Voce fixa business

Digi Tel Conect
   

Abonamentele Digi Tel Conect contin mai multe linii de telefonie fixa. Acum, va puteti alege mai usor abonamentul care sa acopere necesitatile dvs.!


Cu Digi Tel Conect aveti:


  • convorbiri nelimitate catre Digi Tel, Digi Mobil si catre retele fixe nationale
  • cele mai mici abonamente de telefonie fixa
  • minute incluse pentru convorbiri in retelele mobile
  • cele mai mici tarife pentru convorbiri in alte retele mobile, dupa consumarea minutelor incluse: 1 eurocenti/minut
Conect 2
2 EURO
Convorbiri nelimitate in
Digi Tel, Digi Mobil,
retele fixe nationale
  das 0,01 €/min - alte retele
 mobile nationale
Conect 5
5 EURO
Convorbiri nelimitate in
Digi Tel, Digi Mobil,
retele fixe nationale
200 minute incluse - alte retele mobile nationale das 0,01 €/min - alte retele
 mobile nationale
Conect 10
10 EURO
Convorbiri nelimitate in
Digi Tel, Digi Mobil,
retele fixe nationale
450 minute incluse - alte retele mobile nationale das 0,01 €/min - alte retele
  mobile nationale
Conect 15
15 EURO
Convorbiri nelimitate in
Digi Tel, Digi Mobil,
retele fixe nationale
700 minute incluse - alte retele mobile nationale das 0,01 €/min - alte retele,
  mobile nationale

Conect 20

20 EURO

Convorbiri nelimitate in
Digi Tel, Digi Mobil,
retele fixe nationale

900 minute incluse - alte retele mobile nationale

das 0,01 €/min - alte retele
mobile nationale

Conect 25

25 EURO

Convorbiri nelimitate in
Digi Tel, Digi Mobil,
retele fixe nationale

1200 minute incluse - alte retele mobile nationale

das 0,01 €/min - alte retele
mobile nationale

Conect 30

30 EURO

Convorbiri nelimitate in
Digi Tel, Digi Mobil,
retele fixe nationale

1400 minute incluse - alte retele mobile nationale

das 0,01 €/min - alte retele
mobile nationale

das tarif dupa consumarea minutelor incluse in retelele mobile nationale
Tarifele in euro sunt exprimate fara TVA.

Restrictionarea apelarii

CB a

Serviciul restrictiei de apelare va ofera siguranta ca de la telefonul dvs. nu vor fi efectuate apeluri nedorite. Puteti bloca realizarea apelurilor internationale- catre retele fixe sau mobile.

Fiecare abonat Digi Tel poate activa si dezactiva serviciul prin intermediul unei parole de 4 cifre, care initial este 0000. Parola initiala 0000 trebuie schimbata de abonat in momentul activarii serviciului. Nu pot fi activate mai multe restrictii simultan.

Tipuri de restrictii: a s blocheaza apelurile internationale



Activarea initiala a serviciului:
steluta diez 3 3 steluta 0 0 0 0 steluta 0 0 0 0 diez

Schimbarea parolei: steluta diez 3 3 steluta parola_veche steluta parola_noua diez
Exemplu: steluta diez 3 3 steluta 0 0 0 0 steluta 1 2 3 4 diez

Activarea restrictiei: steluta 3 3 steluta parola steluta restrictie diez
Exemplu: steluta 3 3 steluta 1 2 3 4 steluta 0 6 diez

Verificarea serviciului: steluta d 3 3 s

Dezactivarea serviciului: d 3 3 s parola d
Exemplu: d 3 3 s 1 2 3 4 d

Call Forward - Redirectionarea apelului

CF a


Activarea serviciului de redirectionare inseamna mai putine apeluri pierdute. Digi Tel va ofera trei tipuri de redirectionare:

Redirectionare neconditionata

Orice apel va fi redirectionat catre un alt numar, ales in prealabil de abonat.

Activarea serviciului: s 2 1 s numar d
Exemplu: s 2 1 s 0 3 1 4 0 6 0 4 0 0 d

Verificarea serviciului: s d 2 1 s numar d
Exemplu: s d 2 1 s 0 3 1 4 0 6 0 4 0 0 d

Dezactivarea serviciului: d 2 1 d


Redirectionare in caz de ocupat:

In caz de ocupat, apelul va fi redirectionat catre un alt numar, specificat in prealabil de abonat.

Activarea serviciului: s 2 2 s numar
Exemplu: s 2 2 0 3 1 4 0 6 0 4 0 0 d

Verificarea serviciului: s d 2 2 s numar d
Exemplu: s d 2 2 s 0 3 1 4 0 6 0 4 0 0 d

Dezactivarea serviciului: d 2 2 d


Redirectionare in cazul in care nu se raspunde

In cazul in care nu se raspunde la apel, acesta va fi redirectionat catre un alt numar, specificat in prealabil de abonat.

Activarea serviciului: s 2 4 s numar d
Exemplu: s 2 4 s 0 3 1 4 0 6 0 4 0 0 d

Verificarea serviciului: s d 2 4 s numar d
Exemplu: s d 2 4 s 0 3 1 4 0 6 0 4 0 0 d

Dezactivarea serviciului: d 2 4 d

Call on Hold - Apel in asteptare

Apel in asteptare

Call on Hold ch

Acest serviciu suplimentar ofera posibilitatea de a pune in asteptare apelul curent si de a efectua un alt apel. Pot fi puse in asteptare cel mult doua convorbiri


Ce trebuie sa faceti pentru a pune un apel in asteptare?

  1. Abonatul A suna la abonatul B.
  2. Abonatul A face hook/flash (apasa pe tasta flash sau apasa scurt pe furca).
  3. Dupa hook/flash va veni tonul iar abonatul B va fi pus in asteptare.
  4. Abonatul A suna la abonatul C.


