catre clienti, referitor la serviciile si produsele specifice comercializate;
  • Obtinerea de informatii suplimentare/relevante de la clienti in scopul furnizarii informatiilor adecvate solicitate de catre acestia si obtinerea satisfactiei depline a clientilor;
  •  Informarea sefului direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate.


Aplica pentru acest post




Inginer Planning 3G/4G- Bucuresti +

Responsabilitati:

  • Realizarea design-ului radio pentru acoperire si capacitate;
  • Realizarea planning-ului de transmisiuni MW a siturilor noi;
  • Realizarea proiectelor RF pentru obiectivele de acoperire indoor;
  • Participarea la survey-uri tehnice pentru alegerea sau validarea locatiilor siturilor;
  • Definirea configuratiilor RF ale siturilor pe diferite layere de frecventa;
  • Definirea parametrilor initiali de creare si configurare a siturilor radio
  • Participarea la optimizare post-launch a siturilor;
  • Analizarea masuratorilor radio si propunera de modificari RF pentru optimizarea acoperirii si atingerea obiectivelor initiale;
  • Colaborarea stransa cu echipele de inginerie civila, operare retea si calitate a serviciului;

Cerinte:

  • Absolvent al Facultatii de Telecomunicatii / Electronica;
  • Experienta in domeniul GSM/UMTS/LTE (experienta anterioara in radio planning sau lucrul cu tooluri de simulare radio: Planet-Ev, ICS, Parcell - constituie un avantaj);
  • Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
  • Capabil de a studia individual si de a aduce noutati tehnice in echipa;
  • Rezistenta la stres;
  • Gandire neconventionala;
  • Spirit de echipa;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Permis categoria B, 

Aplica pentru acest post




Agent comercial Puncte de Prezenta +

Descrierea postului:
  • promovarea serviciilor companiei in punctele de prezenta RCS&RDS;
  • incheierea contractelor cu clientii, in functie de cerintele acestora;
  • identificarea nevoilor clientilor si cresterea valorii per client prin prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii care sa raspunda nevoilor clientilor;
  • preluarea si inregistrarea reclamatiilor venite din partea clientilor ;
  • interactiunea directa cu clientii, in punctul de lucru RCS&RDS;
  • indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative, lunare si
  • trimestriale
  • adoptarea unei atitudini proactive si orientate catre client. 

Cerinte:
  • experienta anterioara in interactiunea cu clientii;
  • experienta anterioara in vanzari servicii prezinta avantaj;
  • diplomatie, foarte bune abilitati de comunicare si persuasiune;
  • abilitati de vanzare si negociere;
  • rezistenta la stres;
  • organizare si atentie la detalii

Aplica pentru acest post




Inginer Noc VBU - Bucuresti +

Responsabilitati:

  •     Monitorizarea echipamentelor CORE din cadrul retelei de voce;
  •     Monitorizarea alarmelor aparute la nivelul retelei de voce, identificarea problemelor si urmarirea rezolvarii acestora, escaladarea problemelor conform termenelor si listelor de escaladare;
  •     Identificarea si tratarea proactiva a alarmelor pentru o cat mai eficienta si rapida rezolvare;
  •     Efectuarea lucrarilor uzuale de mentenanta la nivelul retelei CORE de voce;

Cerinte:

  •  Studii superioare tehnice finalizate sau in curs de finalizare;
  •  Bune cunostinte despre aplicatiile si echipamentele interne;
  •  Bune abilitati de lucru cu sistemele de operare Windows/Linux
  •  Atentie la detalii;
  •  Rapiditate in lucru;
  •  Dorinta de evolutie;
  •  Disponibilitate pentru program in ture de zi/noapte

Aplica pentru acest post




Inginer field 3G: Bucuresti, Tg Mures, Oradea +

Candidatul ideal

  •  Absolvent al Facultatii de Telecomunicatii/ Electronica;
  •  Experienta in activitati telecom/IT/transmisiuni radio ( experienta anterioara in GSM/UMTS constituie avantaj);
  •  Disponibilitate pentru deplasari in tara;
  •  Disponibilitate pentru a lucra la inaltime;
  •  Disponibilitate program on-call;
  •  Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
  •  Rezistenta la stres;
  •  Spirit de echipa;
  •  Cunostinte avansate de limba engleza;
  •  Permis categoria B, vechime minim 1 an;
Descrierea jobului

