Protejeaza-ti calculatorul

Afla cel mai des intalnite pericole in navigarea pe internet. Iti spunem cum sa te feresti de ele!

Blocarea portului 25 (SMTP)

 Ce inseamna blocarea portului 25 (SMTP)?

Portul 25 este folosit de serviciul de mesagerie electronica (e-mail). RCS&RDS a decis sa ia masuri pentru a proteja atit utilizatorii de internet cit si propria retea, permitind accesul doar la propriile servere SMTP.

 

De ce ati luat aceasta masura?

Pe linga mesajele legitime, o mare cantitate de SPAM este trimisa catre diverse adrese, afectind in mod direct destinatarii si reteaua furnizorului de unde sint trimise. Masura de a limita accesul la serviciul SMTP doar catre serverele RCS&RDS a fost necesara pentru reducerea cantitatii de spam trimisa prin intermediul retelei RCS&RDS, cu incalcarea regulilor de utilizare a retelei si/sau serviciilor RCS&RDS).

 

 

Ce trebuie sa fac eu?

In cazul in care folositi pentru trimiterea mesajelor serverele RCS&RDS nu este nevoie sa faceti absolut nimic, beneficiind fara nici o intrerupere sau schimbare de configuratie de serviciile de mail oferite de RCS&RDS.
Serverul SMTP folosit pentru trimiterea de mesaje este smtp.rdslink.ro.

 

Voi putea folosi in continuare adresa mea de mail de la yahoo.com, gmail.com, etc?

Da, RCS&RDS nu limiteaza accesul la serviciile webmail oferite de nici o alta companie.

 

 

Folosesc alte servere SMTP. Cum le pot folosi in continuare?

Aveti mai multe variante pentru a face acest lucru:

  • Folositi o sesiune criptata (SMTP peste SSL) cu serverul dumneavoastra; aceasta foloseste implicit portul 465
  • Folositi o sesiune VPN pana la locul unde functioneaza serverul. Este varianta care va permite accesul la toate resursele organizatiei al carei server doriti sa il folositi.
  • RCS&RDS pune la dispozitia abonatilor un sistem prin care va fi solicitat accesul la aceasta resursa prin intermediul unei interfete web (momentan doar pentru abonatii FiberLink) aflata la adresa https://digicare.rcs-rds.ro. Daca sinteti abonat CableLink veti beneficia in curind de aceasta facilitate.

 

 

Ce se intimpla daca dupa ce mi-a fost permis accesul se considera ca am facut un abuz?

Accesul va fi restrictionat si veti putea face o noua cerere doar dupa ce veti dovedi ca ati remediat problema. Aveti acces, de asemenea, si la istoricul problemelor

 

 

Cum procedez daca am in continuare probleme la trimiterea mesajelor?

Va recomandam sa contactati departamentul suport tehnic din orasul dumneavoastra folosind detaliile de contact


Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.