Factura mea Digi & Modalitati de plata a facturii

Ce este F@ctura mea Digi?

Este factura serviciilor Digi, pe care o puteti primi gratuit in format online. Fie direct pe e-mail, fie in contul dvs. de client Digi, cu notificare pe e-mail la fiecare emitere

De ce sa optati pentru factura online?

Factura online este disponibila oricand si oriunde si o puteti inregistra in contabilitate:

  • @ Sunteti informat automat la emiterea facturii, prin notificare pe e-mail
  • @ Puteti vedea factura imediat ce a fost emisa
  • @ Aveti acces la datele din factura 24/24
  • @ Aveti facturile la indemana (le salvati pe PC-ul dvs.)
  • @ Primiti lista detaliata a apelurilor telefonice
  • @ Aveti permanent la indemana informatiile despre modalitatile de plata a facturii

Ce implica optiunea pentru factura online?

In momentul in care optezi pentru factura online, o vei primi doar in format online (e-mail sau in cont de client) si nu vei mai primi factura in format fizic – in plic, prin posta sau curier.

Cum si cine poate activa “F@ctura mea Digi”?

Factura eletronica poate fi activata in mai multe feluri. In fiecare caz in parte, puteti activa serviciul daca sunteti titularul de contract si daca aveti o adresa de e-mail valida.

Modalitati si pasi pentru activarea serviciului.

Activati serviciul “F@ctura mea Digi”:

@ In contul tau de client Digi daca aveti un cont de client sau daca va creati unul acum:

- alegeti in meniul lateral sectiunea Facturi -> selectati optiunea “Factura online” ->click pe butoul “Da” de accept a primirii facturii online in locul celei in format fizic

- primiti un e-mail de activare a serviciului pe adresa la care veti primi facturile La fiecare emitere a facturii, veti primi pe e-mail o notificare legata de emitere si veti putea vizualiza factura direct in contul dvs. de client.

Intrati in cont | Creati un cont

@Telefonic, la 0314006500; activati serviciul:

- pe baza informatiilor prin care va recunoastem ca titular de contract/administrator al companiei sau imputernicit (ID client, numar contract, date de identificare personale si date identificare companie, etc.)

- pe baza unei adrese de e-mail valide.Veti primi lunar factura pe adresa de e-mail

@ In punctele de prezenta RCS & RDS:

pe baza informatiilor prin care va recunoastem ca titular de contract/administrator al companiei sau imputernicit (ID client, numar contract, date de identificare personale si date identificare companie, etc.) pe baza unei adrese de e-mail valide.

Dupa activare, veti primi lunar factura pe adresa valida.

Cum platiti factura online?

Cele mai rapide modalitati de plata a facturii, cu confirmare de plata in maxim 30 minute...vezi aici

Modalitati rapide de plata

Daca vrei sa platesti rapid factura Digi, cu o confirmare de plata de maxim 30 minute*, alege:


La indemana ta, in apropierea casei tale

Ai acces pentru plata facturii Digi, la o serie de retele, care iti pun la dispozitie terminale si sisteme de plata in aproape toate magazinele din apropierea ta. Tot ce trebuie sa faci este sa verifici ce tip de sistem de plata se afla in magazinul de langa casa ta si sa urmaresti instructiunile de mai jos.


Retele partenere

Rompay

Zebra pay

Plateste facturile si serviciile la cel mai apropiat terminal Rompay!

Ai la dispozitie o retea de bancomate multifunctionale care iti permit:

  • efectuarea de plati intr-un mod simplu, rapid si comod;
  • economisirea timpului (posibilitatea de a achita facturile si a plati in acelasi loc fara a mai sta la cozi in mai multe locatii);
  • accesibilitate (amplasarea terminalelor in zonele cele mai frecventate); rapiditate (efectuarea unei tranzactii dureaza 1-2 minute);
  • operabilitate 24 / 24 h, siguranta si confort.

Zebrapay

Zebra pay

ZebraPay ofera o metoda simpla si rapida de efectuare a platilor electronice prin intermediul celor 1500 terminale de plati de tip self-service. Cu Zebrapay, platesti electronic, simplu si rapid!

Qiwi

Qiwi

Acum poti plati factura Digi si prin terminalele self-service QIWI Romania, cea mai extinsa retea de plata self-service din Romania. Le gasesti in marile centre comerciale, in supermarketuri, in hipermarketuri si in micile magazine din cartierul tau.

un-doi Centru de plati

Pay Point

Verifica aici in ce magazin din apropierea ta poti sa mergi cu factura Digi. Mult mai aproape, mult mai la indemana! Ar putea fi chiar magazinul pe la care treci zilnic! Poti sa platesti cand cumperi orice ai nevoie din magazin.