  •  Interventie site Node B si echipamente transmisiuni PDH/SDH, analizare si rezolvare probleme informate de catre departamentul de monitorizare;
  •  Rezolvare Work Ordere trimise spre executie de catre departamentele Planning, Drive Test, Transmisiuni;
  •  Executare mentenanta preventiva si corectiva asupra site-urilor 3G;
  •  Maintenanta si operare echipamente din retea 3G;
  •  Comisionare, integrare si acceptanta echipamente 3G: setari ATM (VCI, VPI), setari IP, crosconect;
  •  Cunostinte retele electrice AC/DC;
  •  Raportari activitate catre nivelul superior;

Aplica pentru acest post




Inginer NOC 3G&4G - Bucuresti +

Cerinte:
  • Absolvent facultate profil tehnic; Cunostinte protocoale de retea IP/ATM/SDH;
  • Cunostinte tehnologii UMTS/LTE;
  • Capabil de a respecta termenele si de a putea rezolva un volum mare de munca;
  • Rezistenta la stres;
  • Spirit de echipa;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Permis categoria B. CCNA reprezinta un avantaj;

Responsabilitati :
  • Asigura Level 2 si 3 suport catre Technical Front Office (NMC) si catre echipele de field maintenance;
  • Executa WO de reparentare/reconfigurare/parametrare/modificare de parametrii pentru elemente de retea (eNodeB, NodeB & RNC);
  •  Integrare si configurare elemente de retea UTRAN (RNC, NodeB) si EUTRAN(eNodeB);
  • Analiza si implementare tehnologii noi;
  • Fault management si Troubleshooting elemente de retea de acces radio;
  • Lucrari de upgrade software si hardware ale retelei de acces 3G&4G;
  • Pregatire si executare teste de echipament;

Aplica pentru acest post




Macaragiu - Bucuresti +

Responsabilitati
- Pregatirea si verificarea utilajului pentru lucru; 
- Efectuarea operatiilor de incarcare, transport si descarcare, respectand instructiunile tehnologice de lucru, instructiunile de exploatare si intretinere utilaje si instructiunile de protectia muncii specifice postului; 
- Semnalizarea defectiunilor aparute si participarea la reparatiile urgente a utilajului exploatat.


Cerinte
- autorizatie ISCIR 
- minim 2 ani experienta pe un post similar
- disponibilitate la program prelungit si delegatii (in toata tara, in functie de proiecte)
- activitatea se desfasoara pe Camion platforma cu macara max 18 T

Aplica pentru acest post




Agent vanzari (persoane fizice) - Toate localitatile +

Descrierea postului:


  • prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice ;
  • prospectarea pietei si identificarea de noi clienti - persoane fizice;
  • negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice;
  • preponderent activitate de teren.

Cerinte:

  • experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;
  • cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);
  • abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune;
  • traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);
  • diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • foarte bune abilitati de comunicare;
  • cunoasterea unei limbi de circulatie internationala.

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • contract de munca;
  • bonusuri in functie de performanta;
  • posibilitate de evolutie profesionala.


Aplica pentru acest post




Operator Call Center - Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Craiova,Iasi +

Vei fi responsabil de:

  •     preluarea apelurilor venite de la clienti / potentialii clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora;
  •     oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
  •     respectarea regulilor din departament si din companie; 
  •     atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

Cerinte:

  •     foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
  •     atitudine proactiva si orientare catre client;
  •     rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate;
  •     foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
  •     rezistenta in situatii dificile.