Cum puteti alege una dintre convorbiri?

  1. Abonatul A face hook/flash.
  2. Dupa hook/flash va veni tonul iar abonatul C va fi pus in steptare.
  3. Abonatul A va apasa tasta 2.
  4. In acest moment abonatul A vorbeste din nou cu abonatul B.

Pentru a pune in asteptare sau pentru a activa unul din apeluri - cu abonatul B, respectiv C - se parcurg pasii de la 5 la 8.

Call Transfer - Transferare apel

Call Transfer ct

Acest serviciu suplimentar ofera posibilitatea abonatului Digi Tel de a transfera apelul curent catre un alt abonat.

Ce trebuie sa faceti pentru a transfera un apel?

  1. Abonatul A suna la abonatul B.
  2. Abonatul A face hook/flash (apasa pe tasta flash sau apasa scurt pe furca).
  3. Dupa hook/flash va veni tonul iar abonatul B va fi pus in asteptare.
  4. Abonatul A suna la abonatul C.
  5. Abonatul A face hook/flash.
  6. Dupa hook/flash va veni tonul iar abonatul C este pus in astepatare.
  7. Abonatul A apasa tasta 4.
  8. Abonatul A poate inchide (se va auzi ton de ocupat).

In acest moment apelul va ramane activ intre abonatii B si C.

CLIR/CLIP - Ascunderea prezentarea identitatii

CLIP/CLIR

Serviciul de transmitere/ascundere a identitatii apelantului

CLIP -Ascunderea identitatii
Calling Line Identification Restriction a

CLIP -Prezentarea identitatii
Calling Line Identification Presentation a


Acest serviciu suplimentar va ofera posibilitatea de a nu va dezvalui numarul de telefon in momentul in care efectuati un apel. Cum se realizeaza acest lucru?

In momentul in care initiati un apel, identitatea dvs. se trimite operatorului final dar acesta are obligatia de a restrictiona prezentarea numarului.

Cu toate acestea, ascunderea identitatii nu este recomandata in toate cazurile. Exista retele de telefonie, operatori si terminale care nu permit receptionarea apelurilor de la un abonat care nu-si prezinta identitatea.

Cum puteti activa serviciul?

Ascunderea identitatii: a s s s

Prezentarea identitatii: a a s s s

D. Conferinta (Conference, COF)

Numarul de participanti la conferinta, este de 3.

Pasii ce trebuiesc facuti pentru a realiza o conferinta in 3, sunt:

  • 1. abonatul A suna la B
  • 2. abonatul A face hookflash (apasa pe tasta flash sau apasa scurt pe furca)
  • 3. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul B este pus in asteptare
  • 4. abonatul A suna la C
  • 5. abonatul A face hookflash
  • 6. dupa hookflash va veni tonul, iar abonatul C este pus in asteptare
  • 7. abonatul A va apasa tasta 3
  • 8. in acest moment, conferinta in 3 (A cu B si cu C), este activata

Pentru a scoate un interlocutor din conferinta, se procedeaza in felul urmator:

  • 1. abonatul A, in timpul conferintei, face hookflash
  • 2. dupa hookflash va veni tonul, abonatii B si C vor fi pusi in asteptare
  • 3. abonatul A va apasa tasta 2
  • 4. abonatul A va intra in convorbire cu abonatul B

Se repeta pasii 2, 3 si 4, pana cand se ajunge in convorbire cu abonatul pe care doriti sa-l scoateti din conferinta (B sau C). 5. abonatul A va apasa tasta 1, iar apelul activ va fi intrerupt. Apelul cu ce-l de-al doilea abonat, devine automat activ.

Veniti cu numerele dvs. de telefon la Digi!

Portati-va acum numerele fixe si mobile in reteaua Digi a RCS & RDS si puteti pastra toate numerele, inclusiv prefixul lor!

Primiti in plus, oferte speciale de telefonie, cu:

  • cele mai mici tarife lunare
  • convorbiri nelimitate in reteaua fixa si mobila Digi
  • tarife reduse pentru convorbiri


Tarifele nu includ TVA

  • Call Center permanent dedicat (24 ore din 24)
  • monitorizarea retelei 24 ore din 24
  • centre de monitorizare a performantei retelei (Network Operations center - NOC), atat in Bucuresti cat si in centrele regionale
  • preluare non-stop a sesizarilor dvs., prin toate mijloacele (telefonic, fax, e-mail)

Call Center-ul RCS & RDS dedicat clientilor business, asigura managementul problemelor de orice natura prin:


  • mentinerea unei linii telefonice de tip hot-line
  • preluarea apelurilor 24/7
  • verificarea identitatii apelantului
  • oferirea mai multor nivele de preluare pentru rezolvarea sesizarilor

Monitorizam permanent reteaua nationala proprie, independenta de reteaua oricarui alt operator, prin centre dedicate, situate atat in Bucuresti cat si in centrele regionale. Topologia retelei noastre este multi-inelara, cu un inel central si mai multe inele regionale, care sunt administrate si supervizate de NOC-ul din Bucuresti si din regiuni.

Putem sesiza o problema pe retea, uneori chiar inainte ca beneficiarul sa fie afectat de ea si o putem remedia rapid.

In plus, preluam sesizarile dvs., pe mai multe canale: telefonic, e-mail sau fax. Va stam la dispozitie permanent pentru raspuns si pentru remedierea situatiei.

Acoperire telefonie fixa

Avem infrastructura noastra proprie, extinsa la nivel national si va putem aduce, acolo unde aveti nevoie, cele mai mici abonamente si tarife de telefonie fixa.

Harta acoperire telefonie fixa

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.