Intrebari frecvente

  • Cum intru in posesia grilei de programe valabila in orasul meu?

    Pentru a solicita grila de programe valabila in orasul tau, te poti adresa Departamentului Relatii cu Clientii (03xx.400.414, unde xx reprezinta prefixul judetului din care sunati) sau celui mai apropiat punct de vanzare RCS & RDS

  • Ce conditii trebuie sa intrunesc pentru a incheia un contract de furnizare servicii?


      • adresa unde se doreste racordarea serviciilor trebuie sa figureze in aria de acoperire a companiei RCS & RDS (te rugam sa verifici disponibilitatea serviciului de televiziune prin cablu la 03xx.400.414, xx=prefixul judetului din care ne apelezi).

      • solicitantul trebuie sa prezinte actul de identitate in original si sa ofere RCS & RDS o copie a actului de identitate

      • sa aiba peste 18 ani impliniti

      • sa declare pe propria raspundere ca locuieste in mod legal in imobilul unde urmeaza sa fie instalat si furnizat serviciul.


  • In zona mea nu exista infrastructura RCS & RDS. Ce pot face pentru a urgenta posibilitatea conectarii?

    RCS & RDS are in vedere extinderea propriei infrastructuri in cat mai multe zone si localitati din tara. Aceste lucrari insa se desfasoara in functie de conditiile tehnice existente, dar si in functie de solicitari. In vederea analizarii posibilitatii de racordare, te poti adresa celui mai apropiat punct de prezenta RCS & RDS, in vederea depunerii unei cereri in acest sens. La aceasta va trebui sa atasezi o lista cu cel putin 50%+1 semnaturi ale locatarilor scarii pe care locuiesti. Ulterior, ti se va comunica un raspuns legat de posibilitatea de racordare la serviciul Digi TV.

  • Ce posibilitati am pentru plata facturilor?
    Pentru o mai buna desfasurare a sistemului de incasare, iti punem la dispozitie urmatoarele variante de plata a facturilor
  • Se poate cesiona un contract de furnizare servicii CATV?
    Da, poti opta pentru un transfer al contractului pe care l-ai incheiat cu noi pe numele altei persoane, insa nu mai devreme de expirarea perioadei minime contractuale. Pentru aceasta, trebuie sa te adresezi unui punct de prezenta RCS & RDS, cu actul de identitate.
  • Pot folosi mai multe televizoare in baza unui singur abonament?
    Da, insa ai nevoie de un amplificator de semnal (splitter) instalat. Pentru aceasta, te rugam sa apelezi Departamentul Tehnic (03xx.400.401, xx = prefixul judetului din care ne apelezi), in vederea inregistrarii unei solicitari in acest sens.
  • Pot suspenda temporar serviciul de televiziune prin cablu?
    Serviciul CATV poate fi suspendat temporar, pe o perioada minima de 1 luna si maxima de 3 luni. Pentru aceasta, titularul trebuie sa se adreseze unui punct de lucru RCS&RDS, cu actul de identitate, in intervalul 1-15 al lunii. Platile trebuie sa fie la zi, iar suspendarea va intra in vigoare de la data de 1 a lunii urmatoare. In aceasta situatie, daca ai incheiat cu RCS & RDS un contract pe o perioada determinata, contractul tau se prelungeste automat cu perioada solicitata pentru suspendare.
  • Vreau sa achizitionez/sa renunt la un pachet de programe. Ce trebuie sa fac?

    Pentru a modifica pachetul de programe, titularul contractului trebuie sa se adreseze, cu actul de identitate, celui mai apropiat punct de prezenta RCS & RDS. Se va completa o cerere in acest sens si se va semna un act aditional contractului dumneavoastra. Cererea trebuie depusa pana la data de 15 a lunii, pentru a intra in vigoare de la data de 1 a lunii urmatoare. Pentru procesarea cererii, te rugam sa fii la zi cu plata abonamentului.

Cum creez o lista de canale TV favorite?