Aplica pentru acest post




Agent de paza / Receptionist - Bucuresti +

Responsabilitati:

  • Asigura paza cladirii si a spatiilor aferente acesteia;
  • Atunci cand i se solicita: monitorizeaza accesul vizitatorilor si al angajatilor in cladire si in parcare; supravegheaza parcarea si permite accesul autoturismelor autorizate in parcare;
  • Interactioneaza cu clientii intr-o maniera profesionala si politicoasa;
  • Interactioneaza cu alte departamente ale companiei conform cu cerintele de lucru;
  • Preia si redirectioneaza vizitatorii RCS & RDS (clienti, furnizori, parteneri de afaceri, etc);


Cerinte
  •     Experienta privind paza si securitate, constituie un avantaj;
  •     Atestat profesional de agent securitate, constituie un avantaj
  •     Capacitatea de mentinere a unor relatii de munca eficace;
  •     Respectarea riguroasa a regulilor si instructiunilor;
  •     Atentie concentrata si distributiva;
  •     Capacitate de memorare buna;
  •     Studii medii.




Studii medii;
  • Atestat profesional de agent Securitate- constituie un avantaj

Aplica pentru acest post




Ingrijitor cladiri - Brasov, Bucuresti, Timisoara +

Responsabilitati:
  • Asigura curatenia in conditii corespunzatoare a spatiilor repartizate,
  • Curata si dezinfecteaza zilnic grupurile sanitare cu materiale si ustensile specifice;
  • Verifica functionalitatea instalatiilor sanitare si semnaleaza personalului de intretinere - reparaţii eventualele defecţiuni, asigură aprovizionarea grupurilor sanitare cu materialele necesare;
  • Colecteaza sacii cu gunoi menajer si ii depoziteaza in locuri special amenajate.

 Cerinte:
  • Studii medii;
  • Prezinta un avantaj experienta in domeniu;

Aplica pentru acest post




Administrator de Sistem Unix / Windows - Bucuresti +

Candidatul ideal:
  • Studii superioare finalizate sau in an terminal ( Facultatea de Electronica, Informatica, etc);
  • Experienta in administrarea, monitorizarea si securitatea sistemelor de operare Unix (Linux, HP-UX, Solaris, FreeBSD, etc)
  • Foarte bune notiuni despre administrarea serverelor de servicii ( mail, web, fisiere: Samba/CIFS, NFS, S/FTP, SSHD, VPN : pptp, vnc, ssl, SNMP, RADIUS, DHCP; )
  • Experienta sau cel putin cunostinte despre automatizarea sarcinilor de sistem ;
  • Notiuni scripting: Perl, Bash, Python, Ulang, Expect,etc;
  • Cunostinte TCP/IP si administrare retele IP;
  • Experienta sau cel putin cunostinte despre administrare baze de date;
Descrierea jobului:
  • Efectuarea lucrarilor de intretinere si upgrade pentru elementele retelei de VAS;
  • Integrare echipamente noi;
  • Evaluarea si implementarea de noi servicii;
  • Implementarea acordurilor de GPRS Roaming si rezolvarea problemelor asociate acestora;
  • Investigarea si rezolvarea problemelor aparute in functionarea nodurilor de retea ale departamentului VAS si a serviciilor pe care acestea le furnizeaza (SGSN, GGSN, Firewall, VPN, Core Routers, Access Switches, Voice&Video Mail, SMSC, OCS, CDR Collectors);

Aplica pentru acest post




CURIER - Targoviste si zonele rurale: Teis, Sotanga, Vulcana-Pandele, Toculesti, Gura-Vulcanei +

Descrierea postului:

  • preluare, transport si livrare documente;
  • incaseaza corect si cu acuratete, la domiciliul abonatilor din zona alocata, sumele reprezentand contravaloarea serviciilor furnizate de S.C. RCS&RDS S.A. clientilor sai si elibereaza documentele justificative;
  • incheie contracte in numele RCS&RDS pentru serviciile pe care compania le presteaza in zona alocata;
  • activitate de teren

   Cerinte:
  • Mimin studii medii;
  • experienta de cel putin 1 an in domeniul curieratului;
  • Experienta anterioara in lucrul cu banii (constrituie avantaj);
  • Disponibilitate pentru activitate de teren (activitatea se desfasoara in zonele invecinate oraselor precizate in anunt);
  • Persoana organizata si atenta la detalii;
  • Permis de conducere (constrituie avantaj);
  • Experienta anterioara intr-o activitate similara.
  • Disponibil la program flexibil;
  • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;

Aplica pentru acest post




Manipulant Marfuri - Bucuresti, Timisoara +


Candidatul ideal:

  • Absolvent studii medii;
  • Experienta pe o pozitie similara;
  • Abilitati de comunicare;
  • Rezistenta la lucru in conditii de stres;
  • Spirit de echipa;
  • Disponibil la program flexibil.