Paypoint

Pay Point

Poti plati rapid si sigur factura Digi si prin terminalele PayPoint, in peste 7300 de pe teritoriul tarii. Vezi aici magazinele Paypoint

Payzone

Pay Zone

Este atat de simplu!

  • cauti la tine in zona magazinul care are terminal Payzone
  • mergi acolo cu factura Digi, platesti in numerar
  • vanzatorul scaneaza codul de bare de pe factura si iti da o chitanta reprezentand dovada platii

Cash sau online, la oricare dintre bancile partenere

Iti punem la dispozitie o gama diversa de modalitati de plata, prin intermediul bancilor si institutiilor financiare partenere Digi.


Modalitati de plata la bancile partenere


1. Cash - la ghiseele bancilor partenere -obligatoriu cu factura

comision 0% pentru abonatii RCS & RDS.

  • Banca Transilvania (BT)
  • Banca Comerciala Carpatica
  • Credit Coop
  • UniCredit Tiriac Bank
  • Piraeus Bank
  • BRD-Groupe Société Générale
  • Alpha Bank
  • Bancpost
  • Volksbank
  • CEC Bank

APT- (Automatic Payment Terminal) al BRD Groupe Societe Generale

Retea de Multifunctionale de numerar Non-Stop Banking ale UniCredit Tiriac Bank

2. ATM-uri/Bancomate ale bancilor partenere

precizand minim cod client comision 0% pentru abonatii RCS & RDS.

  • Banca Transilvania (BT)
  • Banca Comerciala Romana (BCR)
  • Self Bank al ING Bank
  • BRD-Groupe Société Générale
  • Unicredit Tiriac Bank
  • Piraeus Bank
  • Bancpost
  • CEC Bank

3. Direct Debit

precizand minim cod client comision 0% pentru abonatii RCS & RDS.

  • ING Bank
  • Banca Transilvania(BT)
  • Banca Comerciala Romana (BCR)
  • BRD-Groupe Société Générale
  • Raiffesen Bank
  • UniCredit Tiriac Bank
  • Alpha Bank
  • Bancpost
  • CEC Bank
  • Piraeus Bank

Daca aveti un cont bancar deschis la ING Bank, Banca Transilvania(BT), BCR, BRD-Groupe Societe Generale, Raiffesen Bank si UniCredit Tiriac Bank si incheiati o conventie de plata prin Direct Debit, plata facturii se va face automat din contul respectiv la data scadenta a facturii. Va rugam sa va asigurati ca aveti suma necesara in cont.

4. On Line

comision 0% pentru abonatii RCS & RDS.

  • Home Bank al ING Bank – precizand minim cod client
  • BT Online Banking al Bancii Transilvania (BT) - precizand minim cod client si numar factura
  • BRD-NET al BRD-Groupe Société Générale - precizand minim cod client si numar factura
  • Online B@nking si BusinessNet ale UniCredit Tiriac Bank - precizand minim cod client si numar factura
  • Alpha Click al Alpha Bank - precizand minim cod client si numar factura
  • Fastbanking al Bancpost
  • Citybank
  • BCR Banca Comerciala Romana
  • CEC Bank
  • Piraeus Bank

5. Virament bancar

comision 0% pentru abonatii RCS & RDS.

- in contul deschis la ING Bank: RO51INGB0001000000018827
- in contul deschis la BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
- in contul deschis la UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001

Pentru toate platile efectuate prin virament bancar va rugam sa mentionati: cod client, numarul facturii, numele si prenumele clientului inscris pe factura. Lipsa acestor elemente poate conduce la intarzierea sau imposibilitatea procesarii corecte a platii precum si la suspendarea furnizarii serviciilor.


*IMPORTANT: Pentru plati realizate prin alte mijloace decat casieriile RCS & RDS, plata cu cardul pe site-ul companiei sau plata cu cardul in contul de client, va rugam sa luati in considerare o perioada cuprinsa intre 3 si 10 zile calendaristice necesara transferului interbancar al banilor (transfer operat de banca la care v-ati deschis contul, catre RCS & RDS). In cazul in care ati intarziat plata facturii si sunteti in situatie de deconectare a serviciilor, RCS & RDS opereaza deconectarea in lipsa confirmarii platii dvs. (daca transferul bancar al banilor nu a fost finalizat). Puteti evita deconectarea, transmitand o confirmare de plata, respectiv copia OP-ului de plata, la collection@rcs-rds.ro. Pentru plata cu OP-ul prin internet banking sau la ghiseele bancilor, este foarte important sa mentionati corect codul de client si numarul facturii de plata. Aceste date sunt extrem de importante pentru procesarea corecta a platilor. ATENTIE! In cazul restantelor la plata, efectuati plata facturilor numai in ordinea emiterii acestora. Astfel plata va fi confirmata si veti evita deconectarea serviciilor.


Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.