Descrierea jobului:

  • Incarcarea si descarcarea a marfii;
  • Manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului;
  • Pegateste comenzile in vederea livrarii;
  • Participa la inventare;
  • Mentinerea curateniei la locul de munca.

Aplica pentru acest post




Suport tehnic - Targu Mures, Timis, Constanta, Suceava, Cluj-Napoca, Baia Mare +

Responsabilitatile postului:
  • Preluarea/rezolvarea telefonica a problemelor tehnice intampinate de clienti;
  • Monitorizare (mrtg/rrdtool);
  • Routare statica, subnetare;
  • Configurare minimala Windows (configurare retea, email, depanare ping/traceroute).;
  • Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului tehnic.
Cerinte:

  • Absolvent studii tehnice (student in an terminal);
  • Certificari / cursuri (CCNA) reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP, PPPoE; 
  • Cunostinte despre retele (nivele OSI, organizarea DNS, RIPE);
  • Cunoscator linux (configurare, administrare/server);
  • Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
  • Abilitati foarte bune de comunicare;
  • Atitudine proactiva si orientata catre client;
  • Limba engleza fluent: scris si vorbit.
  • Disponibilitatea de a lucra in schimburi.

Aplica pentru acest post




Reprezentant Vanzari business - Cluj, Suceava, Oradea, Arad, Constanta, Bucuresti, Sibiu, Iasi, Craiova, Timisoara +

Candidatul ideal:
  • Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);
  • Experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarilor de servicii, de preferat catre clienti business (avantaj vanzarea de servicii de telecomunicatii);
  • Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;
  • Abilitati excelente de comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;
  • Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);
  • Cunostinte limba engleza;
  • Permis de conducere - categoria B.

Descrierea jobului:
  • Analizeaza constant piata si identifica potentialii clienti din zona alocata;
  • Implementeaza strategia de vanzare agreata de companie, pentru clientii cu care intra in contact;
  • Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;
  • Urmareste derularea contractelor semnate.
  • Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.

Aplica pentru acest post




Tehnician Instalari - orasele: Constanta, Timisoara, Resita, Bacau, Vaslui, Cluj, Alba Iulia, Galati, Hunedoara, Deva, Bucuresti, Iasi, Baia Mare, Rimnicu Vilcea, Dej, Gherla +

Candidatul ideal:
  • Studii medii - domeniu tehnic;
  • Obligatoriu permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma)
  • Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;
  • Spirit de lucru in echipa;
  • Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres.
  • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
  • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime;
Responsabilitati:
  • Instaleaza echipamentele de telecomunicatii.
  • Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
  • Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate.
  • Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;

Aplica pentru acest post




Java Web Developer - Bucuresti +

Descriere
  • Develop new applications or integrate old ones in the existing environment;
  • Troubleshoot and fix problems in the existing applications;
  • Run profiling on running applications;
  • Offer support, if needed, related to applications usage.

Cerinte
  • Java programming skills;
  • Experience with MS SQL Server and MySQL;
  • Experience working with Servlet technology -J2EE,Tomcat, JDBC, JavaScript;
  • Experience working with IDE: Netbeans, Eclipse;
  • Experience designing and building web APIs (SOAP, XML, HTTP);
  • Minimal knowledge of Linux system, networking;
  • Strong communication skills;

Aplica pentru acest post




PHP Web Developer -Bucuresti +

Cerinte:
  • Experienta de minim 2 ani in dezvoltarea de aplicatii si/sau site-uri web;
  • Cunostinte solide de PHP, SQL (MySQL), HTML, JavaScript, CSS;
  • Experienta in programarea orientata pe obiecte (OOP);
  • Cunostinte despre protocoale de comunicatii (HTTP);
  • Limba engleza (nivel avansat);
Constituie un avantaj:
  • Framework-uri (php, javascript, css)'
  • Lucrul cu sisteme de versionare (SVN, GIT);
  • HTML 5 (canvas, video, audio, localStorage, webWorkers, webSockets);
  • CSS 3 (transformations, gradients, animations);
  • Baze de date non-relationale (MongoDB);
  • Cunostinte web services (SOAP / REST);
  • portofoliu de proiecte

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Descrierea postului:
  • Crearea de site-uri si aplicatii in scopul imbunatatirii functionalitatilor existente sau al dezvoltarii unora noi;
  • Administrarea site-urilor si a aplicatiilor existente;
  • Colaborarea cu alte departamente in functie de cerintele proiectelor;

Aplica pentru acest post




Operator Call center - limba spaniola sau italiana (vorbitori de limba romana) - Bucuresti +

Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate? 
Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere de convingere? 
Vrei sa inveti lucruri noi despre serviciile de telecomunicatii?
Atunci te asteptam in echipa noastra.

Vei fi responsabil de:
  • preluarea apelurilor venite de la clienti / potentialii clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora in limba  limba spaniola/italiana;
  • oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
  • respectarea regulilor din departament si din companie; 
  • atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.
Cerinte:
  • cunostinte de limba spaniola sau italiana, orice nivel ;
  • foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
  • atitudine proactiva si orientare catre client;
  • rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate;
  • foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
  • rezistenta in situatii dificile.

Aplica pentru acest post




Tehnician FO - Bucuresti, Arad, Constanta, Bacau, Satu Mare, Targu Jiu, Brasov, Suceava, Cluj-Napoca, Timisoara, Sibiu +


Responsabilitatile postului
:

  • Executarea lucrarilor de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii de fibra optica;
  • Comunica catre superiori direct starea lucrarii dar si problemele identificate;
  • Intocmirea de rapoarte de activitate;

Cerintele postului:
  • Experienta in construirea de retele fibra optica, mentenanta si dezvoltarea  retelei de fibra optica;
  • Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime; 
  • Lucrari pe reteua de fibra optica;
  • Suduri , instalari enclosure , cutii de jonctiune , odf;
  • Experienta in lucru cu fibra optica SM,MM;
  • Atestat sudor FO - reprezinta un avantaj;
  •  Cunostinte solide cablare structurata;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
  • Studii tehnice medii;
  • Atestat de electrician reprezinta un avantaj;

Aplica pentru acest post




Promoter (postul este disponibil la nivel national) +

Descrierea postului:
  • prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoane fizice in punctele de prezenta RCS&RDS;
  • incheierea contractelor pentru serviciile RCS&RDS in punctele de prezenta RCS&RDS;
  • identificarea nevoilor clientilor si prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii care sa raspunda nevoilor clientilor;
  • respectarea standardelor de calitate in oferirea serviciilor catre clienti;
  • adoptarea unei atitudini proactive si orientate catre client;
Cerinte:
  • diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
  • experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantaj;
  • cel putin studii medii (liceu);
  • persoana dornica sa invete lucruri noi;
  • persoana pozitiva, increzatoare in fortele proprii.
Oferta (bonusuri, beneficii):
  • contract munca,
  • bonusuri in functie de performanta;
  • posibilitate de evolutie profesionala.

Aplica pentru acest post




Tehnician Service - Bucuresti, Onesti +

Descrierea postului:
  • Preluarea, identificarea si remedierea defectiunilor aparute la locatia abonatului;
  • Comunica catre Dispecerat punerea in functiune a serviciilor;
  • Intocmirea de rapoarte lunare si orice alte sarcini stabilite de catre superiorul direct.
Cerinte:
  • Absolvent studii medii tehnice ;
  • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
  • Rezistenta la stres;
  • Bune abilitati de comunicare;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Atitudine proactiva si orientata catre client;
  • Permis de conducere categoria B.

Aplica pentru acest post




Jobul urmarit *
Incarca CV sau Completeaza formularul

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.